Sziasztok ha a motorod alapjáraton beindul mikor húznikezded a gázt húzd rá félig a szívatót ha így felpörög akkor dugulás van! ha simán húzod a gázt és beköpi a gyertyát akkor vagy sokat kap vagy a szimeringnél be jut a váltó olaj a kartelbe legrosszab esetbe a lendkerék elcikolta az éket és így nemfut központosan és megszünik magasabb fordulaton a szikra! üdv Attila.
hát ha így van, akkor van egy nagyon sz*r megoldás ... mi lenne abban az esetben, ha nagyon kevés tiszta benzint öntenél be a gyertya oldalon? Majd elindítod? Ha felpörög jobb esetben, akkor kiszűrted az elektromos és egyéb hibát.
Még olyan kérdésem volna, milyen benzin és olajat tettél keveréknek? Nehogy ilyen apróságon bukj el, én jártam már úgy másik motorral, hogy nem indult el a benzin miatt, de mire rájöttem addig majdnem felgyújtottam az egészet....
Ha kinyitom a csapot nem folyik ki a benzin.
gyertya csere meg volt erős szikra van.
pár motor megfordult már a kezem alatt de ez nagyon megszivat :)
próbáltam állítani a levegő benzin arányt is de ugyan az van:
A szimering dolog meg engedné hogy beinduljon. tuti hogy a benzin ellátási hiba van de full kitakarítottam az egészet.
Ennyi állás után szerintem szimering gond is lehet. Elöregednek ezek idővel főleg ha nincs használva a gép. A gyújtás oldalit könnyen tudod ellenőrizni: Vedd le a lendkereket és nézd meg hogy ott száraz-e minden a gyújtásalaplap alatt illetve környékén, ha szimeringes akkor itt kidolgozik egy kis keveréket és látszik. A jobb oldali neccesebb, az abból derül ki leginkább, hogy füstöl a gép, mert eszi az olajat a váltóból (jellemzően kékes füst), esetleg ha nem annyira vészes akkor itt is csak beledolgozik az olajba és ilyenkor az olajbeöntő kupakot ha megszagolod kis benzin szaga is van, nem csak tisztán olaj, de ezt nehezebb eldönteni.
Érdemes ezkre ránézni, illetve a gyujtás oldalit nem nehéz kicserélni sem. Kb 300 Ft-os tétel. Egy próbát megér.
1,- kérdésem volna annyi, hogy amikor megnyitod a benzincsapot, akkor nem folyik ki a benzin? Mert ha NEM akkor ne piszkáld a karbinak azt a részét, akkor elzár rendesen. !Ez biztos! Műanyagúszós, tehát ha nem töröd össze, akkor szinte örök életű a téma.
2,-Cserélj gyertyát, lehet zárlatos, áthúz stb... NGK-kell bele, mással nem nagyon megy.
3,- milyen a szikra színe? Erős vagy gyenge a szikra?
4,- Jobb ötletem nincsen, állítsál a benzin/ levegő arányon ( a karbi oldalán vannak csavarok)
Gyertya nedves és a túlfolyón nem jön a benzin de ha belefújok a főfúvókába és mozgatom az úszót le föl akkor is ugyanúgy áttudok fújni rajta tehát én már kezdek tanácstalan lenni ezzel szívok 2 hete...
4 évet állt a motor üzemanyagot kap szivató működik karbi tiszta de így sem volt jó ugyan azt csinálta hogy pöccre indul és megáll nem veszi a fordulatot. Másodjára szétszedtem és akkor vettem észre hogy a tűszelep egyáltalán nem zár el.... és lehet hogy most hülyeség amit írok de szerintem annyi benzint kap amit már nem tud elégetni és ezért áll meg.
javasolnám a boltot ha alkatrész kell, beviszed, hogy ilyen kell oszt jóvan. Én a helyedben nem szedtem volna le a karbit. Azért áll meg, mert nem kap benzint.
Furcsának találom ezt: "leszedtem a karbit és a tűszelep nem zár el"
Pucold ki a karbit, és rakd össze, és használj indításnál szívatót.
Esetleg bővebb leírást a gépről? Fénykép vagy valamit is tehetnél fel.
Sziasztok
Vettem egy mb 8-at beindul leáll.. azonnal, leszedtem a karbit és a tűszelep nem zár el Keihin pf 18-as karbi van rajta ebbe kellene tűszelep honnan tudnék ilyet szerezni? Hátha az mbx-eket ilyennel szerelték....
Ez a HSZ már 2011.áprilisi, marha régi. A motor azért nem ment 80 fölé, mert lepörögte magát 11 ezerig, csak az óra nem azt mutatta. Áttételt módosítottam. Elöl 17-es hátul pedig a kapható legkisebb azt hiszem 37 fogú fogaskerék van. Így 120 a vége. Kellene 6.sebesség bele, menne többet is.
Még olyan kérdésem volna, milyen benzin és olajat tettél keveréknek? Nehogy ilyen apróságon bukj el, én jártam már úgy másik motorral, hogy nem indult el a benzin miatt, de mire rájöttem addig majdnem felgyújtottam az egészet....
Passzolok...
gyertya csere meg volt erős szikra van.
pár motor megfordult már a kezem alatt de ez nagyon megszivat :)
próbáltam állítani a levegő benzin arányt is de ugyan az van:
A szimering dolog meg engedné hogy beinduljon. tuti hogy a benzin ellátási hiba van de full kitakarítottam az egészet.
Érdemes ezkre ránézni, illetve a gyujtás oldalit nem nehéz kicserélni sem. Kb 300 Ft-os tétel. Egy próbát megér.
2,-Cserélj gyertyát, lehet zárlatos, áthúz stb... NGK-kell bele, mással nem nagyon megy.
3,- milyen a szikra színe? Erős vagy gyenge a szikra?
4,- Jobb ötletem nincsen, állítsál a benzin/ levegő arányon ( a karbi oldalán vannak csavarok)
5,- mennyi motorszerelési tapasztalatod van?
ELADO 4500 FT UJ MÉG NINCS KICSOMAGOLVA
Furcsának találom ezt: "leszedtem a karbit és a tűszelep nem zár el"
Pucold ki a karbit, és rakd össze, és használj indításnál szívatót.
Esetleg bővebb leírást a gépről? Fénykép vagy valamit is tehetnél fel.
Vettem egy mb 8-at beindul leáll.. azonnal, leszedtem a karbit és a tűszelep nem zár el Keihin pf 18-as karbi van rajta ebbe kellene tűszelep honnan tudnék ilyet szerezni? Hátha az mbx-eket ilyennel szerelték....
Ez a HSZ már 2011.áprilisi, marha régi. A motor azért nem ment 80 fölé, mert lepörögte magát 11 ezerig, csak az óra nem azt mutatta. Áttételt módosítottam. Elöl 17-es hátul pedig a kapható legkisebb azt hiszem 37 fogú fogaskerék van. Így 120 a vége. Kellene 6.sebesség bele, menne többet is.