Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NGK BR10ES..a gyártó szerint ..Énszerintem NGK BP7ES..mióta megvettem ezvan benne(lassan 2éve) ,gond nincs..egy megjeggyzés:még a 250-es KX-embe HRC gyertya vót,,attól ZORALL lett
nálunk pont fordítva volt apám borította magára majdnem szépen apránként jönnek a csapágyak aztán hajtókar mintha sose lenne vége de utána lesz 1 teljesen felújított motor amugy br9es az jó bele vagy ink br9ecs gyertyábol?
én is csúszok...jövöhéttől már itthon leszek leáálláson majd ráálok intenzíven...tegnap a Fiam majdnem magára borította,,mer behoztam a lakásba motort,,van egy félüres szoba ,itten szoktam működni,,fent van állványon,még az volt a mák,hogy lent vót a sztender,meg pont szembe a hűtőbe kotoráztam ,,Ajtót zárom,kész!
nah zsíír:D ma megjött még 3 új csapágy+3új szimering de még van pár....de jövőre összeáll
Mit fosol?,,Persze,hogy passzol nincs belűle több fajta
28 at mondtak +munkadíj... még a gerecsemotort majd felhívom mert az sincs messze de ha megrendelem egybe alsógörgőt minden tartozékával hajtókarral mindent egyhelyröl akkor stimmelnie kell a főtnegőbe nem?
Nincs MOTOROSBOLT a környéken?
hát az ár az barátibb és van cseregarancia és de azér necces
kintre utalás, meg szállítási költség plusz a kockázat miatt jobban jársz ha megveszed itthon pl itt: http://italmondo.hu/index.php?...
megérni megérné....persze csak ha nem valami használt fost küld ami szépen megvan pucolva ,,amúgy gyári hajtókar csak nem olasz hanem portugál
http://viewitem.eim.ebay.hu/PL... ezt vajon érdemes lenne megrendelni?sose rendeltem még e-bayről nemtudom:/ ha minden megvan hozzá akkor stimmelnie kell a főtengőhöz nem?
hát az barátibb:D
Szia! Na nekem sikerült megoldani a dolgot, működik a power, igaz még lehet, hogy van mit finomítani, de mire idáig eljutottam, kifogyott az a pár deci benzin.

Mivel nekem NSR bovden van fent, felül is van egy feszítő a bovdenen így nem kell levenni a rezót, amikor állítom. Na igen, de az is még a tank alatt van. Hát tank helyett felraktam a pegaso kiegyenlítő tartályát. Így már minden oké. Mivel az udvar kicsi és a motor is hangos kimentem egy elhagyatott útra, itt van pár száz méterre és ott próbálgattam... Feszítenem kellett a beállításhoz képest. Kicsit még lehet rajta finomítani szerintem, de kifogyott a benya és ma már nem mentem vissza. Nagyon húz a gép, ajánlom, hogy te is így csináld! Ja és az akksi nagyon szar, de a power működik jól. Igaz lámpa nélkül mentem. Majd csak később fogok aksit venni bele, ha már rendesen fogom használni a motort... Sok sikert! Üdv
minden kereskedő magának kapar...nálunk Sanyi 22-ért tudott volna hozni gyári MazuchelliT ezüstözött tűgörgővel
tudnátok segíteni 1 hajtókar körülbelül mi pénz 28 alsó tűgörgővel az reális?
Értem.

Igen: honda4022@gmail.com

Üdv
Sajnos mivel nem eladásra szántam nincs még képem róla, ezen én is ledöbbentem, még egy picike alk.ről is van , de a saját motorjaimról nincsenek...ez Olasz papíros elvileg legalizálható ez is.
E-mailed az adatlapon lévő? Lenne egy kérdésem....
ha a pusztába mászkálsz vele meg pláne...én nem járok boltba CRM-el,a Feleségem szokott kempingel ,Szebb Jövőt!
Legyen szerencsém. Amúgy meg első sorban endurozásra szeretném használni és nem boltba járni. Arra hamarosan lesz valami robogó. Na meg a hétvégén jön még egy CRE 50, addig megteszi az is bentre. Szép estét!
persze,hogy 'nem tudod kidumálni...mint ahogy azt se ha trélerre baszassa a motort..láttam már ilyet..én nem tudom felétek kiből lessz a közlekedési,de a jópárév alatt láttam-tapasztaltam ezt meg amazt..tudod ez nem az,hogy pl. a haverom haverja mesélte hogy...
nemvalószínű hogy én forgalomba helyezném 125/50 ként meg volt használva előző tulaj által:D
A CRE-t azért írtam le, mert a kocsiból biztos nem látta, hogy mekkora. A 125-ös sem nagyobb... Igaz ami igaz, nem vagyok valami tapasztalt, de csak azt mondtam, hogy szerintem érdemes megkötni, mert abba akármelyik analfabéta bele tud kötni. Azt nem tudod kibeszélni.
Igazoltattak már többször is, igaz csak a 80-as géppel, odaadtam a papírokat, a ccm fel sem jött... 125-öt még használtam közúton, de ha menni fog a CRM, akkor... Legutoljára egy 70-es CRE-m volt, nagyon nagy hangja volt, hátsó lámpa nem ment, jött mögöttem a rendőr az úton, le sem szart, egyszer sem állítottak meg vele, pedig több utcával előre is hallották a gépet. (Aki kipróbálta mindenkinek tetszett a hangja, de hosszútávon nem a legjobb... De nem tudtam mit csinálni neki, nagyon nyitott a légszűráház meg a végdob sem volt a legkusossabb, annak ellenére, hogy gyári volt mind a kettő, amivel próbáltam...)
téged hányszor igazoltadtak életetbe barátom?egy 125-ös motorral amin nincs rendszám,a fekvő rendőr nem számít!
Ha nem kötsz rá biztit, akkor biztos, hogy a rendőr kicsapja a balhét, mert általában az az első amit kér. Ha nincs, akkor biztos, hogy beléd köt és biztos, hogy előjön a 125/50. HA viszont van biztid, lehet hogy tovább enged szó nélkül... Mégéri szerintem azt a 4-5 ezer forintot. Csak ha meg kiderül, akkor biztosítási csalás (is) stb. stb.