jaaaa.... az NEM motorikus probléma volt hanem a fordulatszámmérő óra megszorult azon a fordulaton illetve felette, és nem mutatott többet. Szerintem a rugó lehetett, nem bontottam meg a szerkezetet. Beáztattam olajba, és egy idő után az adott értéken túl is mutatott az óra. Mondjuk 1983-as motortól mit vártam nem tudom. A membrán problémám még az elején volt, azóta mentem vele 8ezer km-t, és biztosra mondom, hogy a membrán azóta is hibátlan.
OFF: Indexet nem használom, mert félek a rendőröktől... És így ha valami gáz lenne, akkor hivatkozhatok arra, hogy még index sincsen rajta...
Nézd meg ennek a hozzászólásomnak az előzményét, itt írtad a membrán problémát, ha jól értelmezem.
Tehát akkor csak 12 Voltosra cserélted az összes fogyasztót meg az aksit és ezzel küszöbölted ki azt hogy ne verje ki a dolgokat?
Én is ezt csináltam amúgy, de vettem egy univerzális index relét, elvileg robogókhoz való és ez nem szereti ezt a dolgot mert tönkremegy. Lehet ennek kellene a fix egyenletes 12V az aksiról.
jah, rádumáltak a fesszabályzóra, meg is vettem , de az MB-hez nem kell. Ez később derült ki. Ezzel ellentétben az MBX-hez IGEN. Ami a fórum címe is, tehát szívás. Szóval felesleges pénzkidobás volt. 12V-os a rendszer az egész, a gond abból adódott, hogy az enyémben 6V-os izzók és akku is volt, de SEMMI nem működött amikor megvettem. Kicseréltem az izzókat, műszerfalizzókat is, és az első gázadásra kivágott mindent, tehát így repült el kb 4-5 ezer forintom.
Membránt cseréltem, de abból adódóan nem volt baj a géppel, nem emlékezem erre a hsz-emre.
Ugyanitt eladó fesszabályzó, ha kell valakinek írjon.
Képet sajnos most nem tudok feltölteni mert az unokatesóm 50 km-re lakik, de ha arra járok akkor csinálok. Kipufogó lesz most csináltatva hozzá a gyári alapján. Nem tom mi lesz belőle
Index nincs rajt ha jól tudom. 12 volt égő előre hátra + 12 v akksi. Ennyi kell ugye mást nem kell cserélni?
Én rákerestem erre a fórumban, de nem találtam semmit, viszont emlékszem egy régebbi fórum beszélgetésre, amit most meg is találtam, ahol te azt írtad, hogy mindent 12V-osra alakítottál és tettél bele egy 12V-os fesz. szabot, és egy aksit.
Nekem akkor most nem teljesen tiszta: Hogy működik a dolog és Te hogy küszöbölted ki végül?
Illetve keresgélés közben találtam egy másik hozzászólásodat is, ahol membrán csere után nem akart menni a géped, azzal mit csináltál végül hogy jó legyen?
Igen, nálam így működik minden. Az indexet is beüzemelheted így. Amúgy nem zavarsz! Ha kérdés merül fel, akkor kérdezz nyugodtan. 1-2 képet tölthetnél fel a mociról mondjuk a profilodba. Más baj nincsen a mocival?
alacsony fordulaton használja? Mert kivágja az izzókat a motor? Amúgy ez a játék jó drága, azt hiszem 900,- környékén van csak az első izzó.... + a műszerfalban is vannak izzók, és az üres állást is jelzi egy izzó. Cseréld ki az izzókat 12V-osra, és ha akarod, tegyél bele 6V-os akkut újat, ha hiszel a neten lévő "szentírásnak"
Nem tudom milyen izzók vannak benne. Az unokatesómnak akarok segíteni csak ő nem egy számítógép zseni. 6 voltos az akksi de a gyári is az. http://www.adakkt.hu/index.php...
Most csak alacsony fordulatszámon tudja használni.
Van benne gyújtáskapcsoló és működik is.
Köszi a help-et.
2-ha valóban fordulaton 14V-ot kap, mint azt írtad, akkor milyen akku kell bele?
3- nézd át a vezetékezést, ha nincsen szikszalagozás akkor nem lehet nagy baj.
4- ha NEM értesz hozzá, és nem látsz elegendő erőt magadban a feladat megoldására, akkor vidd el szerelőhöz. "challenge accepted"
5- azért írom a guuglit, mert beírod a kínodat, és megmondja pl hogyan kell tölteni a 12V-os akkut.
6- nem ismerem a motort. Pl van benne gyújtáskapcsoló? Működik? Megfelelő izzók vannak benn elöl 35w/35w, hátul most éppen nem ugrik be. Test megfelelő?
Tökre nem értem, hogy jön a membrán milyensége a sűrítési végnyomáshoz.
(persze, valamennyire jön, de ebe nem menjünk bele, ehez most túlságosan le vagyok épülve:)
HA szar a membrán lapja, az általában abban nyilvánul meg, hogy felpuhul (köynebben hajlik)
A műanyaglap meg rendszerint szétfoszlik egy idő után.
Érdemes tudni, hogy a membránlap nem egy sík izé, hanem enyhén ívelt.
A fém lapok, ha elfáradnak, elállnak a membránháztól, ha megfordítod, ksivártatva újra elállnak.
Ilyenkor van egy fordulat, amikor a mebránlapok konkrétan zörögnek, amit jól hallani, ha elég halk a motor.
(iylenkor van az, hogy a membárn nyitása nem arányos a karterben lévő légritkítással)
Honnan rendeltél membránt?Ám nekem is csak 70 net megy most akarom fúratni semmi kompresszió sincs benne, de ennek ellenére nyomatékos.
OFF: Indexet nem használom, mert félek a rendőröktől... És így ha valami gáz lenne, akkor hivatkozhatok arra, hogy még index sincsen rajta...
Tehát akkor csak 12 Voltosra cserélted az összes fogyasztót meg az aksit és ezzel küszöbölted ki azt hogy ne verje ki a dolgokat?
Én is ezt csináltam amúgy, de vettem egy univerzális index relét, elvileg robogókhoz való és ez nem szereti ezt a dolgot mert tönkremegy. Lehet ennek kellene a fix egyenletes 12V az aksiról.
Köszi!
Membránt cseréltem, de abból adódóan nem volt baj a géppel, nem emlékezem erre a hsz-emre.
Ugyanitt eladó fesszabályzó, ha kell valakinek írjon.
Index nincs rajt ha jól tudom. 12 volt égő előre hátra + 12 v akksi. Ennyi kell ugye mást nem kell cserélni?
Én rákerestem erre a fórumban, de nem találtam semmit, viszont emlékszem egy régebbi fórum beszélgetésre, amit most meg is találtam, ahol te azt írtad, hogy mindent 12V-osra alakítottál és tettél bele egy 12V-os fesz. szabot, és egy aksit.
Nekem akkor most nem teljesen tiszta: Hogy működik a dolog és Te hogy küszöbölted ki végül?
Illetve keresgélés közben találtam egy másik hozzászólásodat is, ahol membrán csere után nem akart menni a géped, azzal mit csináltál végül hogy jó legyen?
Köszi a válaszokat.
Üdv!
Én nem értek hozzá, csak tudjam hogy mit mondjak neki?
Többet nem is zavarlak.
http://www.adakkt.hu/index.php...
Most csak alacsony fordulatszámon tudja használni.
Van benne gyújtáskapcsoló és működik is.
Köszi a help-et.
2-ha valóban fordulaton 14V-ot kap, mint azt írtad, akkor milyen akku kell bele?
3- nézd át a vezetékezést, ha nincsen szikszalagozás akkor nem lehet nagy baj.
4- ha NEM értesz hozzá, és nem látsz elegendő erőt magadban a feladat megoldására, akkor vidd el szerelőhöz. "challenge accepted"
5- azért írom a guuglit, mert beírod a kínodat, és megmondja pl hogyan kell tölteni a 12V-os akkut.
6- nem ismerem a motort. Pl van benne gyújtáskapcsoló? Működik? Megfelelő izzók vannak benn elöl 35w/35w, hátul most éppen nem ugrik be. Test megfelelő?
7- stb....
De ha megnézed az előzményét ennek a hsz-nek, akkor nagyon szívesen.
Akkor az akkumulátor a rossz?
Az nekem is kéne:D
van egy honda mb 80 és kéne hozzá egy kipufogó! nincs valakinek egy eladó?és menyiért lenne?
Akkor akksi csere kell? Eddig 6 volt-os volt benne jó pár éve.
Nem lesz baja ha néha 14 voltot kap?
Az ülés alatt lévő kis kütyü az mi? 5 sarus csatlakozó megy rá!
(persze, valamennyire jön, de ebe nem menjünk bele, ehez most túlságosan le vagyok épülve:)
HA szar a membrán lapja, az általában abban nyilvánul meg, hogy felpuhul (köynebben hajlik)
A műanyaglap meg rendszerint szétfoszlik egy idő után.
Érdemes tudni, hogy a membránlap nem egy sík izé, hanem enyhén ívelt.
A fém lapok, ha elfáradnak, elállnak a membránháztól, ha megfordítod, ksivártatva újra elállnak.
Ilyenkor van egy fordulat, amikor a mebránlapok konkrétan zörögnek, amit jól hallani, ha elég halk a motor.
(iylenkor van az, hogy a membárn nyitása nem arányos a karterben lévő légritkítással)