Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

óha 125 lenne
már mennék is érte
grat a kis piroshoz
simson vs mtx

vannak a motorok és a simsonok
mtx 89 -91 vízhűtés - simson léghűtés
max: 80-95km/h - max 60
lánc nekem o-gyűrűs(drága is) legerősebb - simson mint a biciklié
gyújtása jó nem kell hozzá nyúlni - simsonét minden nap akár többször is (tapasztalat)


Tapasztalat:
10000km egy dugattyú - na a haverom simsonja egy kört ment egy egyszerű pályán dugócsre....

egy kisebb gödörbe belementem simoval lábtartó letört

fogyasztás 4,5L 100-n az mtxnél de akk mehetsz 80al
simson jóval kevesebbet eszik de annyival is megy:D

Simsonnak "nincsenek" telói
mtxnek jók és állíthatóak sioét csak akkor ha belerúgsz
tárcsafékes(RII) olajos fék
különolajzás mtxen
szép műszerfal hőfok, kmh óra, fordulatszám mérő, üres jelző mtxen
simsonon örülj ha jó a kmh óra
Egyépként eladó a Hondám..... Sajnos meg kell válnom tőle anyagi gondok miatt
ha érdekel valakit irjon
80-as MTX 50-es papirokkal 6 sebességes, blokk teljesen felújítva van benne 25 km, új fékek, új lánc lánckerekek, teljesen új fényezés, egyedi kipuff, egyedi idomozás, minden müxik rajta, 3-3,5 L fogyasztás. 80 ezerért el lehet vinni azonnal, saját lábán elmegy.
Szia
Nekem volt Simsonom is meg van most Mtx-em és szerintem a Simson a világ szara egy MTX-hez képest. Aki jártas a motorokban ugy nagyjából az tudja hogy a Honda a megbízhatóságáról híres. Ha össze van rakva rendesen akkor tényleg nem kell hozzányúlni évekig ,nem ugy mint a szimóhoz.én a szimót minden hétvégén szereltem mert valami mindíg tönkre ment rajta. vagy a gyujtás vagy a fék vagy a karbi szart be rajta vagy nem volt világítás és még a berugókarral is mindíg a gond van nem beszélve a váltó léptető villájáról ami mindíg elhajlik..... A Honda lehet hogy kicsit bonyolultabb de csak 1x kell összerakni. Mindent meg lehet hozzá kapni itthon is és egyáltalán nem drága az alkatrész, arról nem is beszélve hogy ezek minőségi alkatrészek és nem "kilincs aluminiumból" vannak. És szerintem itt sokan meg tudjuk erősíteni hogy ez a modell kezdő motornak igen csak jó. én is ezzel tanultam meg motorozni és nem szimszonnal és -lekopogom- nem is volt semmilyen balesetem még. persze van ami a szimó mellet szól, mondjuk hogy bemész egy motoros boltba és mindent polcról megkapsz míg a Hondánál várni kell kicsit a cuccokra de minden van ugyan úgy. És én a japánra esküszöm.
Szia

Picit hozzászólnék a dolgokhoz (ez csak az én véleményem) :

- "külföldről kell alkatrész" - Megkapsz hozzá mindent itthon is
- "nagyon bonyolult szerelni" - Lehet hogy bonyolultabb mint a simo,de akkor mondjam öcsémnek hogy adja el a cbr600-at mert bonyolult.
- "simson sokkal jobb" - fogadjunk hogy egész életében simoja volt
- "nem kell annyira gyakran szerelni mint a hondat" - Na igen egyszer kell összerakni jól és megint bír "20 évet". Ja és normálisan karbantartani. Nekem 4 éve van igaz nem mtx csak mt, semmi gond nincs vele,persze ha szerelésnek hívjuk a festés javítását,vagy a leszakadt index-et akkor sokat kell szerelni

- "15-20 éves leharcolt Mtx sokkal szörnyübb mint egy simson" - Én szerintem mindenki találkozott már 15-20 éves leharcolt simoval is...

- "az mtx 50 nagyon pörög, szét van járatva" - na már most a nagyobb fordulatból nagyobb erőt lehet kinyerni, nincs szétjáratva pont ideális

A simo gyújtását meg mindíg áligatni kell ...
A simo vége 40-50km/h....
A simo beragad a sárba....

Tudom sorolni én is

Minden motornak megvan az előnye és hátránya.

Én az MTX-re voksolok !
De nagyon meg kell nézni mit veszel, akár Simo,akár mtx.

Sok sikert hozzá....
Illetve még hogy mennyit fogyaszt kb ...
( mtx 50 )
Sziasztok !

NAgyon örülök hogy végre találtam egy Mtx-es fórumot...
Most viszont tapasztalt Mtx esek nagy segitségét kérném ! !
Aza helyzet hogy még életemben nem volt motorom...
Most télen tervezek venni egy Honda Mtx 50 ( de csak azért, mert télen ólcsobb, de használni nem szeretném csúszós időben )
ÉS sok elmélkedés után oda jutottam, hogy az Mtx a megfelelő választás, keveset fogyaszt, nagyon jól néz ki stb.
Én csak azért kezdenék el motorozni, mert egy ien "cross" motor "szerü" enduró nagyon bejön, és egy iennel szivesen elkezdeném a motorozást...

Elkezdtem nézegetni, elmeséltem egy középkorú Simsonos barátomnak hogy ilyet szeretnék venni, és azt mondta, hogy olyat ne vegyek, mert hogy ezekhez a hondákhoz még azis lehet hogy külföldről kell alkatrész, nagyon bonyolult szerelni, és hogy a simson sokkal jobb, minden sarkon kapok alkatrészt, és nem kell annyira gyakran szerelni mint a hondat...
Mikor megkéredztem egy másik motoros barátomat, azt mondta abbol a pénzből ha választani kell, ő is egy simsont venne, mert egy 15-20 éves leharcolt Mtx sokkal szörnyübb mint egy simson...
ÉShogy az mtx 50 nagyon pörög, szét van járatva, ha veszek csak rosszul járok ...
Pedig én ezért akartam elkezdeni a motorozást, mert a simson nekem nem tetszik, nem is nagyon szeretnék : (
És akkor most tapasztalt Mtx esek !
pár kérdés az MTX 50 ről !
-Mennyire megbízható, menyira hagy cserben, főleg egy 88, 91 es évjáratu MTx ?
-Télleg nagyon gyakran kell szerelni , és sokkal nehezebb szerelni mint simson ?
-Gyakran mennek tönkre alkatrészei, és drágák ? ( csak aszfalton használnám, nem vadul )
-Az 50ccm es Mtx, télleg alig megy, és szét "pörgeti" magát ?

ÉS végül, ti mit ajánlotok ... Abbol a 100.000ft körüli kis pénzemből, egy Mtx 50 et vegyek, vagy egy Simson-t ? ( Mert nagyon vágynék egy ien kis masinára - Mtx )

Köszönök előre mindent, és hogy elolvastátok a kis regényemet ;) ! )
Sziasztok !

NAgyon örülök hogy végre találtam egy Mtx-es fórumot...
Most viszont tapasztalt Mtx esek nagy segitségét kérném ! !
Aza helyzet hogy még életemben nem volt motorom...
Most télen tervezek venni egy Honda Mtx 50 ( de csak azért, mert télen ólcsobb, de használni nem szeretném csúszós időben )
ÉS sok elmélkedés után oda jutottam, hogy az Mtx a megfelelő választás, keveset fogyaszt, nagyon jól néz ki stb.
Én csak azért kezdenék el motorozni, mert egy ien "cross" motor "szerü" enduró nagyon bejön, és egy iennel szivesen elkezdeném a motorozást...

Elkezdtem nézegetni, elmeséltem egy középkorú Simsonos barátomnak hogy ilyet szeretnék venni, és azt mondta, hogy olyat ne vegyek, mert hogy ezekhez a hondákhoz még azis lehet hogy külföldről kell alkatrész, nagyon bonyolult szerelni, és hogy a simson sokkal jobb, minden sarkon kapok alkatrészt, és nem kell annyira gyakran szerelni mint a hondat...
Mikor megkéredztem egy másik motoros barátomat, azt mondta abbol a pénzből ha választani kell, ő is egy simsont venne, mert egy 15-20 éves leharcolt Mtx sokkal szörnyübb mint egy simson...
ÉShogy az mtx ---50 Mtx )

Köszönök előre mindent, és hogy elolvastátok a kis regényemet ;) ! )
Az tényleg jó lenne!
nekem is a vége 80, és találkoztam 1 faszival akinek ugyan ilyen motorja van és 100on felül megy!
áttételek meg szerintem ugyanazok...
hallottam olyasmiről, hogy a gyújtásnál(cdinél) van vmi folytás h csak 80al menjen. Nagyon sok német, és holland oldalt végig néztem és csak azt találtam, hogy van benne vmi plussz kábel, de h melyik az és hogy hogy lehet ezt kiiktatni azt nem írták sehol. Infója van róla vkinek?

előre is köszi
80-ashoz vannak ábráim meg minden de 125-höz még nincs. megpróbálok össze kergetni még 1 pack-ot ami 50,80,125 is benne van. ha türelmesek vagytok este szétküldöm.
köszönöm a gyors reagálást és az infókat
Egyébként itt szoktam nézelődni: http://www.cmsnl.com/honda-mtx...
Az mtx50 hasonlít talán a 80-ra.
Sok sikert!
Találtam mtx80 manuált, de nemtudom leszedni!
http://www.torrentreactor.net/...
Sziasztok

Nincs vkinek Honda MTX RII höz manualja (szervízkönyvje), ha van legyen szíves ossza meg velem. Ha jól tudom CRM 80 és MTX 80R is jó ha esetleg az van.
Körülnéztem mindenhol 2napja keresem napi 5órán keresztül, de nem találtam a neten.

E-mail: enduroguy@gmail.com
előre is köszönöm
összedobtam a gépet,ilyen lett sok munka volt vele de szerintem megérte
Persze. itt van a kép, ekkor még fent volt a motoromon, de átalakítottam és eladom azokat a dolgokat!
tessék a kép. és az ülés is eladó.
06 20 975 3270
köszi az infót összeraktam a blokkot beraktam a vázba már csak a gyujtás van hátra. kiváncsi vagyok milyen lett.ha elkészül dobok fel róla képet kivancsi vagyok mi a véleményetek, sok munka volt vele
Üdv!
Érdekelnének ezek a fényképek és ábrák
Ha megtennéd hogy elküldöd erre az emailre:
adamezbass@gmail.com
KÖSZI
Tudsz képet felrakni a sárvédőről a csomagtartóról.
És valami elérhetőséget
Szia!
Nekem egy 125 ös mtx em van olasz motoros , ha eltudnád küldeni a robbantott ábrát megköszönném.
Az e-mail cimem; trombitamaister@freemail.hu
Üdv; Viktor.
Tudsz képet küldeni róla.
Minden további nélkül.

Kiveszed a gyertyát, beledugsz egy pálcát, a dugót felső holtponton megállítod és a tengelyt összejelölöd az öntvényen lévő jellel. Ennyi..........