Egy röpsúlyos kuplung működteti az egészet....! Amit a főtengely hajt meg! Nekem 7000körül 95km/h-t megy 6. ban! Nézd át az egészet,tud-e normálisan mozogni,nem-e szorul esetleg vmiért! Enyémbe pl annyi olaj lerakódás volt(koksz),hogy nem igazán működött,brigéciollal vagy esetleg gázolajjal mosd át ahol mozog a "szelep"!
Köszi a választ!
No elmondom hogy gyakorlatban hogy néz ki a dolog.
Tudom hogy nem nyit hanem zár csak már berögződött ez a duma...
Szóval megyek 70-80 al mondjuk pörög a gép 7500-at miközbe lenézek és látom hogy a rudacska szépen alaphelyzetben pihen.
Ha alapjáratról felpörgetem hirtelen akkor esetleg 7000 után betolja a mechanizmus....
Valami centrifugális mechanika tolja be ha eléri a megfelelő fordulatot ... erre céloztam hogy ha széthúzom a blokkot akkor lehet e finomhangolni?
Szia! Nem lehet állítani rajta,legfeljebb minimálisat,ami attól függ hogy akasztod össze a mechanizmust! Megjegyezném,hogy amúgy nem nyit! hanem zár! Alacsony fordulaton "kifelé" mozdul a rudazat így van nyitva a kamra,nagyon pedig zárva! 8000rpm nél am is érdekes lenne,mert 8500adja le max teljesítményét, teljesítménygörbe alapján és érzésre is ,utána már a csökkenő nyomatékgörbe végett csökken a teljesítménye...Enyém kb 6500rpm től "húz" 9000ig,tovább nem érdemese forgatni mert úgy már csak rosszabbul gyorsul! A húz szócskát csak azért tettem idézőjelbe,mert hát mihez képest...de sztem elég gyérül mennek ezek a masinák....
Üdv!
Van egy honda mtx 125(olasz)endurom.
A poWer szinte csak 8 után nyit vagy akkörül.
A leírások alapján meg hivatalos lapokon is 6ezertől kéne nyitni.
Mi lehet a gond?
Lehet állítani valahol ezt a nyitási pontot?
Köszi a segítséget előre
ádám
Jay 8dl kell de ha leereszted az olajat alul vissza tekered
és egy 10csavar van a fékkar felet azt tekerd ki addig kell öntenimég ott elkezd folyni (nem spricelni ne önsd tul)! Vissza tekered a csavart és kész!
üdv: enegria
És mennyi péz darabja felvázolnád?
Meg hova kéne érte menni?
Nekem faridom kéne de ha nem túl drága lehet hogy több is.