Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem csak a végsebbsségröl van szó inkább a gyorsulásról : D a legjobb lenne egy tervezett cső de az elég kölcséges :/ : D
Ivadek! Szóval akkor 6V-os a rendszer? Ez biztos? Abban kellene valakinek a segítsége, hogy nincsen gyújtáskapcsolóm, és 5 db vezeték van amiből kettő a gyújtás be/ki, ezen kívül van még zöld piros fekete.... mit melyikkel kell összekötni, hogy jó legyen a rendszer? A teljes kábelezést átnéztem, összekötöttem, motor indul, már csak a lámpák kellenének, és kész.
azzal vettem eleve természetesen 80 as :D
Igen ez kis ETZ-re való ,, gagyi rezó". De szerintem feleslegesen problémáztok a kérdésen mert kb. 3-5 km/h különbség lehet végsebességbe ha cserélgetitek a csöveket ilyenre meg olyanra. Ha hellyel közzel azonos méretű motor csövét teszitek fel akkor nem lesz nagy változás a gyárihoz képest. Ami szembetűnőbb változást tud hozni az az egyedileg a motorra tervezet rezó cső. De szerintem ha egy ilyen kis motor 80-as hengerrel az én 100 kg-os testem alatt tud 85-90 et menni és tud tartani egy 70-80-as utazó sebességet akkor bőven jó. Függetlenül attól, hogy gyári a dob rajta vagy nem illetve, hogy gyári áttétel van-e vagy nem. Felesleges variálgatni a dolgokat 3-4-5 km/h sebességkülönbségért.
És jobb volt vele és a motod 50 vagy 80 nas vol...
öö szép a gép : D bejön : D

krédeznék oylaat hogy :D ez a kipu mz azt tudom, olyan mint a simó gagyirezó csak mz és akkor ez 125 meg 150 igaz ?
mert nekem volt mbx em 250 esé volt rajta
Fogalmam sincs, hogy jobb-e mert az eredeti el volt rohadva amikor kiszedtem a rozsdahalom alól a motort. De megy ezzel is, végsebességet ne kérdezz mert km spirálom még nincs.
ETZ Dob jobb vele?
Am jol nézki a faridom :D
Szevasztok! Na végre elkészült a gép. Gondoltam megmutatom remélem nem veszitek tolakodásnak. Asszonypajtásnak tanuló motornak tökéletes lesz remélem, mert arra van szánva. :) Bocs a minőségért csak telefonnal kattintottam párat.
sziasztok!

Honda MB8-hoz keresnék diodát s5h-02.
Vagy esetleg ha meg tudná valaki mondani h mien dioda ez akkor azzal is ki lennék segitve, mert egyenlöre nagyon ugy tünik nme tudok ilyet szerezni anélkül meg nincs töltésem....
Nekem van alkatrészem oda, ha kell 500-ért odaadom. O22] Ha érdekel, írj emailt: honda4022@gmail.com

Üdv; Zoli
neemsincs meg csak a legvége a belseje hiányzik tehát nekem semmikép nem elhet üres vissz.jelzőm :D
CSá!
És nem tudod meg mutatni hogy néz ki?
ahova lóg az a kis vezeték onnan kikéne önni egy pöcöknek ami neked nincs ott : /
van nekem egy honda mb 80-som de nem tom hová kell kötni az üresjelzö kábelt, valaki tud segíteni ?
A blokk bal oldalán alul van egy kis saru, arra kell.
Az irányjelzők párhuzamosan vannak kötte nem sorban tehát az is csak 6v-os, csúny lenne ha sorba lennének kötve. A 12 v-os izzók is világítanak 6 voltról csak kicsit gyengébben. pl a 230-as izzó is világít 12v-al.
Ezen az ábrán nincs kürt. Illetve itt a világítás kapcsoló csak 2 állású, tehát kikapcsolva vagy felkapcsolva. Az MB-n pedig van a kettő között külön egy helyzetjelző állás is. Ebben az állásban a csak a barna kábelt kapcsolja össze a sárgával. Illetve nem tudom, hogy gyárilag mekkora teljesítményű izzók kellenek az MB-be.
szeva! Hát nekem 12V-os izzók vannak benne. Az index pedig oldalanként 2X6V=12V a fesszabályzóval éppen most küzdök...
Valaki tud nekem segiteni mert az ürestjelzö lámpát nem tom hova kell kötni,valaki tud segíteni?
Nagyon szépen köszönöm. Nagy segítség. Bár délután már feladtam és összedobtam, de ez alapján nekiugrok újra valszeg. Esetleg meg tudod mondani, hogy mik a különbség?
Az MT 50 kapcsolás nagyjából ugyanaz, legalábbis én ez alapján csináltam a sajátomat. Kisebb-nagyobb eltérések vannak de a lényeg egyezik rajta.
Igen, a tűszelepet már cseréltem másikra de mind a kettővel ugyanazt a csinálja.
Azt fogom megnézni, hogy a fészken nem lehet-e valamit alakítani.
Zoli belerakta a simó úszót és tudtommal tökéletesen működött neki : D én is megpróbáltam belecsinálni de nekem nemsikerült : / :D