Ami még kimaradt, hogy nekem se húz a motor 7e-ig, mit lehetne tenni, hogy egyenletesebben húzzon? Power szelepesre átalakítani lehet? jobban menne? Megérné? Mibe kerülne?
Nemrég vettem egy 93-as 50-es ns1-et. Lene pár dolog amit ki szeretnék cserélni rajta, segítségetek kérném benne. Elöször is kellen egy ilyen műszeregység, mivel a jelenlegibe nincs hőfokmérő és amúgy is csak 60 ig mér. Aztán valahogy jó lenne beleszerkeszteni valami üzemanyagszintmérőt és középstendert-et. A tükrökkel is van egy kis bajom. Alapvetően széles a vállam és magamon kívűl néha a műholdakat láthatok benne esetleg az eget. Láttam olyat ami nem a kormányra, hanem a borításra van felszerelve, az jobb bármivel is? Valamint a két tükör közül a bal oldali túlságosan alacsonyan van mivel nem tudom úgy fogni a kormányt, hogy nem lökném arréb a tükröt... Olajból milyet lenne érdemes venni bele? A hűtővíz elég rozsdásnak tűnt érdemes átmosni a rendszert? Valamint a kipuffogónál egy kicsit olajos mitől lehet ez? A végére pedig a telómból folyik az olaj szimering csere mennyire nehézkes otthonilag megoldani? Mibe kerül kb a felújítása? A tanknak van egy vésztartaléka ami kb 2 liter, az teljesen különálló tartály, vagy csak alaphelyzetből a szívócsonk magasabban van az aljához képest mint a másik? Azaz, ha tartalék üzemmódba használom és kifogy akkor minden ü.a ból kifogytam vagy csak a 2-literből?
Köszönöm a segítségeteket..
Tudom hogy nem ide való a dolog, de ha már itt vagyunk, nem kell valakinek egy Blaupunkt MP26 San Remo MP3/WMA fejegység olcsón? 11 ropiért vihető, kifogástalan állapotban van...
aham, de most jó, nem folyik a benzin, bár mindig megnézem induláskor
Ha legközelebb csinálja, akkor szétszedem, bár egy ismerősöm erősen NEM ajánlja, hogy szétszedjem...
Nekem 6.-ban 10000 fölé jelenleg nem pörög, még a normál első fogaskerékkel sem. Ahhoz hogy a 120-at elérjem pedig a jelenlegi fogaskerekek mellett 12000-es fordulatra lenne szükségem. Na azt maximum üresben hajlandó megtenni
Ha folyt a benzin a túlfolyón akkor vszinűleg az úszód felakadt meg a tűszelep elvan csúszva, nekemis ezvolt! Szétszeded a karbit és megnézed h miujság van visszarakni meg úgy kell h 1 kill pillanatragasztóval odanyomatod a tűszelepet és akkor odaragad , de utána teljesen mind1 h mivan a pillanatragasztóval , mert azt talán feloldja a benzin, és nemlesz semmi baja az a lényeg h addig amíg összerakod úgy maradjon , és utána ha feloldta a benzin már úgy fog maradni a tű!
Na jó, de hány kilós sofőrrel, mert elhiszem hogy egy 40 kilós japán emó kölyökkel megy annyit, ha a tank is üres, de egyébként 120 körüli maxot csak azok írnak a külföldi oldalakon is aki már megpiszkálták kicsit...
Max 80-85 ig esztétika nem lényeg, lehet idomhiányos is.
Szabványos csapágy nem lehetetlen beszerezni.
(egy tanács: ne motoros boltban keresd, mivel általában drágábbak mint egy szaküzlet)
Nemrég vettem egy 93-as 50-es ns1-et. Lene pár dolog amit ki szeretnék cserélni rajta, segítségetek kérném benne. Elöször is kellen egy ilyen műszeregység, mivel a jelenlegibe nincs hőfokmérő és amúgy is csak 60 ig mér. Aztán valahogy jó lenne beleszerkeszteni valami üzemanyagszintmérőt és középstendert-et. A tükrökkel is van egy kis bajom. Alapvetően széles a vállam és magamon kívűl néha a műholdakat láthatok benne esetleg az eget. Láttam olyat ami nem a kormányra, hanem a borításra van felszerelve, az jobb bármivel is? Valamint a két tükör közül a bal oldali túlságosan alacsonyan van mivel nem tudom úgy fogni a kormányt, hogy nem lökném arréb a tükröt... Olajból milyet lenne érdemes venni bele? A hűtővíz elég rozsdásnak tűnt érdemes átmosni a rendszert? Valamint a kipuffogónál egy kicsit olajos mitől lehet ez? A végére pedig a telómból folyik az olaj szimering csere mennyire nehézkes otthonilag megoldani? Mibe kerül kb a felújítása? A tanknak van egy vésztartaléka ami kb 2 liter, az teljesen különálló tartály, vagy csak alaphelyzetből a szívócsonk magasabban van az aljához képest mint a másik? Azaz, ha tartalék üzemmódba használom és kifogy akkor minden ü.a ból kifogytam vagy csak a 2-literből?
Köszönöm a segítségeteket..
főtengely csapágy
6205 c3 nemtalálok!
vki helppls
am ha már nemfolyik a benzin akk lehet jó a tű!
Ha legközelebb csinálja, akkor szétszedem, bár egy ismerősöm erősen NEM ajánlja, hogy szétszedjem...