Nem akarok bele vau. De én se patkolnám meg a féket úgy mond. Ennél van jobb módszer is ha a fékdob még bírjí.Fékpofa ragasztó műhejek léteznek országszerte ahol ha megmondod a fékdob étmérőlyét anak megfelelő vastagságú ferodolt ragasztanak az általad leadott fék pofákra. Debrecen fékpofa centrum.Én itt csináltattam és megvagyok vele elégedve.Első kerék agyat Gyöngyösön perselyeztettem a Fzr.-be evel sincs azóta se problémám kb 10.000Km.-ert mentemle le vele ezért bátran ejánlom. Talán ezen megoldások pénztárca kimélőbbek.
Ez a fék már a patkoláson is túl van,de így sem fog a fék és már annyira be van marva hogy attól félek hogy szét fog törni az egész. nem akarok gányolni meg a másik hogy azért is kell új kerék mert a csapágy is kotyog az alumíniumba. Ez elég indok nekem hogy újat vegyek bele. Fékkel nem játszok mert már volt hogy nem álltam meg egy kereszteződésbe és majdnem eltarolt egy teherautó.
amúgy ha nem voltam érthető még egyszer XD
2 csapon ül a fékdob pofa, mind a 2, ha növeled a csapok átmérőjét, akkor a pofák kijjebb lesznek, és az jó, mivel csak az egyiket tudod növel , amit nem mozgat a fékkar, azt fogod :Dde nagyon faszán kell megcsinálni, nehogy kiégjen onnan meg ilyenek. ne lökje le a sok használat
elviszed egy esztergányoshoz (mondjuk ismerőshöz) és felszabályozod...
ha meg nem ér el odáig a fékpofa, akkor én azt csináltam hogy amien csapon ül a nem mozgatható oldala, arra ráraktam egy lemezt, vagy nagyobbra is cserélheted, ezt híjják megpatkolásnak ha jól emléxem, nem szeretik az emberek, de nekem is bevált már párezer kilóméter után is, csak jól kell felrakni, nehogy lejöjjön.
már beszéltem egy sráccal csak sokallom a 10-et egy hátsó kerékért amit ugy is ki kell fűznöm mert nekem 16"-os kerekeim vannak, a dekni az 5 ezer de az még jó is csak hátha van olcsobb mer azért csak év eleje van és én sem nyomtatom a pénzt:) Nincs valakinek hátsó kereke? nekem csak az agy kéne belőle meg egy fék kulcs, adnék érte 5ezret.
nézz szét a képesmotoron beirod hogy mtx és van hirdetve elég sok alkatrész sztem meg lehet egyezni velük.
én is elég sokmindent vetem mostanába a motoromhoz.
Köszi a hozzászolást annyira nem parázok töle mert haverral tavaly szedtük darabokra a cr 125 jét, monjuk össze rakni vicces colt mertr 5 honapot állt darabokba és elfelejtettük mi hova való de csak a végén egy hézagoló alátétet meg egy távtartót hagytunk ki és utána ismét szedhettük darabokra na remélem én nem járok majd igy de eldöntöttem én is darabokra szedem mondjuk igy hogy megmozgatom a lendkereket meg a kuplungot nem érzem hogy ki lenne a csapágy. de azt hiszem azért szét szedem. legfejebb ha nem tudom összerakni majd akkor jövök és kérdezek .
köszi
nincs valakinek egy felesleges vizes 80-as mtx-hez gyújtás oldali blokk fele amin a motorszám is van? letört egy darab belőle és nem akarom hegesztetni mert nincs meg minden darabja meg ott van a dekni felfogató is pont. kicsipénzért megvenném.
én is óckodtam tőle először. annyira nem para a dolog, logikusan épül föl a blokk, egy bibi van vele hogy speckó csapágyanya van rajta, amit csak körmöskulcsal tudsz lenyitni, vésőt nem ajánlom mert leshet eggyet a köv tulaj hogy ki barmolta szét, igénytelen nagyon
kell hozzű 6os 8as 10,11,12,13,14,15,17,19,22-es kulcs és krova+ az a körmöskulcs, tömítésgarnitúra(2000Ft környéke MBX125 néven pinkmotorstól), tömitőpaszta(olajálló), + az új alkatrész, nézd meg a csapágyakat, nem hiányzik belőle golyó/görgő, utánna mennyit mocorog benne a tengely(leginkább semmit), összehúzásnál figyelj ne erőltetsd túl a tengelyt, nem megy akkor melegítsd a furatot/csapágyperselyt, vagy hűtsd a csapot/tengelyt, a jelölésekre kell figyelni összerakásnál, a fogaskerekek meg vannak pontozva a 2 pont szembe kell legyen mindig! különben szétveri magát a gép.
minimális simsonos szerelési tapasztalat elég hozzá.gyujtást nem lehet elrontani.. kuplungból a kinyomótengelyt ne haggyátok el :D az ki tud esni ha nem feszíted be ellenkező irányba a kuplungkart rárakásnál, a berugókar alatti fogaskerék is szeret lejönni a mögötte lévő távtartóval együtt, a hengerfúrást nem ajánlom, ugyanis ezek nicasilosak.. max d- dugóig dutsz lemenni ami kb 3 hónolást jelent utánna hengercsere, vagy perselyezés(akkor is ha meg van karcolva).olvassatok vissza a fórumban sok okosság le van írva, belinkelve. ha jól emléxem valaki le is mentette egy külön honlapra őket.
kicsit csörög a gép....nézd meg előx a tűgörgős csapágyakat mert az szokott így zörögni. ha törik akkor rögtön új dugó + honolás. nekem most volt csinálva mert visszavásároltam a mocimat és ugyan igy csörgött és szét is durrant, rögtön 15000....
http://www.sportmotor.hu/motor...
Csak hogy lásd, egy rigát is egy kerékre lehet állítani, abban pedig negyede paci sincs mint az mtx 125 ben. Találhatsz videókat, ahol simsonnal egész ügyesen tolják a kerekezést, és az is sokkal gyengébb mint az mtx.
Csak rá akartam világítani, hogy nincs szükség plusz pacira.
Köszi mindenkinek!
Most van szétszedve a gép lánckereket láncot cseréltem
most meg dugozni akarom a osszejön
az a bajom még vele hogy nem tudom annyira álitani a gázt hogy egyböl hirtelen reagáljon mint pl:crossnál
de majd akkor lesz valami
nem tudja valaki véletlen hogy az 1982-84-ig gyártott HC04-e mbx 80-as vizes melyik MTX 80-assal egyezik meg? HD08 vagy HD09? igazából csak egy tömités szettre pályázom de mbx-hez nehéz találni, mtx-hez meg van csak nemtudom melyik kell mert nem tudom hogy a blokktest formáját változtatták e vagy sem. vagy ha valakinek van vagy tudja honnan lehet beszerezni az írjon lécci. Köszi
ééés rakhatsz bele SPURI nevezetű adalékot, benyakúton lehet venni, égésfokozó, nah attól megy csak jól a szekér :D
azt tudom ajánlani, ha a motorban nincs kompresszió, lehet szarrá van kopva.. ha hallotok valami csörgést a blokkban vagy csak nagyon hangosan jár érdemes szétszedni belelesni, ami sz.r azt kicserélni mert súlyos 10000ket tudtok rajta spórolni.. pl én sem cseréltem ki anno a hajtókarcsapágyat... be is néztem +30rongyomba volt a mutatvány ahhoz képest minthogy felújítottam volna, amikor hangosan járt a blokkja. zörgés elmegy, de ha csattog ott gubanc van, és ha lehet érezni a tenyereddel nagyon a rezgést az sem jó. minél csöndesebb annál egészségesebb. remélhetőleg 2-3 hónap mulva elkészül a digit kilóméteróra több funkcióval :D
szia, technikai feltételekkel is lehet segíteni az egykerekezéshez,
kisebb lánckerékkel, keményebb hátsó futóművel, több pacit adsz a gépnek, jobb lesz. lambdát belövöd 0,86 ra kapsz + pacit csak sokat eszik akkor. a membránt jófajtára cseréled(carbon) nekem az van :D
powerszelepet ellenőrzöd hogy működik-e, jó kuplung kell hozzá, mondjuk én gázra veszem fel.. kell hozzá izomerő, meg jó reflex, nekem volt már kisebb lánckerekem, azzal lehetett váltani is közben. a futóművet jól kell belőni. kipuffot ki lehet égetni. friss olaj. kipucolt légszűrő, kipucolt karbi, jó benzin/etanol(ehhez nagyobb karbit javaslok), lánckerék ne ugorjon, láncfeszesség beállítása, jó gyertya, jó szilentek. stb
temosz0020. A lényege az,hogy a motor és tested súlypontját úgy hejezd át vízszintes hátrafelé mozdítással,hogy a fügőleges tengelyen a motor és tested tömegét holtponton tartod azon a határon,hogy se előre se hátra ne essél. A motornak akkora fordulat kell hogy mikor rá engeded határozott mozdulattal a kuplungot ne fuladjon le.Mikor ki "vágtad a kuplungot"fel rántod a motor elejét és ezzel a lendülettel a tested tömegét is hátra mozdítod a motornak a te súlyod neked meg a motor erelye segít,a motort egy kerékre állítani!Most jön a neheze mert megkel találnod a holt pontot és itt a gáz játékával meg is kel tartanod.Ha előre akar esni a motor rá húzol ha hátra akar esni vissza engeded a gázt na ez a nem könnyű Egyépként a film nem rossz tényleg tanulhatsz belöle,csak figyelmesen nézd.Ha nem egyenes terepen hanem emelkedőn gyakorolsz az meg könyíti a motor és a te helyzetedet is.Csak sok gyakorlás és a saját rá érzésed segít.
Jó gyakorlást!
2 csapon ül a fékdob pofa, mind a 2, ha növeled a csapok átmérőjét, akkor a pofák kijjebb lesznek, és az jó, mivel csak az egyiket tudod növel , amit nem mozgat a fékkar, azt fogod :Dde nagyon faszán kell megcsinálni, nehogy kiégjen onnan meg ilyenek. ne lökje le a sok használat
ha meg nem ér el odáig a fékpofa, akkor én azt csináltam hogy amien csapon ül a nem mozgatható oldala, arra ráraktam egy lemezt, vagy nagyobbra is cserélheted, ezt híjják megpatkolásnak ha jól emléxem, nem szeretik az emberek, de nekem is bevált már párezer kilóméter után is, csak jól kell felrakni, nehogy lejöjjön.
anno csak rigánál csináltuk ha beleszakadt egy csavar de anál se vált mindig be.
én is elég sokmindent vetem mostanába a motoromhoz.
köszi
kell hozzű 6os 8as 10,11,12,13,14,15,17,19,22-es kulcs és krova+ az a körmöskulcs, tömítésgarnitúra(2000Ft környéke MBX125 néven pinkmotorstól), tömitőpaszta(olajálló), + az új alkatrész, nézd meg a csapágyakat, nem hiányzik belőle golyó/görgő, utánna mennyit mocorog benne a tengely(leginkább semmit), összehúzásnál figyelj ne erőltetsd túl a tengelyt, nem megy akkor melegítsd a furatot/csapágyperselyt, vagy hűtsd a csapot/tengelyt, a jelölésekre kell figyelni összerakásnál, a fogaskerekek meg vannak pontozva a 2 pont szembe kell legyen mindig! különben szétveri magát a gép.
minimális simsonos szerelési tapasztalat elég hozzá.gyujtást nem lehet elrontani.. kuplungból a kinyomótengelyt ne haggyátok el :D az ki tud esni ha nem feszíted be ellenkező irányba a kuplungkart rárakásnál, a berugókar alatti fogaskerék is szeret lejönni a mögötte lévő távtartóval együtt, a hengerfúrást nem ajánlom, ugyanis ezek nicasilosak.. max d- dugóig dutsz lemenni ami kb 3 hónolást jelent utánna hengercsere, vagy perselyezés(akkor is ha meg van karcolva).olvassatok vissza a fórumban sok okosság le van írva, belinkelve. ha jól emléxem valaki le is mentette egy külön honlapra őket.
De azért még egyszer köszi
Tudnátok segíteni?
Megnéznétek nekem ennek az MTX-nek a hangját?
MTX
Csak hogy lásd, egy rigát is egy kerékre lehet állítani, abban pedig negyede paci sincs mint az mtx 125 ben. Találhatsz videókat, ahol simsonnal egész ügyesen tolják a kerekezést, és az is sokkal gyengébb mint az mtx.
Csak rá akartam világítani, hogy nincs szükség plusz pacira.
Most van szétszedve a gép lánckereket láncot cseréltem
most meg dugozni akarom a osszejön
az a bajom még vele hogy nem tudom annyira álitani a gázt hogy egyböl hirtelen reagáljon mint pl:crossnál
de majd akkor lesz valami
azt tudom ajánlani, ha a motorban nincs kompresszió, lehet szarrá van kopva.. ha hallotok valami csörgést a blokkban vagy csak nagyon hangosan jár érdemes szétszedni belelesni, ami sz.r azt kicserélni mert súlyos 10000ket tudtok rajta spórolni.. pl én sem cseréltem ki anno a hajtókarcsapágyat... be is néztem +30rongyomba volt a mutatvány ahhoz képest minthogy felújítottam volna, amikor hangosan járt a blokkja. zörgés elmegy, de ha csattog ott gubanc van, és ha lehet érezni a tenyereddel nagyon a rezgést az sem jó. minél csöndesebb annál egészségesebb. remélhetőleg 2-3 hónap mulva elkészül a digit kilóméteróra több funkcióval :D
kisebb lánckerékkel, keményebb hátsó futóművel, több pacit adsz a gépnek, jobb lesz. lambdát belövöd 0,86 ra kapsz + pacit csak sokat eszik akkor. a membránt jófajtára cseréled(carbon) nekem az van :D
powerszelepet ellenőrzöd hogy működik-e, jó kuplung kell hozzá, mondjuk én gázra veszem fel.. kell hozzá izomerő, meg jó reflex, nekem volt már kisebb lánckerekem, azzal lehetett váltani is közben. a futóművet jól kell belőni. kipuffot ki lehet égetni. friss olaj. kipucolt légszűrő, kipucolt karbi, jó benzin/etanol(ehhez nagyobb karbit javaslok), lánckerék ne ugorjon, láncfeszesség beállítása, jó gyertya, jó szilentek. stb
Jó gyakorlást!