ELADÓ
Honda MTX 80 eladó,50-esként használt.1 éve nem ment-ezért ennyi.100Km-t futott hátsó gumival. Egy kis munkával jó mocit lehet belőle csinálni! Telefonon érdeklődj!
70/270-6870
Terepen használom. Azzal járok dolgozni.Hegyen-völgyön, szárazon és sárban. Most raktam fel a fúrt hengert még csak 400 km van benne. Nagyon megy,alig bírom visszafogni. Nekem tetszik ma rendeltem meg a másik 51mm-is dugót a másikba. Azt is megfúratom.
Hali ! Elado alkatreszek! Pl- 1egesz vaz ,ules,tank,1 teljes ATAC blokk csak dugattyu toreses ,kormany ,kilometer orak,valtokar,elso telo,hatso telo,lampa fejidom,hatso labtartok,hianyos karburator/alkatresznek,gyujtastrafo,kabelezes,duda,meg stb..... Minden olcson! Ha kell valakinek v mi irjon! msn cimem- streetx@windowslive.com
Nem a lehajtásommal van a gondom, hanem magával az órával... Szétkaptam még tavaly őszön és azóta megállt 90-nél azóta rossz. Magyarul ha tolom a motort egy kicsit pl hátra akkor lemegy 0-ra de ha előre tolom akkor kapásból 90-re... Ezt rakd össze..
sajna nem tudom.. ha végképp nem megy akkor próbáld megbütykölni, de ha összeakadt benne valami sanszos hogy végleg annyi neki, de lehet csak a spirál ment tönkre. azt nézd meg elsőnek, ha szét van tekerve amikor tolod a moccot forog e a spirál felül, utánna ha a spirál foglalatában a tengelycsonkot forgatod mozog-e az óra. nekem volt (nem ez a fajta mocc) hogy lenn a keréknél törött el egy fogaskerék és azért nem ment. ha jól emléxem a km óra részt is egyszerű szétszedni, 4-5 csavar.+kábelek
jappó vagy olasz gyártmány? az nem mind1. mert máshol vannak rajtuk a dolgok, és más áron lehet őket javítani/alkatrészt szerezni. én olaszról beszélek ilyenkor.
én anyag árról beszélek munkadíj nélkül azt hozzáteszem, ezeket a moccokat csukott szemmel is szét meg össze lehet rakni olyan pofon egyszerűek, ha 1-2szer szétszedi az ember. hajtókart meg minden félét azért hozzáértő lesse meg, mennyire lehet neki oldalra kidőlni, meg ne legyen lógása mert az már régenszar. csapágyaknak nem lehet zizegő vagy rezonáló hangjuk az kuka. a csapágyakat érdemes C3 vagy C4 esre válogatni, összerakásnál ügyelni hogy kicsit sem szorulhat, faszán kell kiórázni mérőprizmán a csapágyba illeszkedő részeket
azért a komplett felújítás nem teljesen móka, de nem lehetetlen, ha kérdezősködik 1-2 ismerősnél az ember.
hengerfúrás nem lehetséges max hónolni .. ugyanis ezek gyárilag nicasil os hengerrel vannak, amihez ha hozzányulsz többet persely nélkül nem fog menni a motorod.. nekem az 22 rongy volt
dugó 20+ami hozzá kell(bennevan az árában)
hajtókar 20 (ehhez a motorhoz a legolcsóbb 125 viszonylatban)
csapágyak(főtengelyhez 7-8), és szerelési segédanyagok,ez kb szimeringek 2ft+tömítés2ft
hónolás1000-2000Ft szokott lenni
henger perselyezése=20-25 attól függ mekkora, és mennyi benne az ablak.
egy kicsit zsebbenyúlós, de akkorsem egy aprilia amivel meg kell évente ismételni ezt a műveletet
ha ügyes vagy 25-30ezret vígan elpöfög innentől.
filóztam rajta hogy eladom most moccom, de egyszerűen nem érné meg .. alig raktam bele 5000km-t nyáron.. ha jól számolom még 20 ig nem kéne hozzányúlni.. 10et még belerakok max akkor, hacsak nem ad érte valaki jó árat :P saccra200-210EFt.. miután rendszámos, és rendezett papiros :) és sm :P
a hátsó rugóstaggal nem vagyok megelégedve, meg van emelve de így gatyának érzem.. sm hez nem való ilyen puha futómű, uhogy valamit majd alkotok vele..de hosszú útra nagyon kényelmes, a gyári progresszív rugó az kátyúnál igencsak seggberak, ez meg alig érezhető. tippre 120-130 at viszi utazóban, és etanollal is megy :D némi karbi állítgatás után.
Ja és csak a csapágy 40 rongyba kerülne? Vagy teljes motorgenerállal kerül annyiba? Amúgy más bajom nem nagyon van vele, nagyon jól eltalálták a japánok De gondolom ha már széthúzom a blokkot akkor már megérné dugócsere+ hengerfúrás is!
Szóval 40-ezer körül lesz az újítás benne? Levettem a lendkerék felőli dekknit és arról jön a csörgés, ja és ha adok neki fordulatot akkor erősödik a csörgés is... Szóval akkor inkább most szedjem szét? Kösz a tanácsot előre is!
Ja és honda mtx 50-esem van és nem mai gép:1985-ös évjáratú. És minden működik rajta(fordulatszámmérő, hőfokmérő, csak a km óra nem jó) Azt esetleg nem tudsz valahonnan(mechanikus kellene nem elektromos) Néztem egy pár helyen de csak azt tudták mondani hogy gyári km óra van cirka 90 ezerért. na....
Az ára kemény 45.000Ft
ELADÓ
Honda MTX 80 eladó,50-esként használt.1 éve nem ment-ezért ennyi.100Km-t futott hátsó gumival. Egy kis munkával jó mocit lehet belőle csinálni! Telefonon érdeklődj!
70/270-6870
http://shop.unas.hu/shop_art.p...
email:csricsi92@gmail.com
azért a komplett felújítás nem teljesen móka, de nem lehetetlen, ha kérdezősködik 1-2 ismerősnél az ember.
dugó 20+ami hozzá kell(bennevan az árában)
hajtókar 20 (ehhez a motorhoz a legolcsóbb 125 viszonylatban)
csapágyak(főtengelyhez 7-8), és szerelési segédanyagok,ez kb szimeringek 2ft+tömítés2ft
hónolás1000-2000Ft szokott lenni
henger perselyezése=20-25 attól függ mekkora, és mennyi benne az ablak.
egy kicsit zsebbenyúlós, de akkorsem egy aprilia amivel meg kell évente ismételni ezt a műveletet
ha ügyes vagy 25-30ezret vígan elpöfög innentől.
filóztam rajta hogy eladom most moccom, de egyszerűen nem érné meg .. alig raktam bele 5000km-t nyáron.. ha jól számolom még 20 ig nem kéne hozzányúlni.. 10et még belerakok max akkor, hacsak nem ad érte valaki jó árat :P saccra200-210EFt.. miután rendszámos, és rendezett papiros :) és sm :P
a hátsó rugóstaggal nem vagyok megelégedve, meg van emelve de így gatyának érzem.. sm hez nem való ilyen puha futómű, uhogy valamit majd alkotok vele..de hosszú útra nagyon kényelmes, a gyári progresszív rugó az kátyúnál igencsak seggberak, ez meg alig érezhető. tippre 120-130 at viszi utazóban, és etanollal is megy :D némi karbi állítgatás után.
Ja és honda mtx 50-esem van és nem mai gép:1985-ös évjáratú. És minden működik rajta(fordulatszámmérő, hőfokmérő, csak a km óra nem jó) Azt esetleg nem tudsz valahonnan(mechanikus kellene nem elektromos) Néztem egy pár helyen de csak azt tudták mondani hogy gyári km óra van cirka 90 ezerért. na....