Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én benne lennék a találkozóban ha előre szóltok 2-3 hét akkor addigra gyüjtök benzint :D és eltudok menni messzebbre : )
Jahhh :D gazdálkodj ami van otthon :)
http://youtu.be/KlrHdx-liME

nekünk is kéne találkozót szervezni nem?
Az MB az MBX elődje. Az MBX fejlettebb, nagyobb. Központi teleszkópos, nagy része vízhűtéses, erősebb blokkal, 6sebesség...
mondhatni azt, hogy az MB az MBX-nek a kistestvére? Avagy az egyik túra a másik sportos?
azon kívül, hogy 4 és 6 felömlős, mik még az ilyen motorikus különbségek az MB és MBX között? most nem arra vagyok kíváncsi, hogy 5 vagy 6 sebességes.... és a fogyasztása az mbx-nek hogyan van? Marhára irigylem azt a baromi nagy tankot....
Ebben is van igazság. Viszont 20-30-40 évvel ezelőtt a blokkot is csak papírtömítéssel és zsírral tolták össze, nem pedig különféle méregdrága hőálló pasztákkal mint napjainkban és tökéletesen megfelelt úgy is. Természetesen ami modernebb az jobb ezt elismerem én is, de tökéletesen megoldhatóak a dolgok hagyományos módszerekkel is. Ezzel nem kötekedni akartam, csak arra próbáltam rávilágítani, hogyha valakinek nincs rézpasztája akkor bátran használhatja a zsírt is.
fékalkatrészt rézpasztázni kell nem zsírozni.
(ótósbót)
janeeka köszönöm hogy kijavítottad vagy is hozzászóltál : )
egyébként ahogy a két dugattyú tolja a fékbetétet ott is fém a fémmel van és sokkal könnyebben " mocorog" ha hajszálvékony a zsír mintha csak simán lenne . illetve amin csúszik a fékbetét két kis csapon azt amúgy is be kéne másképp nem megy vissza rendesen a helyére.Üdv.
Nem azt írta, hogy a pofákat és a tárcsát zsírozza. Szó szerint idézve: "fém a fémmel" helyeken. Vagyis pl. a dobféknek igenis nem árt ha a fékkulcs és a pofák összefekvési felületét bekened kicsit. Valamint az úszónyereg csapjait. Ez nem befolyásolja a fékhatást, ellenben nem fog nyikorogni és kevésbé fognak kopni az összefekvő fémes felületek.
Az Mb 4 felömlős, az MBX 6 felömlős, osztott szívó és kipu nyílásos.......
Fékpofákat és féktárcsát zsírozni......gratulálok.
Nem értem mi a kérdés?! ...
én már írtam tehát letudva :D
sziasztok olyan problémám lenne hogy most rakom össze ugye az mb-met és most cseréltem benne berugó tengelyt vagyis csak a kopó részeit mert a régi racsnizott. A mostanival nem racsnizik de olyant csinál ha tolom mivel még tank nincs kész ezért nem is megy a motorja.
Meg a rugó nem húzza vissza a berugókart ez lehet gondolom a probléma oka !
Hello! A 125-ös mbx orridom kompatibilis a 80-assal?
honda mbx 125 alkatrészek eladók:h.kerék,idomok,lámpák,kábelköteg
szacsomotor@freemail.hu
azta kurva.. :O iylet még nem láttam gyáros és dupa tárcsa : O ? ?
érdekes..
am fajin jól nézki.
http://www.carandclassic.com/c... ijenem lesz csak sima 1tárcsásba nem lesz sajnos dupla tárcsa rajt
nekem volt 13/36 kegyetlen értelmetlen volt :D
most járatós 15x36 van hát kb igy jó 70 elmek akkor forog 6 ezret 6.ba
tehát városba használásra szerintem 15 16 17 kinek mi fekszik.
de ha pl járnék lakott területen kívül sokat akkor 1000% hogy 17 eset tennék.
Helló én szombaton eladtam pestre a fekete mbx emet mert az 50nes volt és pénteken délután hozom a mocit ugyan ugy mbx gyári piros 80nas és arra terveztettek rezot és átételt kell javitani rajt mert az 50nesen 45/14es volt és azis rövid volt neki
jawa634 akkor neked 80 as ugye ?
arra 43 kurvanagy lesz de próba szerencse !:D
a gyorsulása brutál lesz az biztos!
a 43 hoz tuti kell valami 17 legalábbb : Dhogy menjen 80 körül de majd irj kiváncsi vok én is !
Oké köszi meg lesz a moci veszek lánckereket hátra 43 mast előre meg 3félét és majd megírom ,hogy milyen lett vele