Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi SET!
legalább erről is levan a gond

Amúgy nem tudom,h érdekel-e valakit hátsó legnővilla,van két darab,illetve felnik,meg még egy két apróság
Hát persze. Nem kell mindent szétszedni hozzá, csak kihózod azt a szinkron kereket ,a dugót alsó holtpontra állítod és a kiegyenlítőt meg a saját jelére a blokkon. Visza dugod a szinkron kereket és kész is. A szinkron kerék nem fog elsőre belemenni, kicsit játszani kell vele de de ha mindent jól csinálsz akkor szuper lesz.
SET!

azt mondod,állítsam alsó holtponti jelhez,úgy,h a kiegyenlítő-tengely a saját jelén áll?
*holtpont
pl nekem sincs jelölésem én holdponthoz állítom.Ha nincs jelölés akkor meg a fogat kell néni.én is így állítottam be és tök jól megy a vas.Nem bonyolult, 5 perces művelet.
Akkor az már piszkálva volt, de rendesen .........................
(gyárilag minden olyan tengelyen van jelölés ha vezérlésről van szó)
Szia! A "szelep" teljesen épp ha érdekele vagyél fel msn-re kepesi.peter@freemail.hu! Egyébként nem értem miért akarod a tiédet kicserélni...l.
Hali!

figyi,megnéztem a képeket,de nekem pl semmi féle jel nincs a főtengelyen...lehet,h felujjítot?
üdv Ozaki9 érdekelne milyen állapotban van a poverszelep
illetva mennyiért boltolhatnánk?
Mert meg akarják venni előre hogy ne keljen már ezzel vacakolni... ha esetleg rendelni kell mondjuk...
Kifeküdt a váltóm ma délután, valószínűleg a léptetővilla halt be újfent(egyszer már volt ilyen, másik blokkal.) Szóval, az lenne a kérdésem, hogy nem tud-e valaki olyan palit, aki viszonylag olcsón megcsinálja? (a kettest és a négyest nem veszi egyáltalán, kidobja üresbe, a többi jó.) Életemben nem húztam még szét a blokkot egymagam, szóval inkább nem állnék neki.. Meg valami bontott léptető is érdekelne(a bal vízpumpás típushoz), mert a gyári 15 körül mozog, az meg nekem egy pöppet drága most.
Azt hiszem NTN6203-as van benne 2db (20x56x15), kuplung felöli szimering 28x41x7, a gyújtás felölire nem emlékszem.

De már mondtam másnak is hogy ez a kérdés értelmetlen , mert előbb miért nem szeded szét? Mérd le, olvasd le a számát és vegyél másikat.

Elmagyarázná valaki pls, hogy jutunk el ehez a kérdéshez?
(nem kötöszködésnek szánom de tényleg nem értem )
Sziasztok
Van valakinek elfekvőben MTX 125-höz első felnije?
Küllők és kerékagy nélkül?
Hello! Nekem akkor volt ez a jelenség mikor eltört a gyűrű :S De nem hiszem hogy generál után ez lenne :) Lehet hogy a tűvel kéne szórakoznod hogy ne fulladjon (följebb-lejjebb állítás) De lehet hogy a bowdent nagyon feszesre állítottad és ezért pörög fel (bár ennek nem sok esélyét látom) Hát szerintem próbáld meg ezeket! Sok szerencsét!
Helló érdeklődnék nem tudja valaki hányas méretű szimering illetve főtengely csapágy egy Honda MTX RII 80 il 50es hez. ?
Én is örülnék ha elküldenéd a vincze_gabor@hotmail.com -ra
adamez: Nekem van egy ilyen szelepem(bontott nem új)!
Azt már eladtam, jelenleg csak Mb80-ashoz van szivattyúm.
Szia, én nagyon örülnék a rajznak, ha lehet légyszives küld már el erre az e-mail címre: gardagomba@gmail.com Nemrég vettem egy MTX-et, csak az elektronikával bajok vannak, és szeretném megcsinálni. Előre is köszönöm! Minden jót!
Vagy bontott...
Őszintén szólva nem próbáltam... Mert nekem volt...
De ugyanaz a blokk van benne mint az ns 125 ben...
Hondától tuti lehet venni csillagászati áron...
Akkor már inkább legyártani...
köszi a tanácsot!
megpróbálom mit szól hozzá
de ha nem jön be?
szerinted van esély találni ehez a tipushoz powert?
Kárt nem tehet, én megpucolgatnám, és mindenképpen kipróbálnám...
Szerencsére ez a fajta szelep nem tudja bedarálni a dugót, mint mondjuk apriliáknál, vagy az újabb fajta suzukiknál...
az történt hogy kettő darab volt
az egyik elveszett felujítás közben és ami most megvan azt már az előző gazdija is csak ugy hozzá adta szeintem kopott lehet vagy folyik a motyó a kis szimeringnél vagy lömítésnél még nem indítottam vele mert várok a dugattyúra de jobban érezném magam ha újat tudhatnék benne
Mi baja van a szelepnek? Kiváncsi vagyok, mert nagyon nem szabadna annak tönkremennie...