Látom volt tuareg wind-ed,bátyámnak is volt elég sokáig,illetve nekem egy rövid ideg tuareg rally,na ezek érezhetően sokkal jobban mennek mint az mtx és ezek tudtak 130-140et plafon...Nem tudom majd meglátom,de nemrég belinkelt tesztben 133 oldalon is 125km/h-t írnak,végülis ugyan mind1,én terepen 80-90től többet nem megyek úgy sem! Lenne viszont 1 kérdésem a szelep nagy forulaton nyit a Te mtx-ed ben is,mert ha elméletre hagyatkozom pont fordítva kellene lennie...Gondolom az atac elve is azt befolyásolja,h alsó fordaulatszámba nagyobb nyomatékot biztosítson,ez úgy lehetséges,hogy gátolja a kipufogógázok kiáramlásának sebességét vagy útját! Namost ha kis fordulaton lenne nyitva,akkor a beáramló gáznak(szelep által biztosított térnek) ugye ki is kell áramlani,ezáltal "ütközik",a hengerből kiáramló kipugázzal,ami talán lassítaná a kiáramlást...Viszont ha jól működik,tehát nagyon nyit,akkor meg csak arra gondolok,h ez a bővülő tér egyfajta "rezonátorként" működik..De lehet nem sokat számít ez a rendszer,olyasmi mint yamaháknál a YEIS doboz,ami a karbi+ membrán között kivezető cső egy dobozba vezeti a elporlasztott naftát...Azt egyszer ledugóztam,de ugyan úgy ment...
Igen,az egy elég gagyi dugattyú,márkáját nem tudom,mert nincs rajta semmi erre utaló jel(sztem chinai,vagy indiai)! Gyárilag nem hiszem,hogy lett volna ablak rajta,látszólag kézzel alakították ki,de eléggé eltolták,mert a gyári dugattyúszetten az ablak,szinte ennek kétszerese,illetve 0,5cm el lejjebb helyezkedik el! Ez bizony egy kókány ember munkája,a motort csak azért vettem meg,mert kívülről gyári állapotú(adatlapomon látszik), a hajtókar alsó tűgörgőjének széthullása okozta feltehetően a meghúzásokat,illetve a szoknya repedését! Én dugattyúszettből eredeti Japánt vettem bele,nem volt könnyű beszerezni...
ez a dugó igen csak szar minőségű lehetett, vagy nem belevaló, látszik h nem gyári az ablak ami rajta van. szinte reszelővel rakták bele olyan a felülete. milyen márkájú ha szabad tudni? mert olyat senki ne rakjon bele, ha sokáig szeretné használni, prox az nem rossz, vagy vertex. wössner sem rossz úgy hallottam. sztem azért is repedt el alul, mert nem valók bele az ablakok, abba a tipusúba
nekem 12*30 az áttétel, és nem pörög, csak max 8-9 ezret sík úton önerőből(öszekuporodva kicsit+(2-3km/h)), annó raktam rá 13*30 asat, ezzel 2 személyel hidegen nem lehetett elindulni, de érzésre lejtőn lefele 150-160 volt.. már szitált kicsit, és marha nagy szél volt .. ám az elindulás és az emelkedők miatt le kellett cserélnem, nem akartam küzdeni az elindulással, kopott a kuplung is biztos. ahhoz képest hogy a lánckereket én vágattam ki lézerrel saját terv alapján nem szuperál rosszul. kicsit másképp kopik, de nem para sztem. normalizált erősen ötvözött acél..
Üdv. Gyári 13*40es átételével 6000rpm-en megy 80at ,ebből adódóan szintén 6. ban 9000rpm-en 120,tehát 10000rpm körül menne 130at...Nem tudom,hogy egyáltalán ezt az áttételt ki tudja-e forgatni eddig, ebben a motorban nem érzek annyi krafraftot,hogy hosszabb áttétellel töbre legyen képes pl 14*30...Perselyzés nekem sem sikerült túl fényesen,150km után vannank olyan részek a felömlőknél és a henger szoknyájánál,amik ki vannak fényesedve,máshol látszik a hónolás! Gyári állapotú yamaha dt-m-en 35000 km nél látszott egyenletesen a hónolás(100%,hogy nem vol fúrva,alapméretes dugo volt benne,hengernek abszolút semmi vála,igaz az nem is forgott erőből 6500fölé,mivel folytott volt),gyárilag azért tudtak a japók! Itt két kép,mtx ben mijen állapotban volt a dugó+ henger amikor megvettem és érdekes módon ment(5.-ben hegynek fölfele 100,síkon nem néztem),csak mire hazaértem vele,tolórjatos volt(kompresszió elment nyaralni)!
hali, ember.. azt látom hogy 16 éves vagy, de nem felmentés az írástudás alól. légyszíves használd a helyesírás ellenőrzőt, mert kb a felét nem lehet érteni amit idezagyválsz. és hemzseg a helyesírási hibáktól, nem nagy kérés szerintem.Tanulj meg írni!
Ebben a formában nem fognak komolyan venni az életben.
mellesleg nekem is 130-140 a vége 125mtxR-nek, ám nekem más az áttételem, azzal lehet variálni, maximum lejtőn lefele hátszéllel 150-et lehet kiharcolni a gépből nagyon hosszú áttétellel.
Az én mtx emnél nem sikerült jól a perselyezés, maradt egy pici váll a persely és a henger között sajna, ezért nem megy jobban , sztem gyári nicasilos 140 et tud normálisan menni, jó benzinnel.
Hali! Érdeklődnék, hogy van egy Honda MT50 típusu motorom, de hiányos, és szeretném kérdezni h tudom megállapítani h kell-e membrán bele, vagy nem!
Ha valaki tud akkor léccives valami képet is rakjon be, a segítséget előre is köszönöm
Itt egy kép: tehát változatlan kersztmetszet, kipunyilás oldalfalán egy kb 1,5cm átmérőjű nyillás ami felfelé bővül,egyfajta rezonátorként működhet,további teret biztosít a gázok kifelé áramlásakor! Poweres hengerről nincs képem,de ott ugye egy powernyelv szűkíti le a keresztmetszetet,optimális fordulaton pedig teljesen nyit(teljes keresztmetszet)! Teljesen más elv a kettő...
Szia! Állítólag 120-130 között megy ami jó,nem tudom nem néztem én sem csak elég ratyi hengerrel kb 4cm hosszan meg volt húzva 1-1,5 mm szélességben és elég mélyen, 6. ban már úgy ez sem gyorsult csak tartotta a sebességet,de 5. hegynek fölfele 100at ment! Most meg még járatós,uh nem nézem de nem is érdekel! Power? Ebben nincs power! Az ATAC egészen más,egy kamrát nyit meg,kipuf kersztmetszete változatlan marad,ellenben a powerral ahol a nyelv csökkenti a kipuf kersztmetszetét biztosítva alsó fordszám tartományba kellő nyoamtékot,de ezt most részletesen leírni sem kedvem sem időm...Sokan powernak hívják ,de köze nincs hozzá! Egy teljesen más "vezérlés",am 6000körül jön az érzet miszerint relatíve megindul...
Sziasztok! Tudna nekem valaki mondani adatokat mtx 125R -re hogy mennyi a végsebessége meg a power hol nyit ki? Mert két éve használom a mocimat de annyira rossz állapotú volt a henger h. hatodikba nem is ment így ötödikbe max fordulaton 110 volt a vége. Most csináltatom a hengert de nem tudom mire számíthatok.
redo: nekem is sajnos a gyári hengeremben van 1 nagy húzás,így ugye használhatatlan,nikasilos hengereket nem lehet fúrni,legfeljebb hónoltatni! Én vettem külön egy újraperselyzett hengert,semmi hátrányát nem látom,legalább fúrni is lehet! Sztem a Te hengeredet is újraperselyeztethetnéd,Debrecenben 15000 ért csinálják! Gyári hengert én is hiába kerestem,ami még nikasilos,nem nagy valószínűségét látom,hogy esetleg találsz valahol hozzá,más megoldás pedig nincs!
Üdv!
Nem tud valaki megközelitőleges adatot arra, hogy MTX80R2 hengerben mennyinek kellene lenni a kompressziónak? Úgy néz ki az enyimből elszállt, egyesben simán tudom tologatni(kis ellenállással) és nem indul.
nics véletlenül 2 hátso idomod,kilométerora?