Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megrajzoltam Neked! A sárga jel az öntvényen van saját anyaga, a kiegyenlítő tengely vonallal van összejelölve a tengellyel, a főtengely és fogaskereke pontozott. A kuplungtányér fogaskereke fogja pozícionálni a két tengelyt, szóval azt kell utoljára felrakni.Mikor a kuplung rajta van és a 3-3 jel együtt van , akkor forgasd át és ellenőrizd le, nem csúszott-e el, ha jól csinálod elsőre menni fog!

Jó játékot!
Ja és lehet hogy ez rajznál nem fontos de az én moccom esetében vízhűtésesről van szó!
oké! De olyat, amiből látok is valamit meg hogy ne is rontsam el! Kösz szépen!
Csak ez az igen fontos művelet valahogyan kimaradt........
Milyen szerelő az ilyen
Kíváncsi lennék mit csinálna egy négyüteműnél......... , kicsit arrább tenné a vezérlést?

Küldök fel képet!
Igen! Kapott új hajtókart görgőstől, mindenestől, dugattyút, és új főtengelycsapágyakat, azért mert széthullott a hajtókar alsó tűgörgője és rendbe tett mindent, a dugótól kezdve a hengeren és az alsó csapon át mindent. Így cirka 45 rugóba került és most járatgatom. Köszönöm szépen a segítséget! Ha gond lesz továbbra is, kérek tanácsokat!
Csak az alsó holtpontnál is lehet egy fognyi eltérés. A főtengely fogaskerekét is jelre kell tenni.
Nem tudom hogy a motorján mit csináltak de mindenképpen azt is meg kell nézni hogy a tengelyhez képest hogy áll a fogaskereke. Ha nem jó pl.: csapágycsere miatt, akkor le kell húznia a tengelyről. Jó meló
hoho! csak kiszeded a szinkron kereket és dugó alsó holdpont, kiegyenlítő tengely meg lejre, aztán visszadugod a szinkron kereket és kész! ne gyujcsd fel ha nem muszáj
Leveszed a kuplung felöli deknit, és az a fogaskerék lesz ami teljesen felül van a kuplungkosár felett kicsit jobbra a főtengely felé. Elvileg le birod húzni a tengelyről úgy hogy gyorsan felmelegíted a fogaskereket, de előtte le kell venni a kuplungot, és ki kell húzni a mellette lévő tengelyt (4 fogaskerekes) ami közvetíti az átvitelt a főtengely felöl.
A kiegyenlítő tengely jelölve van, ill. a fogaskerekébe is bele van ütve egy pont, amelyeknek szemben kell lenniük egymással.
Tehát hirtelen meleg, alányúlsz 2db csavarhúzóval és leszeded, megvárod még visszahül a tengelye, aztán a fogaskereket megint megmelegíted de rendesen( nem kell pirosra ), benézed és úgy rátolod hogy a jelek találkozzanak. Ha megvagy akkor úgy kell összerakni hogy a főtengely is jelen legyen. A blokkházba (öntvényen) a tengelyek fölött van van a jelük.
Küldhetek képet ha segít.
Sziasztok! Nagy bajban vagyok! Tud valaki segíteni? Beszéltetek nekem arról a rezgéscsökkentőről a blokkban! Na, mióta felújítottuk a motorját azóta elég szépen rázza az egész motort!(Lehet hogy a szerelő rosszul tette vissza) Tudna valaki segíteni hogy hol találom a blokkban ezt a rezgéscsökkentő szerkezetet, és hogy hogy kell beállítani? Nagyon fontos lenne! Előre is kössz a segítséget!
bazz, olyat borultam ma, öröm lett volna nézni. Gondoltam végre kimegyek kicsit terepre, utoljára normálisan tavaly nyár végén voltam.. ki is jöttem a gyakorlatból, plusz a megszokott útvonalat teljesen benőtte a gaz. Messze láttam, volt valami bokor, át akartam menni a földút másik felére, a két nyom között meg ugye fű, meg gaz volt - feltételezhetően nedvesek voltak mint disznó, mert amint rámentem, egyből megcsúszott az eleje, és borultunk egy rendeset. Kormány elhajlott(valszeg helyre lehet hozni, de még nem álltam neki, magamat férceltem eddig ), más baja látszólag nem lett(én meg nagy vagányan pólóban voltam, a két alkaromat totál összebaszta az esés, meg a bal kézfejem elég nehezen mozog - illetve mozog, csak fáj. ) Hazafele jövet még a vizem is felforrt... Jó napom van, és még el se kezdődött.
hello
Kell valakinek km óra spirál? mert gyártatni fogok 1-et és ha jó lessz akkor gyártatok többet csak még nem tudom mennyiért csinálják.Meg ez csak a belső spirál rész, a ház még nincs leméretezve.Fordulatszám mérő spirált is csináltatok mert csak 10 centivel rövidebb .Ha kell valakinek szóljon. ha egybe kell az egész akkor is szóljon mert akkor a házáról is megcsinálom a müszaki rajzot.
Próbáltalak hívni, de nem vetted fel. Megcsináltam az úszót ahogy tudtam, meg beállítottam a benzinszintet, de az alapjárati fúvókáddal mi lesz? Mivel bele van törve, kétlem hogy lesz alapjárat. Ki kellene cserélni.
A hengerfej pasztát meg felejtsd el, mert megoldja a benzin.
Hívj vagy írj, ha kitaláltad mi legyen.
ja igen a moci levegőhütéses
Hello ha valakinek van mtx 80 as motorhoz müszaki leirása az küldjem már el nekem az e mail cimemre:bontalaci@gmail.com
Sokat segitenél vele Üdv bontalaci
1000 dolgom van ma is, de már foglalkoztam vele, szerintem jó lesz, de még nincs teljesen kész. Azért holnap jöhetsz érte.
air strike sikerült rendberakni a karbimat? :D
Cső! Tegnap vettem egy mtx 80ast ésa azt szeretném kérdezni hogy lehet-e emelni a hátsó telón és hogy?
Sziasztok!

Tudna esetleg valaki egy normális, nem homályos képet csinálni a karbi úszójáról? A központi része érdekelne, ami feltámasztja a tűszelepet.

Valamint! :
Van eladó MB-80-as blokk alkatrész:
- főtengely hajtókarral-dugattyúval
- 5 sebességes váltó
- váltótengely váltókarral
- berúgóracsni
- blokköntvény
- kiegyenlítőtengely és tartozékai
- olajpumpa ma. fogaskerékkel
- kuplungkar
- "N" jeladó

Gyújtás, kuplung, henger, berúgótengely, berúgókar nincs. Motorkódja: HC01E
Ezt azért írtam ide mert van egy-két olyan alkatrész ami megegyezik az mtx-el.
Hali SeT88 e/mail /od ra irtam !
Hali ! jovohet kozepere megmondom neked hogy kell e nekem ! amugy adok erte 5000/ret .!
Nem kötöd be. Az olajtartályból megy egy cső a pumpába, onnan meg a karbiba, azt kihúzod, és kész.
Üdv Mindenki!
Sokat hallottam és olvastam a különolajzás eltávolításáról.
HA valaki áldozna rám időt és leírná miből áll ez a folyamat
nagyon megköszönném...!
HA viszont a különolajzás megtartása mellett döntenék akkor szükségem lenne alkatrészekre pl.:
-az olajtartájban az olajszűrő
- kiömlő nyílásnál a gumitömítés
-a betöltőnyílás "kupakja"
Köszönöm Segítségetek!
6e re gondoltam, de nem tudom milyen árban mozognak.. Ha sokat mondtam sikítsatok.
Üdv!

Köszönök mindent :)