Köszönöm szépen a választ, azóta én is kutakodtam, fellelkesülve azon amit írtál és a nagyvas.hu-n találtam, meg is rendeltem 1500ért, hátha tényleg lesz és nem csak katalógusban van, de rendelni nem tudják dolog lesz.
Ha nem jön össze, veszem ott, amit linkeltél!
Hát az MB-n a különolajzásban van egy műanyag fogaskerék. Ha leveszed az olajdeknit, akkor ott látod bal oldalt fenn. Persze előtte az olajat engedd le
Sziasztok!
SOS segítséget szeretnék kérni! Tegnap eltört az MBX-em kuplungkarja (képen nem látszik, de a tövénél, csak a bowden tartja) és elég sürgősen szeretnék egy kart gyűjteni! Képen látható pontosan milyen féle van nekem.
Nagyon kérem, akinek van egy felesleges írjon ide/emailomra vagy csörgessen meg a 30/687-negyven-36-os számon, nagyon hálás lennék érte!
Személy szerint használom a gyári külön olajozást, meg öntök a benzin mellé is. Viszont NE tekergesd a külön olajozásnak a bovdenjét, ha az előző tulaj használta, akkor az talán jól van beállítva. Tudomásom alapján 1liter olajat 1000km-alatt eszik meg. Úgy kell beállítani, ha már eltekergetted.
Nekem a MOL sprint2T-vel szeret menni a motor. Próbáltam már drágábbat és olcsóbbat is, azokkal nem pörgött rendesen. Többiek biztos mondanak más véleményt.
Még annyi hogy ha a gáz bowdent lecserélem egyszálúra és csak a súberhez megy akkor az megoldás az olajpumpa kiiktatására mert sokan írták hogy az nem egy életbiztosítás. Amúgy köszi az előző választ is még csak kezdő mb-s vagyok :)
Sziasztok!
Még mindig bontom az MBX 80 blokkomat,akad vízhűtő, kuplung,elektonika,váltókar,reed szelep,stb... (berugó,karbi nincs!)
pudleiner@freemail.hu
30/9431048
Ha tovább akarod a nyereg alatti részt és a tankot bontani, akkor flexelned kell, mivel egyben van. A tankot 4 csavar tatja, kettő a nyereg alatt van, kettő pedig az olajbeöntőnél. a tankot mindenképpen mosd át, hajlamos rozsdásodni. Egyéb kérdésed van?
50 ezer volt, mert örökölték és ők nem tudták használni .
Eredetileg 50-es de 80 ccm-re van megcsinálva .
ÉS 1984-es!
Nekem pedig olyan kérdésem lenne hogy a tankot az üléstől valahogy el lehet választani vagy az egész felső rész egybe van ?
Olyan problémám lenne hogy 52 es dugóm van friss fúrás.
A hengerfejtömítés lukjának átmérője pedig 49mm gyári ugye.
akkor azt kikéne fúrni vagy faragni 52 re ?
vagy mit kéne ezzel kezdeni
köszi előre is .