ha lehúzom az olajcsövet, ahol csatlakozik a karbihoz, akkor ott folynia kellene nem? vagy a vákuum szívja azt is? Persze járó motorról beszélek, és pörgetem alapjárat felett.... nincsen kedvem megbontani, híve vagyok annak , ami jó azt nem piszkáljuk
Helló a motor péntek estére lesz nálam , de monta a gazdálya ,hogy rövid az átétel
én arra gondoltam ,mivel volt nekem 50nesem azon 14/45volt és az rövid ,hogy hátra teszek 43mast előre meg 14 vagy 15 öst és az csak elég már neki , neked mekkora van hátul az mb -n?
hogyan lehet ellenőrizni a külön olajozás működését? Töltöttem a tartályba 200ml-t, és elfogyott kb ~ 450km- alatt! szerintem nem mindig adagol, mert így nagyon kevésre jön ki a keverék-arány... a biztonság kedvéért töltöttem megint bele egy keveset, mert úgy halkabb a motor, de így dupla olajjal megy, mert e benzinbe is keverem ....
csak mert az mb és az mbx SZINTE teljesen egyforma okéés...
csak az mb 5 az mbx 6 sebességes és még ráadásul az mbxnek sokkal rövidebb a lökethossza mint az mb nek tehát nem egyen értékű
jawa634! Amit én írtam abból le tudod szűrni, hogy az enyém a 16-os fogaskerékkel is teljesen kipörgi magát, szerintem előre azt tegyél. Hátulra passz.
hát akkor csak azt az egyet nyomd vissza : D a tüskéket én beszoktam zsirozni idönként sőt még a ahol a fékpofának a fém része vagy fékbetétnek a fém része ahogy tetszik ahol érintkezik fém a fémmel nagyon pici zsirt oda is szoktam rakni és akkor nem nyikorog nem surlodik annyira. ( gondolomén ) meg a csapokat is beszoktam zsirozni és akkor könyebben mozog a fékbetét.
Uzsi! Nekem MB80-asom van, és csak egy féktuskóm (vagy minek hívják azt a hengeres izét) van, amit megpucoltam, kegyetlen bele volt szorulva, a tüskék könnyen jártak, de azért kaptak még zsírt bőven. DOT4-es folyadékot toltam bele, és a légtelenítéssel sokat szívtam...
Mellékletben tolok be képet, ilyen sárga trutymó volt benne, fogalmam sincsen, hogyan került bele?!? Én nem tettem az biztos.
hat ez érdekes, mert nekem MB80-asom van, a gyári 15-ös első fogaskereket cseréltem 16-osra, mivel a 15-öst marha gyorsan lepörögte a 11 ezer fölé jóval.....a 16-os fogaskereketis letolja 11 ezer utánig ami kb 95-100 közötti sebességet jelent, most rendeltem 17-es fogaskereket, majd leírom mi a helyzet később.... A 16-os fogaskerékkel annyi javulás van, hogy a 85 környéki tempónál pörög 9500 at kb, nem kell annyira gyorsan váltani, sokkal élvezetesebb a sebesség, mivel nyomatéknál van még 90 körül....
a teszt: bementem szélárnyékba kamion mögé, de az a szemét nem ment 100 fölé, de éreztem, hogy menne még a gép, és szélárnyékban kevesebbet pörög, mivel nem kell annyira megerőltetnie magát, én legalábbis ezt vettem észre! HC01-S-es mociról dumcsizok, ami elvileg 14 lovacska, jelenleg 17 ezer km-nél van az órám, és gyári dugó van benne, de ezek találgatások, mert egy ilyen idős gépnél nem lehet tudni semmit sem...
Nincs rá szabáj hány km-kéntkell cserélni. Elkopott akkor cserélni kell ennyi. A 80-as kb 10-14 Le gyári áttétellel 90-110 között kell mennie, ha jó állapotban van.
Helló Találtam 1 mbx 80 nat gyárit bontatlan blokos 24000km rel és dugó is gyári minden 2kulcs is van hozzá, és piros, milyen átétel kell rá? Hány lovas gyárilag? Van e valakinek rezoja hozzá (Ginnareli) gyári
?
mennyit megy végre jo átételel? stb sok infot kérek mert az 50 nes elment és a 80nast nem ismerem bizonyos pontokon!?
szedd szét és nyomd vissza a két dugyattyút azután nyomd ki a fékarral fujd be wd 40el vagy féktisztitoval megint nyomd vissza prászor ezt eljtászod aztán könnyen jár
én arra gondoltam ,mivel volt nekem 50nesem azon 14/45volt és az rövid ,hogy hátra teszek 43mast előre meg 14 vagy 15 öst és az csak elég már neki , neked mekkora van hátul az mb -n?
csak az mb 5 az mbx 6 sebességes és még ráadásul az mbxnek sokkal rövidebb a lökethossza mint az mb nek tehát nem egyen értékű
posta megoldható
szinté jobb-bal karter eladó tökéletes állapotban 8000 ft
Mellékletben tolok be képet, ilyen sárga trutymó volt benne, fogalmam sincsen, hogyan került bele?!? Én nem tettem az biztos.
Olcsón keresek Honda MBX 80-asra hűtő rácsot. Aki tud az írjon rám vagy itt vagy e-mail címem: metined17@citromail.hu
Előre iskösz
a teszt: bementem szélárnyékba kamion mögé, de az a szemét nem ment 100 fölé, de éreztem, hogy menne még a gép, és szélárnyékban kevesebbet pörög, mivel nem kell annyira megerőltetnie magát, én legalábbis ezt vettem észre! HC01-S-es mociról dumcsizok, ami elvileg 14 lovacska, jelenleg 17 ezer km-nél van az órám, és gyári dugó van benne, de ezek találgatások, mert egy ilyen idős gépnél nem lehet tudni semmit sem...
?
mennyit megy végre jo átételel? stb sok infot kérek mert az 50 nes elment és a 80nast nem ismerem bizonyos pontokon!?
(buzerpipa@freemail.hu)