Ha nem pasztáztad minimum, akkor tuti hogy átenged. De átengedhet a hengertalp tömítés is. Ha használt tömítéseket raksz vissza, mindenképpen be kell kenni pasztával, mert sosem lesz jó ami már legalább 1X le volt szedve.
Olykor még az út tömítéseket is szokták pasztázni.
Most raktam össze a hengeremet, gyűrű csere volt. Kompresszió most már van mint állat, de valahonnan vizet szív!
A régi hengerfejtömítést raktam vissza, sztetek ez lehet a baj?
(mikor indítani próbálom, a kipufogócsonkon csorog(!) a víz)
Előre is köszi a segítséget!
Hahó! Valaki esetleg nem vállal hengerfejtömítést készíteni? VAgy ha tudtok valakit, LÉGYSZIVES SZÓLJATOK(név, telefonszám,cím)!
A válaszokat előre is köszönöm!
Nekem nem az a problémám mint neked! Leírtam részletesen,bemelegítés után végülis semmi baja! Tegnap néztem egy dtr-t na hidegen az is hasonlóan produkál,megnéztem egy tsx-et is 1 nap állás után abba kb 3-4 perc volt még életre kelt,addig az is ha nem volt melegítve nagyobb gázra leállt stb..Nekem még 1 motorom sem vol ilyen!
jászszentlászlón, van msn-ed,h megtudjuk beszélni,remélem megtudjuk valahogy oldani,nagyon megköszönném,ha kölcsön adnád,ha jó akkor meg is venném! itt az msn címem vinga1@freemail.hu
Előre is köszönöm!
Na,kipróbáltam... Simering csere után is ugyanolyan szar mint volt, okádja a füstöt,meg köpködi az olajat a kipuffon. Neked is csinál ilyet a tiéd? alapjárata van,meg nem pörög ki normálisan,csak mikor megyek vele,lecsutkázom,elkezdi h ledadog meg minden baja van,aztán pár sec múlva felveszi a fordulatot,kicsit szaggatva, olyan szinten nyomja az olajat,h mentem vele max 1km-t és olajos lett a pólóm...
Köszi nem kell a szimering,vettem ma és megúsztam 165 ft-ból,egyből gondoltam,h nem ez lesz a hiba,túl olcsón megúsztam volna...
Membránnak lehet valamit ártani,h működjön,vagy cserét igényel,meg h tudom megnézni,h jó-e egyáltalán?
Erre is gondoltam...Szem alapján jó,nem állnak el a lapok,bár benzint öntve bele azért lassan átenged! Valaki azt mondaj nem kellene átengednie,valaki azt h ha átengedd kicsit az nem baj...Azért kösz!
Sziasztok! Valamelyikőtök nem vállal véletlen hengerfejtömítést készíteni? Vagy esetleg nem tudtok valaki megbízható (szak)embert aki vállalna? Az ár nem érdekel mert bajban vagyok. A hengerem 51,5 mm-es, és rendeltem az egész mocchoz tömítésszettet, ami 50mm-es hengerfejtömítést tartalmazott(gyári hengerhez). Segítsetek légyszi! UI:mtx 80-as vizesről van szó!
én helyből 1 dologra tippelnék: MEMBRÁN! léehet az nem zár rendesen, ettől nem pörög, nagyobb a nyomás karbiban, és könnyezik, próbáld meg megfordítani.. nekem rx nél bejött, az új mtxemben nem volt ilyen gond mert karbonból volt, de gyárilag üvegszálas. ha nem zár rendesen okozhat ilyen problémákat.
Ja,bocs,ha nem kap levegőt az nem simering! Ha gyujtás oldali simering szál el,akkor nincs alapjárat a motor pörög...Ha a kuplung oldali,ott meg nem tud falsot szívni,legfeljebb olajat...Nem hinném,h az!
Igen! Ez nem pörög föl,rendesen van alapjárat minden....a tiéd viszoont valószínű,hogy az! Van 2 garnitúra főtengő szimeringem 2 db 32*44*8.illetve 2db 24*36*7...Ha érdekel valahogy megoldhatjuk,nem tudom merre laksz...
Csá!
Nekem is ilyesmi gondom van... nekem nem kap levegőt és a karbin nem tudok állítani,meg okádja az olajat a kipun. Mindjárt megyek veszek bele szimeringet és kicserélem,remélem jobb lesz, te tudsz állítani a karbin levegőt?
Sziasztok!
Azt elfelejtettem megkérdezni, hogy az én karbimba van egy 135 meg egy 55 fúvóka amik még jók csak egy kicsit szétvannak trancsírozva és hirtelen csak 140 meg 60 fúvókát sikerült szerezni. Szerintetek nagy probléma lenne ha ezeket raknám bele?
Sziasztok!
Most újítom az mtx-emet és szeretnék egy pár dolgot kérdezni. Kellene nekem tűgörgőkosár és az a gumigyűrűszerű valami ami a power szelepnél van mert egy kicsit nyomja ki az olajat, abban szeretném a segítségetek kérni, hogy ezeket honnan lehetne beszerezni? Előre is köszi a segítséget! Sziasztok!
Még egy kérdés: Karbi dellorto phbl 24, 108 fő,50es alapjárati fúvóka,esetleg valakinek akinek ilyen olasz mtx-e van meg tudná mondani mekkor van neki benne? Előre is köszi!
Azért is kérdeztem,rá mert amikor megvettem az mtx-et fulladt kb 4000rpm-ig,gondoltam biztos gyertya/levegőszűrő/karbiban dugulás! Aztán aznap szét az egész motor,ezek kiítisztítva,illetve cserélve(kivéve karbi),új hengr,dugattyúszett(ez ugye esedékes volt). Ugyan úgy fulldt,a karbin hiába lett állíva benzinszint,fúvóka csere,minden kép fulladt,túlfolyón folyt a benzin...Ekkor vettem egy másik karbit,örültem mert ráraktam és nem is fulladt(csak pár sec ig),túlfolyón sem folyt a benya! Egy hétre rá beindítom már megint elkezdett fulladni és a túlfolyón is "könnyezett" az anyag...Ekkor meguntam,nem-e szimeringes,szét az egész blokk kicserélve tömítések/simeringek,karbit megint tiszítottam...Összerakva fasza,semmi gond hibátlan működés,mánsnaptól(tegnap előttől),már megint kezdi,bár ha bemelegszik kb 30sec szivató után,abbahagyja(tudom hidegen nem szabad vele még menni sem,de még 1 motort sem láttam ami hidegen ha odahúzol neki le i s áll,mert annyi levegőt kap),de ekkor is torpan egy kicsit(ez így nem normális)! Fogalmunk sincs,mi a baja,de már kérdeztem annyi mindenkit,senki nem tud semmit mondani erre...Ja és a karbi most is "könnyezik" tehát nem csepeg,csag kicsit szívárog néha a túlfolyón és a benzincső ami kb 15cm mindig kb 10cm ig telik benzinnel,többi levegő...Na ezt részletesen leírtam! Ha valaki tud épp magyarázatot,megköszönném! U.I.: haverom 125 ös honda xr-e amég hideg nagyobb gázra leáll,de nem fullad,gondolom azért mert nincs rajta gázgyorsító,de az gyárilag ilyen!
Olykor még az út tömítéseket is szokták pasztázni.