Üdv!
már nagyon sokat segítettetek és remélem ez most is így lesz...
a kérdésem hol tudnék mtx 125 (olasz)tipushoz power szelepet kapni
a legjobb lenne az új természetesen
köszönöm segítségetek
Köll a hátsókereked! Add meg a számod, had tudjak veled beszélni:D
Nekem SOS kell egy hátsó kerék:D:D Vagy hívj fel már lejjebbi hozzászólásombe leírtam a számom!
Barátom, nekem szükségem volna egy alkatrészre MTX hez....
mégpedig, a mi az első lánc-fogaskereket a helyére rögzíti... Nekem ez nem zégeres, hanem a nutos tengelyen elfordítom ezt a kis lemezt, és két hatos csavarral megfogatom a lánvkeréken... Ki van kopva ez a nutos rész a lemezen és lóg a lánckerekem....
Ha van ilyened érdekelne....
Meg ami továbbra is kéne az egy 18 as hátsó felni....
Minden olyan alkatrész ami univerzális mindhárom típusba. Váltó az mtx/mbx/( ns1 motorkód függő kuplung miatt), váltókar 1db, váltó léptetődob és villák mindegyiknél, kiegyenlítő tengely mtx/mbx/ns1, vízpumpa szintén, vátótengely szintén, kuplung motorkód függő ns1-hez (mtx/mbx), berúgó racsni és tartozékai mindegyiknél, főtengely fogaskerékkel és hajtókarral szintén kompaktibilis.(de az tiszta rozsda, fel kellene újítani) Van egy vizes hengerem hengerfejjel ami végdugattyús (53mm), de egy gyűrűcserét és egy hónolást még elbír úgy gondolom.( a h.fej éle kicsit sérült, de használható)
Valamint van MB80-as 5 sebváltó, főtengely fogaskerékkel és dugattyúval, kiegyenlítő tengely, olajpumpa és tartozéka.
Komplett váltó a legdrágább tétel (14000), a többi alkatrész 3-1000 ft.
egy jó kis terep még NEM = a kemény tereppel, pl.:földúton simán el lehet vele szaladgálni,szerintem erre gondolt,nem arra,hogy végig vereti egy enduro pályán...
Igen! Ha rajta van a kosár akkor forgasd körbe a motort legalább 1X,hogy a jelek körbeérjenek, és ellenőrizd le, aztán mehetnek bele a lamellák és stb össze.
már nagyon sokat segítettetek és remélem ez most is így lesz...
a kérdésem hol tudnék mtx 125 (olasz)tipushoz power szelepet kapni
a legjobb lenne az új természetesen
köszönöm segítségetek