Igaz,hogy már harmadjára írom le De úgyláccik nagy a dilemma Mind a 3 Márka FELSŐKATEGÓRIÁS és árba se nagyon mennek egymásmellett Az ÉN tapasztalatom a következő,,,a CRM már MÁSODIK éve VERTEX-el megy gond nélkül ,,,a volt KX 250-es KAWÁM 3 évig dübörgött WÖSSNER-rel ,megint csak hiba nélkül
Ha 125/50-ként akarom használni a crm-emet és a hengerből ki reszelem a 124-et akkor utána h tűntetem el a reszelés nyomát és mivel csinálom meg h megint ugyan olyan bordás egyenletelen legyen a felűlet?
Áááá én azért olyat nem adnák el, azt a csávó helyébe dobtam volna ki akukába. Azért is akkarom meg honoltatni h ne szart adjak el, mert az nekem se jó mert csak magamat járatom le vele meg az is szidni fog aki megveszi
a használt hengerek nagyrésze karcolt:/ én amikor kerestem volt olyan hogy a dugóba beleolvadt a gyűrű aztán mondtak olyat hogy azt csak kikell csiszolni új gyűrű és mehet is vissza a dugó a hengerbe
Na akkor olyat nem veszűnk. Egyik ismerősőm mondta h neki van ilyen és h olcson oda adja. Enyém lenne az a henger tényleg jó nem alakhibás csak van benne egy karcolás de még a nicasil réteget nem éri át szóval meg honoltatnám méretre aztán majd eladnám.
PISTOM? A Piston lefordítva ugye dugattyút jelent,mér ebből sokak számára leszűrődik a minőség is,olyan mintha a Magyarok gyártanának Dugattyú márkájú Dugattyút! Amúgy 7000Ft körül vannak ezek a dugók 125ccm-es motorokba,már az ár is ugye mit sejtet,,töredéke,szinte 1/3-a a "NORMÁLIS" minőségűekének! Úgy tudom taiwani gyártmány! ,,,,,,,Használt de Jó Hengerek?Nézegesd az aprót ,,5000től 25000-ig,,,De amiket eddig láttam vagy gátrepedt vagy alakhibás
Mér Én miről pofáztam?! ,,,7500km?,,,,,egy 1000km-es 'sétával' is tönkre lehet baszni az egészet Megint csak azt tudom erre mondani mint a múltkor.. ,,,EZ UTCAI ENDURO,,Nem krosszMotor
Az a helyzet hogy E 54mm-es króm gyűrűkön kívül nem nagyon dobálóznak sehol ,,,a többi tiltású dugattyúhoz nem kapsz gyűrűt,,csak szettbe,,egyszerű üzletpolitika
Itt valszeg egy egyszerű gyűrűkopásról van szó,,,A fotóid alapján Ecsém a te eseted meg egy Totális Kivégzés volt a motornak ,,,azé be ne sértődjé,,mert ez csak tény
Na ,akkor Kúrd széjjel nyugodtan ,,,,a hónolni csak akkor lehet ha Még kitudják hozni simára a kopást,,és lessz e bele dugattyú méretileg,,,mérés mérés hátán
Tehát jól sejtettem ,,csak annyit mondok ha már érezhető a kompresszió gyengülés akkor inkább ragd le,oszt nézzél bele abba a hengerbe,,mert többel kötöd be ,,A Hónolás(ha egyáltalán lehet) kurva Drága,,egy új henger mégdrágább ,,,A tél mindenkinek a szervizelést jelenti,,jelenleg nekem is,,, de ez a fos idő nemsoká takarodik és miénk a Puszta
Azért közbe kapott tőlem rendesen és felujitás óta tul van 7500 kilométeren és kezd egy nagyon picit gyengűlni ugy hogy azt gondoltam h már elférne egy dugozás mert nem nyáron akarom mikor a jó időbe lehetne motorozni hanem télen és igy legalább nem fagyok szét.
Megtekinthető: Balatonfűzfő, Veszprém, Balatonakarattya.
Posta, futár van.
http://www.kepesmotor.hu/motor...