Persze a vízszintes éleket mindenképpen célszerű letörni.
Erre alkalmas egy finom tűreszelő például.
A szívónál nem kell sajnálni, a rádiusz lehet akár 3mm is, a vezérlés t nem befolyásolja, a többinél nem kell ekkora csak ne legyen vágó éle az ablakoknak.
A profik (például én D:) nm reszelővel, hanem finom maróval, vagy gyémántporos csiszolóval küzdenek, utána meg gumikővel kis polír az élre és csók.
De teljesen korrekt módon meg lehet csinálni tűreszelővel és 500 as csiszpapír csíkkal is.
Nemtom miylen dugót vettél, de az olcsóak hajlamosak szarok lenni, némelyikben a gyűrű fészke nem elég mély, a gyűrű egyszerűen nem fér bele.
Továbbá emlékeimm szerint az mbx egyik gyűrűje féltrapéz, ha elcseréled a kettőt abból baj lesz:)
A rugós baszinát ha kaptál a dugóhoz, az alsó alá kell tenni.
Mielőtt még összerakod a gyűrűt a hengerben le kell próbálni, hogy a gyűrűvég hézaga megvan e.
Ha az túl kicsi, akkor is beleakad minden likba és garantáltn bele is törik menet közben.
szóval a gyűrűt külön be kell tenni a hengerbe, és a végei között a hézagot ellenőrizni.
Nem célszerű 1 tized alá menni, mert beletágul menet közben és megntcsak törik.
Mivel gondolom hézagmérőd az nincsen, így elárulom, hogy a fél literes sörösdoboz anyaga a közepén10-15 zázad, tehát ebből egy csíkot kivágva tudszhézagot mérni.
Zoli, most furattam meg a gépet szépen megvan hónolva okés minden dugó át is megy rajta simán.
de rakni akartam össze és a szívó nyílásnál meg akad a gyűrű. ha tovább tolom akkor pedig rászorul és alig tudom lehúzni róla.
Az élbe akadhat bele ? reszeljem le az éleket és jó lesz ?
mert fúrás után lekéne de nem tettem...
köszi előre is ..
Nem kiköti kell, hanem megvizsgálni, és ahol szivárog ott megjívítani.
Rendkívül egyszerűen le lehet ellenprizni, hogy mennyit adagol.
Leereszted TELJESEN AZ az laj és benzintartályt, és mindkettőbe kimért ennyiáéget teszel.
Mondjuk 1 liter olajat és 8 liter benzint.
A benzintankba bekeversz 1/50 olajt.
HA tényleg nem működik a pumpa, ez elég lesz.
Amikor kifogyott az ismert mennyiséágű benzin, leereszted az oajat, és megméred hogy mennyi fogyott.
az átlagos arány rögtön kiadódik, és kiderül, hogy szállít e a pumpa rendesen vagy nem.
A sérül vagy gagyi csöveket emg ki kell cserélni, és rendes drótbilincseket kell a csatlakozásora tenni akkor nem ereszt.
Mivel szerintem nem adagol jól az olajpumpám, a tartály csöve is ereszt picit és bízni sem bízom halálra magam a pumpában, így ki szeretném iktatni. Kérdésem az hogy hogyan?
Mert ha leeresztem és nem kap olajat, akkor nem is keni az olaj a pumpát, ami tuti szétsül úgy, nem? Vagy nem? Vagy nem tudom, kérlek mondjatok valamit, hogy a pumpa is megmaradjon és ne is szállítson :)
emlékeim szerint, az mbx tömítése belát az égéstérbe, ezért oda fémkarimás fejtömítés kell.
Ráadásul ne csak kb, haem pontos.
Nemlóghat be milimétereket.
A klingerit acélhuzalhálóval megerősített krizotil (fehér azbeszt) alapú hőálló tömítőanyag. Régebben széles körben alkalmazták (pl. hengerfejtömítésként), ma már azbeszttartalma miatt kiszorult a használatból, illetve ahol lehet, lecserélik azbesztmentes tömítőanyagra.
miért nem jó? Amúgy nekem sima MB-8-am van ám. Én nagyon módosítottam az áttételt, elől 17 hátul 34 (36) van. Ennél nagyobbat, illetve kisebbet nem kaptam boltban... Aztán csak ki akarom próbálni, milyen lesz.
jah értem mire gondolsz. Klingeritből tudsz kivágni, csak olyan vastagot szerezz, mint a lemez hengerfejtömítésed. Tudod mi van, ha nagyobb az égéstered? Kisebb nyomaték... Most gondolkodom, hogy 0,5mm-et leszedetek a hengerfejből. Nyomaték növelés céljából. Valakinek tapasztalata?
sziasztok! keresek honda mbx alkatrészeket km spirált fordulat mérö spirált és kipufogót de az eredetit árat írjatok tel:0630-318-3833 vagy a olahattila40@freemail.hu ra köszönöm!
akárhogy nézem egyforma a 2 gyűrű:D
Ilyesfajta hosszászólásra vártam, köszi !
Erre alkalmas egy finom tűreszelő például.
A szívónál nem kell sajnálni, a rádiusz lehet akár 3mm is, a vezérlés t nem befolyásolja, a többinél nem kell ekkora csak ne legyen vágó éle az ablakoknak.
A profik (például én D:) nm reszelővel, hanem finom maróval, vagy gyémántporos csiszolóval küzdenek, utána meg gumikővel kis polír az élre és csók.
De teljesen korrekt módon meg lehet csinálni tűreszelővel és 500 as csiszpapír csíkkal is.
Nemtom miylen dugót vettél, de az olcsóak hajlamosak szarok lenni, némelyikben a gyűrű fészke nem elég mély, a gyűrű egyszerűen nem fér bele.
Továbbá emlékeimm szerint az mbx egyik gyűrűje féltrapéz, ha elcseréled a kettőt abból baj lesz:)
A rugós baszinát ha kaptál a dugóhoz, az alsó alá kell tenni.
Mielőtt még összerakod a gyűrűt a hengerben le kell próbálni, hogy a gyűrűvég hézaga megvan e.
Ha az túl kicsi, akkor is beleakad minden likba és garantáltn bele is törik menet közben.
szóval a gyűrűt külön be kell tenni a hengerbe, és a végei között a hézagot ellenőrizni.
Nem célszerű 1 tized alá menni, mert beletágul menet közben és megntcsak törik.
Mivel gondolom hézagmérőd az nincsen, így elárulom, hogy a fél literes sörösdoboz anyaga a közepén10-15 zázad, tehát ebből egy csíkot kivágva tudszhézagot mérni.
de rakni akartam össze és a szívó nyílásnál meg akad a gyűrű. ha tovább tolom akkor pedig rászorul és alig tudom lehúzni róla.
Az élbe akadhat bele ? reszeljem le az éleket és jó lesz ?
mert fúrás után lekéne de nem tettem...
köszi előre is ..
Rendkívül egyszerűen le lehet ellenprizni, hogy mennyit adagol.
Leereszted TELJESEN AZ az laj és benzintartályt, és mindkettőbe kimért ennyiáéget teszel.
Mondjuk 1 liter olajat és 8 liter benzint.
A benzintankba bekeversz 1/50 olajt.
HA tényleg nem működik a pumpa, ez elég lesz.
Amikor kifogyott az ismert mennyiséágű benzin, leereszted az oajat, és megméred hogy mennyi fogyott.
az átlagos arány rögtön kiadódik, és kiderül, hogy szállít e a pumpa rendesen vagy nem.
A sérül vagy gagyi csöveket emg ki kell cserélni, és rendes drótbilincseket kell a csatlakozásora tenni akkor nem ereszt.
Nem oylen bonyi
Mivel szerintem nem adagol jól az olajpumpám, a tartály csöve is ereszt picit és bízni sem bízom halálra magam a pumpában, így ki szeretném iktatni. Kérdésem az hogy hogyan?
Mert ha leeresztem és nem kap olajat, akkor nem is keni az olaj a pumpát, ami tuti szétsül úgy, nem? Vagy nem? Vagy nem tudom, kérlek mondjatok valamit, hogy a pumpa is megmaradjon és ne is szállítson :)
Köszönöm!
Ráadásul ne csak kb, haem pontos.
Nemlóghat be milimétereket.
Könnyités? de csak az egyik oldalon van, másik oldalon nincsen... Ezt a remekművet nem én alkottam meg.... pff...
NEM GYÁRI :D
A klingerit acélhuzalhálóval megerősített krizotil (fehér azbeszt) alapú hőálló tömítőanyag. Régebben széles körben alkalmazták (pl. hengerfejtömítésként), ma már azbeszttartalma miatt kiszorult a használatból, illetve ahol lehet, lecserélik azbesztmentes tömítőanyagra.
Vagy valami pasztát + valami más anyagot használni ?