Kecskemét mellett van egy cég, galvanizálással foglalkoznak
aztmondták 12.000 Ft- ért (+postakölts.) mindkét krómszárat újrakrómozzák.
Tehát leszedik a régit , lesziszolják, és kap egy új krómréteget.
de ez sajnos 3 hét...addig motor nélkül...pont most
Lehet, hogy ezt az őszi időszakban kellene megcsinálnom, amikor már hideg van motoron... de a szerelőm addigra elmegy dolgozni külföldre... :(
esetleg nem tudsz ajánlani egy jó motorszerelőt Zeg-en?
Hali. Nem tudom de lehet hogy össze futhatnánk valamikor,meg mérjük azt a szárat hátha tudok segíteni szerezni. Az adatlapon a számom ill. Zeg és környéke topikban vagyok elérhető
szerintem először próbálkozz a gyertyapipa , és a gyújtókábel cseréjével , az nem is drága , ezt csak azért mondom , mert nekemvolt egy iylen probléma régen a yamahámmal !
csak kérdezem hogy miért nincs szikra ?
persze tudom ezer oka lehet.
De mégis mi a legjellemzőbb
Trafó ?
vagy a tirisztor ?
Pár jó gondolatot szivesen fogadnák
előre is köszönöm
Krómszár ! ill. becsúszószár! Ez a neve, megkérdeztem.
Szóval egy ilyent keresek NS-1 -eshez.
tud valaki ebben segíteni? hogy hol lehetne ilyent szerezni illetve mennyiért?
Sikerült találnom egy szerelőt, aki közölte, hogy az első (jobb) teleszkóp szimering cseréje nem állítja meg az olaj folyását, onnan.
Mivel rozsdafoltok vannak rajta , a villán, azért amikor mozog, mindig le fogja darálni a szimeringet bellül.
tudtok segíteni nekem, hogy honnan lehet másik, esetleg utángyártott teleszkóp villát szerezni? Csak az a fényes cső kellene... (bocs nemtudom pontosan a nevét :)))) )
voltam bent az italmondonál , kérdeztem milyen gyertya való az NS-1 be .
NGK BR 8 ECS , hosszúmenetes ! nekem nem ez a gyertyatípus van benne , és méghozzá rövidmenetes , ettől lehet az , hogy 6-8 ezres fordultaon darál mint az állat , meg a motor kb 90% os gáz alatt nem használható , szinte csak csumagázas gyorsítással.
Köszönöm szépen a választ
De a kezelési utasítását sehol nem találom a neten.
Amit leírtál annak töbségét már közben megcsináltam.
a többit majd holnap.
Mert valami még van vele mert egy darabig gyönyörűen ketyeg alapjárata is van majd egyszercsak leál.
Ha tudsz valahol kezelési utasítást légyszives küld már el a linket, de ezt is szépen köszönöm hogy vissza írtál.
Minden frissen vásárolt használt motornál ajánlott foylamat:
Netről beszerzed a kezelési utasítást, hogy miylen gyertya, olaj, satöbbi való bele.
Minden foyladék le.
Teljes űa. rendszer, Olaj-benzintank kimos.
(egy 5 évig nem hazsnált gépnél pláne)
KArbi leszed kipucol.
Olajpumpa dettó, kimos, gyári értékre visszaállít.
Karbi gyári értékre beállít.
Megfelelő mennyiségű és minőségű olaj beönt8váltó, és keverék)
Alumiumbarát hűtőfolyadék feltölt.
Tárcsafékben a megfelelő minőségű fékfolyadék átpumpál(eezzel kb kimosod a rendszert, ha műkszik, előtte, és nem ereszt szétszedni felesleges, viszont az öreg fékfolyadék veszélyes)
Gyertya kicserél.
Ezzel az egy délelőtt végrehajtható műveletsorral eléred, hogy tudod mi van a motorban, sé az biztosan jó is bele, továbbá sok, később esetleg jelentkező hibát megelőzöl.
(dugulások egyebek)
A kisfiam vett tegnap előtt egy ns 1-est , 93 -as évjáratút
öt évig ált garázsban. megtakarítottuk és pöc röf indult is.
De most nem mindig akarja az igaságot nem mindig indul.
és van amikor beköpi a gyertyát.
kérdezném hogy tudnátok e segíteni pár dologban.
nem tudjuk a benzin csap állásait , hol van vagy van e a motor olajnak nívója vagy hol tudom megnézni hogy elég e az olaj ami benne van, van e szűrő a benzintank és a karbi között ?
és hogy hol kell leereszteni a karbiból a koszt.
megköszönném ha válaszolnátok
De még megpróbálok eggyet:
Kecskemét mellett van egy cég, galvanizálással foglalkoznak
aztmondták 12.000 Ft- ért (+postakölts.) mindkét krómszárat újrakrómozzák.
Tehát leszedik a régit , lesziszolják, és kap egy új krómréteget.
de ez sajnos 3 hét...addig motor nélkül...pont most
Lehet, hogy ezt az őszi időszakban kellene megcsinálnom, amikor már hideg van motoron... de a szerelőm addigra elmegy dolgozni külföldre... :(
esetleg nem tudsz ajánlani egy jó motorszerelőt Zeg-en?
Senki nem tud nekem segíteni?
Csak ennyire gáz a telo-m krómszára...
Ha valakit érdekel, akkor írjon ide, vagy hívjon a 70/382-9443-as számon...
szacsomotor@freemail.hu
06302692998
persze tudom ezer oka lehet.
De mégis mi a legjellemzőbb
Trafó ?
vagy a tirisztor ?
Pár jó gondolatot szivesen fogadnák
előre is köszönöm
http://www.auto-tuning.hu/kepe...
Szóval egy ilyent keresek NS-1 -eshez.
tud valaki ebben segíteni? hogy hol lehetne ilyent szerezni illetve mennyiért?
Sikerült találnom egy szerelőt, aki közölte, hogy az első (jobb) teleszkóp szimering cseréje nem állítja meg az olaj folyását, onnan.
Mivel rozsdafoltok vannak rajta , a villán, azért amikor mozog, mindig le fogja darálni a szimeringet bellül.
tudtok segíteni nekem, hogy honnan lehet másik, esetleg utángyártott teleszkóp villát szerezni? Csak az a fényes cső kellene... (bocs nemtudom pontosan a nevét :)))) )
festése mind1 , csak az idom ne legyen törve , repedve.
lécci akinek van írjon mert csak ez a 2 kéne!
persze sérülésmentes
nekem azt mondták , hogy ns-1 75 csak hosszúmenetes .. :S
NGK BR 8 ECS , hosszúmenetes ! nekem nem ez a gyertyatípus van benne , és méghozzá rövidmenetes , ettől lehet az , hogy 6-8 ezres fordultaon darál mint az állat , meg a motor kb 90% os gáz alatt nem használható , szinte csak csumagázas gyorsítással.
(a későit nemtom, mert olyat még nem láttam közelről:)
lécci akinek van írjon mert csak ez a 2 kéne!
persze sérülésmentes
De a kezelési utasítását sehol nem találom a neten.
Amit leírtál annak töbségét már közben megcsináltam.
a többit majd holnap.
Mert valami még van vele mert egy darabig gyönyörűen ketyeg alapjárata is van majd egyszercsak leál.
Ha tudsz valahol kezelési utasítást légyszives küld már el a linket, de ezt is szépen köszönöm hogy vissza írtál.
Netről beszerzed a kezelési utasítást, hogy miylen gyertya, olaj, satöbbi való bele.
Minden foyladék le.
Teljes űa. rendszer, Olaj-benzintank kimos.
(egy 5 évig nem hazsnált gépnél pláne)
KArbi leszed kipucol.
Olajpumpa dettó, kimos, gyári értékre visszaállít.
Karbi gyári értékre beállít.
Megfelelő mennyiségű és minőségű olaj beönt8váltó, és keverék)
Alumiumbarát hűtőfolyadék feltölt.
Tárcsafékben a megfelelő minőségű fékfolyadék átpumpál(eezzel kb kimosod a rendszert, ha műkszik, előtte, és nem ereszt szétszedni felesleges, viszont az öreg fékfolyadék veszélyes)
Gyertya kicserél.
Ezzel az egy délelőtt végrehajtható műveletsorral eléred, hogy tudod mi van a motorban, sé az biztosan jó is bele, továbbá sok, később esetleg jelentkező hibát megelőzöl.
(dugulások egyebek)
ha lehetne segítséget szeretnék kérni.
A kisfiam vett tegnap előtt egy ns 1-est , 93 -as évjáratút
öt évig ált garázsban. megtakarítottuk és pöc röf indult is.
De most nem mindig akarja az igaságot nem mindig indul.
és van amikor beköpi a gyertyát.
kérdezném hogy tudnátok e segíteni pár dologban.
nem tudjuk a benzin csap állásait , hol van vagy van e a motor olajnak nívója vagy hol tudom megnézni hogy elég e az olaj ami benne van, van e szűrő a benzintank és a karbi között ?
és hogy hol kell leereszteni a karbiból a koszt.
megköszönném ha válaszolnátok