szerintem max. 120e. én is felújítottam a hondám de magas árért senkinek se kell sajnos ez van a beleölt pénz és idő nem arányos az eladási árral! ilyen volt az enyém a képen
Értem . Akkor valaki mondja már meg hogy a lánckerék felől miért van beljebb a csapágy mint a fék felől. Nekem a lánckerék felől a külső részén pászol a csapágy de beljebb meg már kotyog . És muszály beljebb rakni mert a távtartó akkor nemfér be a kerék meg a villa közzé. Valaki esetleg nemtud képet küldeni a lánckerék felőli oldalról?
szerintem c3 as legyen ( növelt hézagu ) de lehet hogy jó a sima is a számot még nemtudom de kb htévégén már megtudnám mondani de szerintem addigra megtudod : )
Hello Mindenkinek!
Érdeklődnék hogy tudna e valaki segiteni ! A helyzet az hogy kiment a hátsókerék csapágyam az mbx-ből . A kérdésem az lenne hogy tudja e valaki pontosan hogy milyen csapágy jár bele eredetileg vagyis milyen a gyári csapágya ? Esetleg ha valaki tudna méretet meg képet küldeni róla megkösszöném. Egyszerü sima csapágy kell bele vagy valami egyedi? Segitségeteket előre is köszönöm. További szép napot mindenkinek és széles utat!
Szia Zoli!
Nem akarom ezt az úszókérdést tullihegni,ha folyik,hát folyik ,ezt meg fogom oldani,bár most láttam 19-es delortót 5000-ért.Leht,hogy ennyiből nem is tudom megcsinálni,ha a tűszelep fészke nem jó.A tömítésnél,ha folyik,már régen rossz különben,mert azt a benya már nem érhetné el.
Akinek eladtam az úszót reklamál, azt mondja, hogy neki az nem jó, mert kicsúszik a tűszelep.... Hát én ezt nem értem, az nem lehet, hacsak nem más az öntvénye. Mondtam, hogy keressen fel, hátha érdekel az uszó. Ezeket a képeket adtam neki, jól láthatta milyen állapotban van. Én nem vertem át senkit. Nekem ezzel az úszóval túlfolyt, a Simsonéval nem. Ha megveszed tőle és berakod a karbiba, amit én adtam a blokkal, akkor minden a helyén lesz, de nekem úgy túlfolyt. Üdv; Zoli
UI: Nem lehet, hogy a tömítésnél szivárog valahol?
Az ifjút,azt értem,bár az én esetemben ezt a jelzőt már nem nagyon használják,a "pádávan"meg biztos elírás.Mindenesetre most felteszek egy képet,csavarhúzóval rámutatok egy kis öntvényre az úszóházon,ami a tőszeleppel ellentétes oldalon van ,a két úszó között,ha ez tudja az úszót bármilyen formában támasztani,akor meg eszem az egészet.A szint pont ebben a magasságban áll meg,de lassan túlfolyik.Nem érdemes ragozni,nem zár és kész.
valakine kegy pf 16 os karbi :D ? nincs se suber .. :S se semm csak a karbi felső része tehát uszoház sem 2 ezerért odaadom annak ajánlom akinek törött ésakkro csak átrakja a cuccokat vagy valami a érdkel valakit irjon . köszi.
1. Én tudom, hogy a csapszeget tartja, nem pedig azt jelöli meg, hogy meddig legyen benzinnel. Nem is én mondtam.....
2. Simson úszó van benne, és így tudtam állítani a benzinszintet.
Előtte túlfolyt. Szereztem másik tűszelepet, de nem lett jobb, mert ugyan olyan hosszú volt, mint az előző. Beleraktam egy Simson úszót, mivel volt is itthon, sokat nem veszíthettem, és bevált. A szintet úgy néztem, hogy összeraktam a karbit és egy benzincsövet raktam a túlfolyóra, majd kinyitottam a csavarral, így addig folyt fel benzinnel, ameddig a karbiban is volt, és úgy sikerült beállítani, hogy ha jobban megdöntöttem a motort, mint sztenderen van, akkor sem folyt ki. De amúgy sok volt benne. Ez alá nem is sikerült vinni, de jó volt az úgy is. Sosem folyt túl és ment is faszán.
Máskor gondolkodj, mielőtt ilyen ,,leszarom"-os képekkel jössz elő! Ja és én nem vmiféle veszekedést szeretnék uszítani, rosszul fogod fel a dolgokat!
Az a jeleőlés ifjú pádávan nem a benzinszint jelzésére szolgál hanem ha összerakod a karbit az tarrja az úszótartó pici hengert, hogy ne csússzon ki sehova, csak figyeld meg jobban. Nem hülyének nézi jövök ide hanem segíteni
Még jó, hogy műanyag úszó van benne és abban a karbiban nem lehet úszószintet állítani Ha pedig túlfolyik tűszelepet kell benne cserélni ennyi az egész, nem éri meg vele bíbelődni. Innen tudsz bogarászni tűszelepet: http://robogohaz.hu/index.php?... írsz nekik egy levelet, biztos tudnak segíteni. http://robogohaz.hu/index.php?...
kerék kuka.
Érdeklődnék hogy tudna e valaki segiteni ! A helyzet az hogy kiment a hátsókerék csapágyam az mbx-ből . A kérdésem az lenne hogy tudja e valaki pontosan hogy milyen csapágy jár bele eredetileg vagyis milyen a gyári csapágya ? Esetleg ha valaki tudna méretet meg képet küldeni róla megkösszöném. Egyszerü sima csapágy kell bele vagy valami egyedi? Segitségeteket előre is köszönöm. További szép napot mindenkinek és széles utat!
Van itt valaki szolnoki vagy szolnokhoz közeli : ) ?
Aztszeretném megkérdezni hogy honda MBX 125 höz mekkora lendkerékleszedő kell?:OElőre is köszönöm.
minden. Irok majd emailt Üdv
Nem akarom ezt az úszókérdést tullihegni,ha folyik,hát folyik ,ezt meg fogom oldani,bár most láttam 19-es delortót 5000-ért.Leht,hogy ennyiből nem is tudom megcsinálni,ha a tűszelep fészke nem jó.A tömítésnél,ha folyik,már régen rossz különben,mert azt a benya már nem érhetné el.
UI: Nem lehet, hogy a tömítésnél szivárog valahol?
Link: http://sportmotor.hu/motoros_f...
2. Simson úszó van benne, és így tudtam állítani a benzinszintet.
Előtte túlfolyt. Szereztem másik tűszelepet, de nem lett jobb, mert ugyan olyan hosszú volt, mint az előző. Beleraktam egy Simson úszót, mivel volt is itthon, sokat nem veszíthettem, és bevált. A szintet úgy néztem, hogy összeraktam a karbit és egy benzincsövet raktam a túlfolyóra, majd kinyitottam a csavarral, így addig folyt fel benzinnel, ameddig a karbiban is volt, és úgy sikerült beállítani, hogy ha jobban megdöntöttem a motort, mint sztenderen van, akkor sem folyt ki. De amúgy sok volt benne. Ez alá nem is sikerült vinni, de jó volt az úgy is. Sosem folyt túl és ment is faszán.
Máskor gondolkodj, mielőtt ilyen ,,leszarom"-os képekkel jössz elő! Ja és én nem vmiféle veszekedést szeretnék uszítani, rosszul fogod fel a dolgokat!