Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár elég hülye megoldás...
Kösz,akkor rendben van,már azt hittem kókány megoldás!
igen gyári, kivéve ha mind2 mtxemet ugyan az az ember kókányolta meg . nem tudom pontosan miért csinálták így, de biztos jó okuk volt rá.(ilyen méretű szimeringet nem hiszem hogy kapsz(közdarab nélküli méretre))
Helló az a baj ,hogy meg van hajulva mert az előző tulaj fordítva rakta össze a kiegyensúlyozó rendszert és szétverte meg próbálták vissza hajlítani egy péci berendezéssel de nem sok jót fűztek hozzá mert így is van egy járása.
THX!
Akkor nincs más hátra, kell egy 50-es dugószett bele....
Köszi a segítséget! Voltam már motoros szaküzletben vittem a hengert is, megnézték, sem fúrni sem hónolni nem kell, szerencsére nem lett semmi baja. A sok kosztól beleragadt a gyűrű a járatába, és onnan ahogy szedtem ki csak darabokban jött. Nagyon macerás kitakarítani, meg nem is lehet tökéletesen, ezért akarok kompletten készletet venni. A henger elvileg fél-egy éve lett fúrva, az előző tulaj szerint.
Ha már leszedted a hengert, vidd el egy gépműhelybe, hónoltasd újra( ha vállas akkor megfúrják) majd ők megmondják hogy mekkora dugót vegyél hozzá. A dugóméretek 0.5mm-enként vannak.
Ha nem viszed el: Tedd a hengerbe csak a gyűrűket és hézagmérővel mérd le a gyűrűhézagot.(nem lehet több 0.4mm-nél) Ha jó, rendelj egy dugattyúszettet.
A dugót adják a csapszeggel, zégerekkel és gyűrűkkel.
Ha rendelsz: biztonság kedvéért csapszeg átmérőt, dugómagasságot, a csapszeg felső pontja és a dugó tetejének távolságát (a paláston mérve) is egyeztesd, nehogy rosszat hozzanak.

Én ajánlom a gépmunkát, nem vészes az ára....
Egy kérdés:
50 mm átmérőjü a hengerem, 50-es dugó volt benne (beleragadt a gyűrű a sok retektől) csere.
Ugyanugy 50-es dugót rendelek, mekkora gyűrű kell bele?
Ami a hengerben volt dugó pont passzolt bele. A dugó alja 50, teteje 49,9, mert ha jól tudom ezek kicsit srégítettek. Köszi a segítséget.
zuzmo farok: Te szedted már szét teljesen az mtx-et ha jól tudom...Lenne egy kérdésem, a kuplung felőli oldali főtengely simering 32*44*8-as és a főtengely tengelye ha jól tudom,bár fejből már nem tudom 24 es, a simering és a főtengely tengelye között van egy acél "közdarab"(24-32) ez gyári megoldás?
köszönöm a gyors választ
Pinkmotors-nál Tatabánya (postán is küldik)
hello hol vetél hozá spirált?
hát ha sziveskedsz egy e-mail címet adni akkor el küldöm nagyon szivesen.
ha lenne valakinek eladó hátsó lámpaburája vagy komplett lámpa érdekelne!
NAGYON SÜRGŐŐŐŐSSSSS!
KÖSZI
helo! nekem el küldenéd honda mtx kapcsolási rajzát előre is kössz!
Pl.: Pinkmotor Kft(pinkmotors.hu) 12-13E körül van hozzá Prox-ban! Ha esetleg megelégszel taiwanival Odormotor Bt-nél kb 6-7E(odormotor.hu)! Azt érdemes tudni,ez nem komplett főtengely,de kompletten nem is igazán szokták cserélni ilyen motorokban,ezek hajtókarfelújítószettek(hajtókar,alsó/felső csapszeg,illetve alső/felső tűgörgőt tartalmaznak)!
Hello! András123 mi a baja főtengelynek? Mert én nem tudom mennyibe kerül de az új van vagy 40ezer minimum, a használtat meg hülyeség megvenni. De megtudod gépműhelybe csináltatni és sokkal olcsóbban megúszod és végülis kapsz egy újat ha úgy vesszük.
Ha minden igaz a tiéden is van egy csavar a berúgó alatt, az a szintjelző. Kb. 0,5 liter kell bele.
Helló nem tudja valaki menyibe kerül Honda MTX80RIIhez főtengely és honét lehet beszerezni.
Kösz! Erre voltam kíváncsi!
menyi váltoolaj kell az mtx 50 be?
Hali dudaorru de sajna nincsen 1/ik bol sem!Elkelt!
A fogalmazásod végével egyetértek..............
A tuareget utáltam, nagy tank, kevés hely, nem ment olyan jól, meg amúgy aprilia évi 1 motorgenerál normál használat mellett is(30-40ezertől). nekem volt hogy mtx-em kb 13ezret pörögte.. de utána hajtókarcsapágy... nyakk és ugyan az mint neked. sztem nem kapott alul elég kenést+ idősek voltam már a görők, kosár elreccsent, darabok széjjel, görgő keresztbe fordulva és kész a baj. 80 rongy ugrott . azóta különolajzás kikötve, megyek keverékkel.
az atac úgy láttam, h zár nagyobb fordulatra, h jobb legyen a húzása a kipuffnak nagyobb fordulaton.. tanulsz egy kis áramlástant és belátod :D
az a nagyobb fordulatszám tartományban hatásos, ha értesz elektronikához akkor kezeld úgy azt az"üreget" mint egy kondit , a kipuff meg induktivitás, alacsony fordulatszám tartományban nem jó a nagy huzat, mert nem lesz kompressziód, és pocsékol, ekkor a "kapacitás" nem engedi a kipuffnak hogy kirántsa az összes keveréket a hengertérből. ám, ha nő a fordulat sokszorosára nő az áramlási sebesség, áramlási veszteség, és megváltozik a feltöltése a hengernek, ha maradna ugyan úgy, akkor sok kipuffos gáz maradna a hengerben, olyan mintha csak a fele keveréket raknád bele. ha lezáródik a "kapacitás" az "induktivitás" kipuff tud szívni(rezonancia ,és/vagy lendület megmaradás) és lám megint jó az öblítés, persze ezt lehetne precízebben is megoldani, ez a módszer csak 2 állású, ha valaki csinál olyat ami optimális tartományban tartja a "kapacitást" akkor az sok sok üzemanagot tud megspórolni, jó teljesítménnyel .
nyüff...remélem értitek mire jutottam
a 2üteműek mumusa sztem. az üzemanyag pocsékolás. robogók azon felül hogy nem mennek valami fényesen/tisztelet a kivételnek/ azért is jó, mert a gyár egy bizonyos fordulatszámra állította be a motor kipufogórendszerét, amit ideális esetben a robogó tud is tartani, ekkor legjobb a hatásfoka.
mindezek mellett utálom a robogókat, gyűlölöm a hangjukat beee beeee beeeee.. kiver a frász amikor rángatják a gázt és semmi fordulatszám változás, jóccakát