Ezt a gyártótól kellene meg kérdezni,mert a tervek nem állnak a rendelkezésemre,sem a méretek csak a kész rezó.Volosinovszki Péter készítette,én postai utánvéttel oldottam meg.
Mellékelek egy kapcsolást, megtudja valaki mondani, hogy mi az a "HD"? Mert sokat gondolkodtam, mindent úgy csináltam, ahogyan a kapcsolási rajzban le van írva, 2X néztem át az egészet.....
de szerintem itt buktam a dolgot... mivel én a feketét kötöttem a zöldhöz, mint test, pirossal nem tudtam mit kezdeni, bárhol mértem rá, mindig kaptam feszültséget, és nem tudtam mihez kötni.
Amit te "aluminium rugó" -nak nézel az ellenálláshuzal:)
Ténylegesen az a cucc vidáman helyettesíthető elektronikai boltban kapható kerámiabedonatú ellenállással.
Pár éve leírtam, mekkora ellenállású, és teljesytményű alkatrészeket kell összekötözgetni.
(már nemtom fejől:)
Primitívnek tnyelg igen primitív, simán lehetne elektronikusan is szabályozni a kakaót az elektronika bekerülés összege nem volna 1000 forint.
Iylen szempontból a simson 40 éves megoldása sokkal jobb, ott sincsen elektronika, hanem egy egyszerű frekvenciaváltó szerű Vasmagos/tekercses matéria bizonyos fordulat felett egyszerűen lekaszálja a generátorból jövő feszt, és mg csak nem is melegszik:)
ez az ellenállásos téma a lehető legrosszabb és elgprimitívebb megoldás.
Annak a porcelán ellenállásnak melegednie is kell, amikor nem melegszik az azt jelenit, hogy a benne lévő 2 alumínium rugó és az a hitvány és végony alu vezeték valahol el van szakadva, égve. Ha néha összeér akkor működik. Sajnos ezt a porcelánt ha széttöröd többet nehezen tudod újra használni, DE helyettesíthető valamilyen ellenállásal,,emzoli22357,, nevű felhasználót keresd meg itt a fórumon ő tudja pontosan mekkora és miylen kell bele.
Szia janeeka!
most csináltattam MBX80-hoz rezót.Szépen megcsinálta a mester,saválló anyagból van,jó a hangja is,nem hangos,inkább mély egy kis érces felhanggal.A motor 90-et ment,most az új kipufogóval megy 105-öt,de lehet rajta hallani,hogy nem pörög ki rendesen,mert kicsit sokat kap.Kb 4500-tól húz,5-6000 környékén mint ha turbó kapcsolna be hirtelen elindul és kipörög 10000-ig.Egyszerűen meg vadult az új kipufógótól.Új a karburátor is,még nincs belőve teljesen.
Szóval sokat számít egy jó rezó, nem csak 4-5 Km/h lessz a külömbség.
valaki tud segíteni villamosság terén? Már két napja szívok, gépészmérnöki végzettségem van, szóval nem vagyok annyira kezdő, de ez a motor kifog rajtam... Ha van valaki vállalkozó kedvű/ idejű kedves aranyos ember, igazán segíthetne... Az adatlapomon megadtam az e-mail címem.
A probléma a következő, szépen bekötöttem gyári rajz alapján aksi-index-ellenállás- izzók- biztosíték 10A-es... Elindítom a motort, kicsit járatom működik minden szépen nem melegszik semmi... Pörgetek rajta, majd kiégnek az izzók... mondom OK, visszatettem a benne lévő 12V-os izzókat, alig pislákolnak, ezen kívül melegedett az ellenállás elég gyorsan Levettem a lámpát, mondom, működik / nem melegedik az ellenállás, megyek egy kört... a sarokig jutottam, megállt a motor, és nem is indult el... azóta a motor elindul hátsó lámpával, de ha bekapcsolom az elsőt is, megáll a motor--- melegszik a lendkerék rendesen...
Ha utalsz, vagy befizeted a számlaszámomra, akkor 320Ft, de azért annyi, mert ajánlva adnám fel, nehogy elvesződjön a postán, így kapok róla papírt is. Ha érdekel írj mailt: honda4022@gmail.com
Hogy mégis mik a paraméterei pl tervrajz :D
de szerintem itt buktam a dolgot... mivel én a feketét kötöttem a zöldhöz, mint test, pirossal nem tudtam mit kezdeni, bárhol mértem rá, mindig kaptam feszültséget, és nem tudtam mihez kötni.
Ténylegesen az a cucc vidáman helyettesíthető elektronikai boltban kapható kerámiabedonatú ellenállással.
Pár éve leírtam, mekkora ellenállású, és teljesytményű alkatrészeket kell összekötözgetni.
(már nemtom fejől:)
Primitívnek tnyelg igen primitív, simán lehetne elektronikusan is szabályozni a kakaót az elektronika bekerülés összege nem volna 1000 forint.
Iylen szempontból a simson 40 éves megoldása sokkal jobb, ott sincsen elektronika, hanem egy egyszerű frekvenciaváltó szerű Vasmagos/tekercses matéria bizonyos fordulat felett egyszerűen lekaszálja a generátorból jövő feszt, és mg csak nem is melegszik:)
ez az ellenállásos téma a lehető legrosszabb és elgprimitívebb megoldás.
most ezeket hogyan kell bekötni? szóval minek kell találkoznia egymással?
most csináltattam MBX80-hoz rezót.Szépen megcsinálta a mester,saválló anyagból van,jó a hangja is,nem hangos,inkább mély egy kis érces felhanggal.A motor 90-et ment,most az új kipufogóval megy 105-öt,de lehet rajta hallani,hogy nem pörög ki rendesen,mert kicsit sokat kap.Kb 4500-tól húz,5-6000 környékén mint ha turbó kapcsolna be hirtelen elindul és kipörög 10000-ig.Egyszerűen meg vadult az új kipufógótól.Új a karburátor is,még nincs belőve teljesen.
Szóval sokat számít egy jó rezó, nem csak 4-5 Km/h lessz a külömbség.
A probléma a következő, szépen bekötöttem gyári rajz alapján aksi-index-ellenállás- izzók- biztosíték 10A-es... Elindítom a motort, kicsit járatom működik minden szépen nem melegszik semmi... Pörgetek rajta, majd kiégnek az izzók... mondom OK, visszatettem a benne lévő 12V-os izzókat, alig pislákolnak, ezen kívül melegedett az ellenállás elég gyorsan Levettem a lámpát, mondom, működik / nem melegedik az ellenállás, megyek egy kört... a sarokig jutottam, megállt a motor, és nem is indult el... azóta a motor elindul hátsó lámpával, de ha bekapcsolom az elsőt is, megáll a motor--- melegszik a lendkerék rendesen...
HELPPPPP!
kapni mindent amit akkartok!
TEL:06209104524 MAkay Ricsi mondta
Üdv; Zoli
És menyi a posta költség?
és 5 ben 80km/h
Ismered Törőcsik Lacit :D ?