hali
velem is megesett ez, sokat jártam utána, végül gerecsemotortól ingyen(!) kiküldték egy kis dt karbijának levegőcsavarját és pont jó volt bele....
Helosztok!Meg tudjatok mondani hogy honnan tudok a karbim/hoz levego csavart szerezni?Mert elhagytam Es ha valakinek lenne folosben 1 az szoljon mert erdekel ! Elore is koszi a valaszokat !
Próbáld megmelegíteni hőlégfúvóval (ha van)a hengerfejet, műanyag kalival megkocogtatni vagy ilyesmi. Az a baj hogyha kibeleznél egy gyertyát, és avval próbálnád meg lerángatni a hengerfejet lehet a menet sinylené meg mert alu ötvözet................
Hát nem tudom..... ragasztott vagy össze van rohadva a csavaroknál?
Vagy esetleg megpróbálhatod fékolajjal beáztatni a tőcsavarokat, (az jól be tud szivárogni) csak vigyázz mert előbb-utóbb megeszi a festéket. Olyan mint a kromofág-csak óvatosan!
gyerekek segitsetek a hengert egyszerüen nem tom leveni mien trüköt tudtok nekem mondani (lehetőleg ne pajszer meg ilyenek legyenek ) segitséget köszönöm előre is
Szeva van estleg még ilyen mtx es ujság cikked vagy szerelési utmutató?
Mert van egy kis problémám eltörtem a blokk hátulján valami müanyag pipát ami a blokkból jön ki és nem tudom hogy az milyen pipa volt vagy hova kellett volna kötnöm ( hülye gyerek felujít de nem irta fel hogy mo hova megy ) )
köszi
janzso14 amit mondasz nem igaz meg is mondom mért:
1, - gyári adatokban le van irva hogy első telszkóp olaj van amit képet tetél fel azon is ott van az olaj leeresztő csavar!
2, - a szelep a teló keményitéséhez van itt lehet állitani levegóvel
3, - ha szétszedes látod a belsejét azonal hogy nem gáz van benne
Gyertya elég furán nézett, ki, nem fehér volt, inkább ilyen fekete szürke, de érdes, égett volt a felülete...Dugó márkáját nem tdom, hajtókarból, proxot, vettem, csapágyakból is faszát...dugóval nemigen foglalkoztam, pedig kelett volna úgy látom...karbi jol volt beállitva sejtésem szerintem, nem vettem el tőlle a nyálat
Sziasztok aki azon töri a fejét h MTX-ének az első telójába levegőt fúj az felejcse el!A Honda MTX tipusu motorjainknak az első teleszkópja Gázteleszkóp,szóval károsítja a teleszkópot.
nem egyedi, csapágyanyának hívják, amúgy ha sufnituningolsz akkor ha jól emléxem(ez nem tuti) 19 es krovát flexxel méretrefabrikáltam, de csak légkulcsal tudod majd leszedni.. és nehogy betámmasszál valamit a kuplunghoz amikor nyitod le,. mert eltöröd. légkulcs a tuti azzal a körmös kulccsal-
hézagolni kell a váltót-- olvass viszább, keress a fórumban. sztem 100. oldaltól visszább lesz
létezhet.. írhatnál márkát is.
amugy a rossz üzemanyagszegény keverék is okozhatja, mert annak magasabb a hőmérséklete, és nem hűti le a dugó tetejét. nem volt fehérre égve a gyertya?
Szóljon ha van valakinek! Msn-em az adatlapomon!
velem is megesett ez, sokat jártam utána, végül gerecsemotortól ingyen(!) kiküldték egy kis dt karbijának levegőcsavarját és pont jó volt bele....
Hát nem tudom..... ragasztott vagy össze van rohadva a csavaroknál?
Vagy esetleg megpróbálhatod fékolajjal beáztatni a tőcsavarokat, (az jól be tud szivárogni) csak vigyázz mert előbb-utóbb megeszi a festéket. Olyan mint a kromofág-csak óvatosan!
energia1987@hotmail.com
Mert van egy kis problémám eltörtem a blokk hátulján valami müanyag pipát ami a blokkból jön ki és nem tudom hogy az milyen pipa volt vagy hova kellett volna kötnöm ( hülye gyerek felujít de nem irta fel hogy mo hova megy ) )
köszi
1, - gyári adatokban le van irva hogy első telszkóp olaj van amit képet tetél fel azon is ott van az olaj leeresztő csavar!
2, - a szelep a teló keményitéséhez van itt lehet állitani levegóvel
3, - ha szétszedes látod a belsejét azonal hogy nem gáz van benne
De a hátsó teklóval egyet értek hogy gázos!
hézagolni kell a váltót-- olvass viszább, keress a fórumban. sztem 100. oldaltól visszább lesz
amugy a rossz üzemanyagszegény keverék is okozhatja, mert annak magasabb a hőmérséklete, és nem hűti le a dugó tetejét. nem volt fehérre égve a gyertya?