Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oh és a Probléma hátha tudtok segíteni:
Azon aggódom hogy a gyujtás nincs helyesen beállítva. Ugyanis az előző dugattyúm pont a gyertya alatt egyszerűen át !égett! És attól félek ,hiába a felfuratás, új dugattyú új gyűrű ha a probléma fennáll annak is hamarost búcsút mondhatok.
Sziasztok!

Tud valaki 'pdf' vagy bármilyen formátumban bármilyen nyelven mtx 80 léghűtéseshez kézikönyvet küldeni? Az mtx-em szegény annyira beteg hogy simán tapasztalatból nem megy a felújítás. megköszönném. adamffyzsig@gmail.com
A honda mtx/mbx lendkerekéhez jó a yamaha jog lehúzója, ezt a legtöbb motorosboltban lehet kapni, kb 1500 forint.
A japók nem erőltették túl ezt a gyujtás témát, a legtöbb egykoru japó motor gyujtása vagy tök ugyan az a ygártmány, vagy nagyon hasonló.
a 125R lehúzója emlékezetem szerint az M27 vagy M28X1 balmenet
én esztergán gyártottam..1etlen 1 darabot.
mérd le mekkora a :
-menetemelkedése (ekkor többet mérj és amennyi menetet mértél azzal oszd el a mért értéket) csakmert van 0.75; 1.0; 1.1(ritka de láttam már); 1.25; 1.5;1.75 is, reménykedek hogy nem colmenet :D mert akkor valami hülye szám jön ki ami nem kerek.
-átmérője sztem 27-28 körül lesz.
kb 4-5 menet kell hogy fogja a lendereket,
a belső csavart ami rögzíti azt ki kell nyitni. ékre vigyázni ne vesszen el majd ha leszeded a lendkereket.

ha megvan a lehuzó akkor betekered kb 4 menetet vagy amíg megy, a belsejében van egy másik csavar, ami nálam M10-es volt annak a végét is le kell kúposra esztergálni/köszörülni ne sértse meg annyira a tengelyt, amikor megakadt párat rátekersz .. és elvileg lelökte :D.. nálam ez volt
nem jó hozzá semiylen keleti motoré de egyes robogók és más crossmotorké meggyezik vele én is úgy csináltattam esztergályossal sztem te is csináltass egyet mert ha nem azzal szeded le nem teszel jót a lendkeréknek. és azóta ezzel a lehúzóval már le tudtuk venni más japcsi motorról is a lendkereket.
ui a kézvédőt nem adod el a gépról külön?
Sziasztok. segítséget szeretnék kérni. Egy honda Mtx 80-asom van és leégett a világító tekercsem. Leszeretném venni a lendkereket de nem tudom. Milyen lenkeréklehúzó jó hozzá? Vagy hogylehet leszedni úgy a lenkereket hogy az ne sérüljön?
Légyszíves segítsetek.
Előre is köszi
Köszi
cső.. annyit mondok hogy amikor nyit akkor a kar a henger fele tol eggyet, ebből kiderül.. ha nyomogatod be tudjon menni koppig, és alaphelyzetben majdnem teljesen kint kell lennie. én párszor fordítva használtam :D.. nem sokat vettem észre.. alacsonyabban szarabbul húz .. nagy fordulaton nem zavar senkit, én úgyis aképp használtam, szinte mindig 5000 felett volt az előző moccom== általános sebesség80-120
Hali mindenkinek ! Van 1 félig bontott állapotban lévő honda mtx 125!Alkatrésznek eladoÓ! Dugattyu töréses annyi baja van amugy csak kerekei nincsenek !DE! Külön külön elado 1 rakás alkatrész !Bovdenek ,kormány ,blokk,hengerfej,heger,rezo,karbi,fék,váz,tank,ülés,

stb......msn-cimem:streetx@windowslive.com-itt érdeklődhettek!Meg még itt forumon !
Azt kifelejtettem, hogy az ATAC-os cuccról lenne szó
Sziasztok

A 125-ös mtx power mechanizmusát milyen pozícióba kell összerakni? Csak a henger lett lehúzva róla, fúrás miatt. Szétakasztottam a gumi harang alatti részt, csak elfelejtettem, hogyan volt. Ez már a korral jár, újra elkövetem néha a kezdő szerelő hibáját.
Hali mindenkinek ! Van 1 félig bontott állapotban lévő honda mtx 125!Alkatrésznek eladoÓ! Dugattyu töréses annyi baja van amugy csak kerekei nincsenek !DE! Külön külön elado 1 rakás alkatrész !Bovdenek ,kormány ,blokk,hengerfej,heger,rezo,karbi,fék,váz,tank,ülés,
stb......msn-cimem:streetx@windowslive.com-itt érdeklődhettek!Meg még itt forumon !
Kösszi az elözőkre a válaszokat! Már irtam hogy elég nehezen indul hidegben az mtx-em .Azóta se tudom hogy kell beállitani segitsetek már hogy az úszót vagy bármit hogy kell állitani ? És merre!
Egyébként 1,8-at használok elől-hátúl.
Szerintem mindenkinek saját magának megtalálnia a megfelelőt.
Valahol ezt olvastam.

"A keréknyomás helyes beállítása talán sokak számára nem jelent semmit,
pedig nagyon fontos a pontos beállítás.

A következő gyakran feltett kérdésekre megkapjuk a választ a Dunlop
technikus gurujától Brian Fleck-től.

A cikkből megtudjuk milyen nyomást ajánlanak Kemény, Közép-kemény és
Homokos, Sáros talajon való motorozáshoz.






1. Mennyire fontos, hogy ellenőrizzük és helyesen beállítsuk a
keréknyomást?

A gumik nem csak szimplán tapadást biztosítanak, hanem egyben a motorunk
felfüggesztésének részei. Nagyon fontos, hogy minden alkalommal
ellenőrizzük a nyomást, és legjobb ha még a gumik hideg állapotában
tesszük meg ezt.
2. Szükséges e az első illetve a hátsó keréknyomást egyenlő értékre fújni?

Nem. Általában csak kis eltérést javaslunk az első és hátsó kerekek
között. Egy jó középutat kell választani például előre: 0,8 bár és hátra:
0,9 bár. Ez a beállítás minden kondíciók között alkalmazható.

3. Milyen értéket állítsunk be a különböző talajviszonyoknak megfelelően?


Kemény talaj:

• első kerék: 0,8 bár – hátsó kerék: 0,7 bár normál motocross és
supercross pálya, kövek nélkül
Középkemény:

• első kerék: 0,85 bár – hátsó kerék: 0,9 bár
Homok/sár:

• első kerék: 0,8 bár – hátsó kerék: 0,68 bár Az alacsonyabb
nyomás segít a guminak a kapaszkodásban a homokos és csúszós talajon.
Abban az esetben ha köves és sáros a pálya nem ajánljuk a 0,68 bárt a
hátsó kerékben. Állítsunk be magasabb értéket.
4. Mi van akkor ha változik a hőmérséklet a versenynapon?

A levegő tágul ha felmelegszik. Tehát figyeljük arra hogy ne a tűző napon
álljon a motor mivel így megnövekszik a nyomás. Futamok között érdemes
megmérni a nyomást ha visszahült a kerék. Ha szükséges állítsunk utána. Ha
a hőmérséklet hirtelen csökken ismét ellenőrizzük a keréknyomást és ha
szüksége állítsunk rajta. Ez legfőképp akkor fontos ha egész nap
versenyeztünk és estére az utolsó futamra jelentősen lecsökkent a
hőmérséklet.
5. Ezek a javaslatok csak motocross pályákra vonatkoznak vagy enduróra is?
Miben különboznek?

A motocross sokkal kontroláltabb környezet. Könnyebb alacsony nyomáson
menni amikor nincsenek kövek és éles gödrök. Endurózáshoz magasabb
keréknyomást ajánlunk, hogy lecsökkentsük a defektszerzés esélyét.
Endurózásra alkalmas keréknyomás a következő: 1 bár előre és 1,2 bár
hátulra. Ha nagyon gyors a terep és tele van kövekkel, javasoljuk az 1,5
bárt hátulra.

"Következő alkalommal ne felejtsétek otthon a nyomásmérőt és a pumpát sem."

Brian Fleck"
Pályától, vezetési stílustól függően 1,0-1,6 bar
tudok eladó ezstergát. 100e körül 380-as még a régi békebeli ami mindent kibír. Ha érdekel tudok mondani pontosabbat a jövőhéten
köszi
Hali mindenkinek ! Ideális cross-gumi nyomás ? Hány bá r?
magamnak is azért csinálom :D, meg egy fogaskerék eltörött, amit nem tudok megragasztani sehogysem.
az biztos hogy kicsit barkácsolgatni kell majd a kerékagyban , be kell rakni egy kódtárcsát, meg 1 optokaput, ha mágnesesre csinálnám, akkor egyszerűbb a dolog, mágnesem is van hozzá. az optikaira azért gondoltam, mert gyorsabb, nagyobb felbontást tesz lehetővé. ezáltal pontosabb.. itt most 0,1-0,5 km/h nagyságrendekről beszélek ha lesz sok időm csinálok ABS-t is.. ahhoz már komolyabb generátor, meg sok kütyü kell, amit remélem majd le fogok tudni gyártani, vagy szerezni vhonnan. egyenlőre legyen meg a cnc-m . szoftverem van, elektronikám van. márcsak a mechanikát építgetem.. ezzel inkább van szopás mint a többivel, hogy elég pontos legyen, gondoltam rá hogy egy jobb állapotú esztergára elcserélném a mocimat, műszerész esztergára 3 és 4 pofás tokmánnyal pár db késsel. csak ne üssön annyira a tokmánynál, csapágyak jók legyenek, meg a fogaskerekek. emailemre lehet írni, ha érdekel vkit a dolog. moccom képe kint van. 5000km rel a csapágyak,hajtókar,dugó,persely összerakása után.Rendszámos :D
fesszabályzóra 3 vezeték megy!
nekem km/h csinálhatnát mert a 16"-os kerekek miatt csal az óra:D Vevő lennék rá az tuti
nah végre volt elég időm megalkotni ezt :D
jelenleg egy fordulatszámmérőként üzemelő kütyü
véglegesen majd kilómétert fog számolni(megtett út)
3db nagyobb 7szegmenses pedig a km/órát, megpróbálom majd beépíteni az eredeti fejidomba :D tiszta design :P
lesznek majd villogók amiket én programozok fel.. ezt is én progiztam, remélhetőleg nyár elejére készen leszek a nyákos verzióval. a km óra optikai elfordulásérzékelős lesz=nó kopás max néha pucolni kell a ledeket és fototranyókat.
majd bővebb beszámoló várható ha lesz időm meg energiám
ha nagy az érdeklődés csinálhatok pár darabot
Üdv!

Ha valaki tud mtx 80 hoz kábelköteget feltétlenül írjon nekem. legalább 80 %os állapotú érdekel. Mint tudjuk előző tulajok remekül össze tudják kuszálni a dolgokat.
adamffyzsig(kukac)gmail.com
Nekem is vol ilyen gondom 80-asnál. Állítottam a benzinszinten az úszóval és minden rendbe jött. Előtte 20 rugás most max 3 és indul is.