Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a leengedett olaj nem volt benzines, ez kimaradt az előző HSZ-ből.
naszóval, széjjel kaptam a váltónál lévő dolgokat... az alábbi képek szemléltetik, mivel találkoztam. Amin egy kopott tengelyvég látható, az megy bele az olajszivattyúba, és szabad kézzel ki tudtam húzni. Semmi szimeringet nem találtam, biztos a külön olajzó szerkezetben van benne. A másik kérdésem, hogy vajon mi okozhatta a fordulatszámmérőnél a fogak lekopását? És valakinek van fényképe, hogyan kellene kinéznie eredetileg? a legfontosabb kérdés, hogyan kell összerakni a berúgószerkezetet? Mi a " hivatalos" eljárás?
Az olajszivattyúnál,ha kopott elméletileg folyhat olaj a blokkba.Te tudod,hogy mennyi út megtétele után,mennyivel nő az olajszint.
Én leengedném a keveréktartályból az olajat,ledugóznám a leszerelt szivattyú helyét,és kevernék bele benyát,két tankot,és kiderül,hogy
így nem nő a szint,mert más oda nem mehet bele.
Lehet hüyleség, de én azt olvastam, hogy mivel nagyobb a nyomás belül mint a delkniben ezért inkább a benzines olaj emgy a blokkba,
de simnál is a hajtomüolajam fogyott mikor szimerignes volt szal nemtom.

Jah és szerintetek simóba 10w 40 a blokkba ? mbx be, rs b, is 10 w 40 van akkor simóba is jó lenne , ?

Itt hamarabb kapok választ mint simson fórumban :D

KÖSZI ! : D
Nem a szimeringnél megyát. Ha szimeringnél lenne akkor nem, hogy több olaj hanem kevesebb olaj lenne és füstölne mint a dög, és még nem is menne. A két blokközépnél mehet át, de az is inkább fordítva lenne, az égéstérbe kerülne. Egyszerű a megoldás éjszaka jön egy kismanó és mindíg önt bele egy picit
lehetséges, simónál tapasztaltam már :D
ez a kérdés, hogy ez a valóságban lehetséges? Még nem bontottam széjjel a motort, ezért kérdezem?
jól értelmezem,:D akkor szimeringeknél át " megy" :D ?
elméletileg:)

Ha meg nő a váltóolaj mennyisége, akkor nem annyira:)
dehogyis :S különolajzásnak semmi köze a blokkolajhoz ! különolajzás a főtengő csapágyat,főtengőt keni meg a hengert ennyi!
a blokk olj pedig a váltót kuplungot stb. elvannak zárva egymástól ! :D
OFF... azért szerintem ez mindenki számára egyértelmű... éppen ez a kérdés, hogy MIÉRT LESZ TÖBB OLAJ? Mindig szépen megvárom, amíg kifolyik a többletolaj, de valahonnan újratermelődik? És a kérdés arra vonatkozik, HOGY BELEFOLYHAT A KÜLÖN OLAJOZÁSON KERESZTÜL?
Köszi, ,már ,megoldódott a probléma :D
Sajnos a tekercs működőképessége nem mindíg ellenőrizhető pusztán ellenállás méréssel.
Vagy próbapadon üzemszerűen forgatva, és megterhelve, vagy magában amotorban megtehelve kell mérni.

Amit írtál az mindkettő heyles érték, cska nem azponos tipusu a tekercs.
én a sima 12 voltos 51 esére gondolok :D 1,2 ohmot mértünk véleményünk szeritn szar a tekercs havernak mértük az övét aaz jó asszem 0,6ohm volt .
Négy féle rendszerű van:
-Belsőtrafós
-Külső trafós 6 voltos
-Külső trafós 12voltos ( az 51esekbe már csak iylet szereltek)
-Tiris gyula tekercse.
nevető smájli véletlen :D váalszt köszi előre is
Kérdeznék valakitől aki okos :DD:D:D

Simónak tekercsnek: gyujtótekercsnek hány ohmnak kell lenni az elenállásának :S ?
Köszönöm, szétnézek. Üdv
vágom, köszi a felvilágosítást : )
WEz nem egyértelműen gagyiság.

A simsoné, is igen egyszerű, de lényegében 3 telejsen független tekercs van benne, plusz a gyújtás.
Iylen a 60as évek üta.
(amugy Bosch lopás:)

A hondáé jóval egyszerűbb, de nem mondanám, hogy kevésbé hatékony, vagy inkorrektebb volna.

Ami a hondában tényleg szar az az ellenállásos fesszabáylzó,az egy baromság, annál tényleg jobb a simson szontén 50 éves megoldása.

De érted ez nem "ki a jobb" kérdés.
Gagyibb lényegében mitn a simsoné :D ? hahh : Dezt nem gondoltam volna :D
Példuel ebben sincs akkumulátor, index az meg de:)
Pl atx 50 és annak verziói.
Melyikben? Nem nagyon jutok előre, hátha tudnék ötletet meríteni. :)))
Mint a tomosokban:)