Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sokat szórakoztam vele mire jó lett. Ott sem folyhatott túl! Esküszöm rá, hogy jó volt nálam. Még a délelőtt motoroztam vele, nem volt semmi baja! Nem tudom mi lehet vele, nekem zárt rendesen. Üdv
Tegnap megpróbáltam beállítani a benzinszintet a karbiban.Meg is van jelölve az úszóházban a szint,ezt felmértem kívülre,és tettem egy csövet a leeresztőre,hogy lássam a szintet kívülről.Mindegy hová állítom az úszót,mert beáll a szintre,és 15-20 másodperc alatt szépen teleszivárog benyával.Nem zár le teljesen a tűszelep.
Sziasztok! Akinek kell alkatrész, nálam találhat! Folyamatos feltöltés alatt áll az MBX-em alkatrészeinek feltöltése is! http://www.vatera.hu/listings/...

Üdv; Zoli

Email.: bzoltan94@gmail.com
MSN.: bzoltan94@indamail.hu
Tel.: 06706076818
szia. persze de csak a jövö héten
Az 50-es karbi maradt az 50-es blokkon,a mostani karbi 18-as.
A kipufogó biztos,hogy fogja,egyenlőre nincs másik.Igy 80-at megy,de 2-ben is csak 9500-at pörög.
Megtartottad a másik karbit ami az 50-esen volt? Akkor nem is csodálkozom, hogy fulladozik, a 80-asra 18-as torkú karbi van, az 50-esre meg 16-os torkú. A kipu is nagyon lefoylta ahogy írtad is, hogy csinálni kellet hozzá egy közdarabot mert nem stimelt, itt a probléna.
A gumi cső belső átmérője kb. annyi mint a karbié.
Szia Zoli!
A karbitól a légszűrőig milyen átmérőjű cső megy?Nekem le van szűkítve(nem mértem) kb a felére.
A gyújtás a gyári helyén van. Régen már csináltam egy stroboszkópot még a a Simsonos korszakban, de azt azóta eladtam, és az MBX-et nem volt alkalmam megnézni vele, most épült a második, hogy majd megnézem vele, de még nincs kész, így nem tudtam...
Szia Zoli!
Ebben a légszűrőben tényleg szivacs van,egy viszonylag nagy dobozban,de egy másik karbival ettől még pörgött,az eredeti kipufógóval is,de mégiscsak a saját karbiját kell beállítsam,mert az való hozzá.Majd ma beállítom,de nem találtam sehol adatot az úszószintre.
Egyébként most biztos,hogy azért nem pörgött,mert besokallt,ezt lehetett hallani is.Annak örülök egyenlőre,hogy elég hosszú volt a láncom a 16-os fogaskerékhez,és nem jelent neki gondot ez az áttétel.Ami eredetileg rajta volt az 13 fogú meghajtó volt,persze,hogy nem volt végsebesség.Jó lessz ez csak össze kell hangolni.Később kap egy szabályzós gyujtást,az még tol rajta egy kicsit.
Üdv
A telefonban is megemlítetted, hogy nem pörgött ki. Nálam ez hidegen volt csak. Melegítettem egy csomó ideig, utána elindultam, de alig pörgött, mentem vele pár sarkot, és mintha megőrült volna, úgy megindult. Nem tudom miért csinálta. Szóval lehet hogy csak azért pörgött keveset, mert még ,,hideg" volt. Lehet, hogy a CDI-ben a kondi is melegszik, v. nem tom miért lehet.... Hallottam vmi ilyesmiről is... A karbival nem volt gondom mióta megcsináltam, nem szabadna, hogy túlfollyon. A szintet majd nézd meg, ahogy mondtam! A kipufogó tényleg sokat számít, valamint a légszűrő nekem elég furcsa volt.... Nem szivacs volt benne, hanem egy ZOKNI volt ráhúzva a fémlemezre, ami tartaná a szivacsot. Ezt akkor vettem észre, amikor már szedtem szét... Lehet, hogy neked szivacs van benne, és ezért is viselkedik más kép, ha tényleg más... Én most nem látom, te pedig előtte nem tudtad milyen is volt... Így nehéz összehasonlítani. Üdv; Zoli
Majd valami 100-as robogo kipuff. kellene,mert sokkal csendesebbek.
50-esre való kipuval nem fog jól menni, szerezz rá egy 80-asra valót. Nagyot fogsz így csalódni.
Szia Zoli!
Hétfő este gond nélkül kicseréltem a blokkot,meg egyezik minden mérete,kivéve a kipufogót.A kipuffra kellett csináljak egy a kölső átmérőn a kiömlőbe a hengeren, a belső átmérőben a kipufogó csőre illő alátétet 5mm vastag anyagból.A kipufogó ettől előre került 8mm-ert,mert a 80-as blokk itt különbözött a másiktól,ezért le kellett csiszolni a dob hátsó rögzítését,és visszahegeszteni a helyére.Ma kaptam meg a 16-os fogaskereket,40Km/h-t 4200-as fordulaton megy,de nem pörgött a motor a karbi túkfolyása miatt,de ezt majd megoldom.
Üdv
Ahhoz nem nyúltam, csak néztem, hogy mit hajthat egy műanyag fogaskerék. Ami így utólag logikus is. Viszont a kuplungot le kellett kapni, mert nem jött le a főtengely végéről a fogaskerék.
Az olajpumpát, de ha megpiszkáltad és nem jól raktad vissza akkor nem fogja adagolni az olajat.
Helo : )
Ha jóol tudom a müanyagfogaskerék az olajpumpát hajtja : )
Köszönöm mindenkinek a segítséget, közben sikerült megoldani, bár nem túl elegánsan. Gumisnál voltam, de nem adták ide a légkulcsot. Egy réz lemezt meghajlítottam, és egy svédfogóval ráfogtam a főtengely végén a fogaskerékre. Sikerült helyre igazítani a fogaskerekeket, sokkal finomabban jár, bár még mindig nem az igazi... Bizonyos fordulatszám fölött köpköd, gondolom a keverék vagy a gyertyahézag nem jó. A blokkban az a műanyag fogaskerék mit hajt?
Itt a link, amit találtam valamelyik nap... http://www.roadside.hu/index.p... Ezt mondtam a telefonban, talán hasznos lehet.
Igen, mert vki azt mondta, hogy oda tegye be a csavarhúzót.... Mondtam, hogy inka az én variációm...
A' szittem a lemkereket akarja lelaziccsani.
(mintha valami tekercserkközé csavarhúzózásról szólt volna valaki)
Szerintem azt nem tudod, hogy most a kuplung felőli oldalról van szó, tehát a főtengelyt nem tekerheti el. Jó dolgot mondtál, okosat, de most a kuplung felőli oldalt akarja lelazítani. De a váltónak még mindig lehet baja, ebben igazad van.

Eddig csak akkor kellett levennem a kuplung felőli anyát, amikor ki volt véve a helyéről a blokk, így a fékes megoldást még nem alkalmaztam a főtengelynél. (Csak a Simsonomnál a hátsó lánckerék lelazításakor.) De mivel azt hozta fel, hogy váltó..... az jutott eszembe, hogy tegye be sebességbe, és fékezze meg a hátsó kereket...
,,Eddig így csináltam"-os részre a válaszom: Mint mondtam, csak úgy vettem még le a főtengely kis fogaskerekét, hogy ki volt véve a blokk, úgy fogtam le, hogy van egy csőkulcsunk és átfogtam a fogaskereket, közben lazítottam a csavart. Lehet hogy ez sem a legideálisabb megoldás, de be tudtam úgy állítani a kulcsot, hogy több fognál fogva is fogja a fogaskereket.

Mindenesetre okos, értelmes dolgokat mondtál, és ez az én válaszom rá. Üdv; Zoli
Akkor elballagsz egy gumishoz, és megkéred, hogy légkulcscal szedje le
Sehogy nem tudtuk meglazítani az anyát, ha sebessgébe tettem, akkor megcsúszott a kerék.
ezzel, csak a kisfogast lehet megfogni.
A főci másik végét nem illik tekergetni, ha emitt van megfogva.