nem öcsköcs! hanem eccerűen adok ingyé egy jótanácsott!forgalomba volt már helyezve,csak a papírok időközbe elpároloktak(valszeg) HAGYD a faszba a BIZTOSÍTÁST meg a szarozást mert csak kidobott LÉ!erre a 125/50-re meg csak annyit mondok ....he ,ha egy 90 éves öregasszony ránéz az is megmongya hogy 125-ös
Áhh, aksiból csak újat és az is lehet hogy tudok savas árban szerezni zseléset is. De azért köszi! Egy képet esetleg nem töltenél fel róla? Szeretem a gyárias gépeket! Az enyém svájci papiros, 94-es. A jobb ülés alatti idomból van törve egy nagyon kis darab, törött a kuplung kar és a hátsó lámpa valamint az indexek nincsenek meg. Amúgy rendben van. Annyibe amennyibe vettem nagyon jó. De érdekel a tiéd is, hogy milyen. Sok sikert!
Rossz akksival elvileg nem is menne, most ősszel vettem bele én is új akksit, hogy próbálgassam általában egyszer minden évben előveszem és próbálkozom, majd visszatolom...Pedig nagyon szép gyári mindene 11000km futott darab lenne, csak így idegesítő vele motorozni, most, hogy vettem hozzá még eggyet talán tavasszal megint nekifogok.
Cseréld ki az akksit mindenképp, az enyém is eladó:) három hónapos.
Az enyémen is NSR henger, ház, tárcsa és bovdenek vannak. Az aksim rossz, gondolom az elég nagy baj, mivel elvileg aksiról megy, de arra gondoltam, hogy amikor jár a motor, akkor annyira vissza kéne töltenie, hogy a power elmenjen róla... Egyrészt az a baj ezzel az NSR-es megoldással, hogy menet közben nem tudod nézni a powert, ha rajta van a rezó. A gyárin van egy furat egy csavarral, amit ki tudsz venni és tudod nézni járatás közben... De a fenéért nem megy fel az NSR hengerre.
Én is írtam egy mailt neked....
Nekem a hengerem is NSR, nem csak a power ház és a tárcsa....
Én beállt dugattyúval vettem meg a CRM-et Olasz import..., és én is az itthon lévő 160 polini hengerrel akartam javítani, új dugattyúval és honolással ez 33000ft ba volt ...de megvettem egy másikat és ott tartok, hogy felrakom a gyári 125 hengert , mert nem bírom sehogy beállítani...
Szia! Én írtam neked Vaterán a dobra... Gondolom te vagy az.
Nah megvettem a CRM-et, vettem rá egy NSR hengert és hamar kiderült, hogy a CRM powerház nem megy fel az NSR hengerre. Így felraktam az NSR-hez valót, ami maradt itthon a bontásból, de annak meg van cserélve a bovdenezése. Most megcsináltam úgy, hogy az NSR ház, forgató lemez és bovden van fent a CRM motorral. Ma sikerült kerülnöm is vele egyet, de szerintem nem nyit a power, vagy valamiért úgy kb 5 ezer fölé nem forog még akkor sem ha visszarakom a sebességet... Elég sötét volt és pontosan nem láttam az órát. A powert amúgy beállítottam jelölésre, sikerült megoldani. Úgy látom, hogy a tiéden is NSR ház van fent, ezért van fordítva a bovden az ábrától... Az előző henegeren, amivel jött, be volt ragadva a power, így arra gondoltam lehet hogy a motor is rossz volt, vagy elromlott... Itt tudnánk beszélni és segíteni egymásnak, ha valóban még aktuális a tiéd is... Üdv
én papír nélkül mászkálok bár a réi hengerböl kivolt csiszolva a köbcenti lehet ebböl is kiszedem aztán 125/50 de annyit nem használom úton bár 1 3 ezer forintos biztosítás nem tétel:D
Akkor ez ilyen OUTLANDER masina vót ,én mászkálok vele mindenfele ,annak ellenére,hogy ez is az a Szűkszériás papírnélküli kiadás ,van Nagymotorra jogsim,vehettem volna helyette ugyanilyen rendszámost akkor,de killógyon a faszom egy szar 125-össel ..najó azért így izgalmasabb a közlekedés
Tudod mit,megis néztem a videjóid közt , posztolt rendesen a tifanny és látom azt is,hogy te is rendeltetés szerűen használtad..125cc-is segédmotorként vagy esetleg segéd nélkül
Szerintem a széria is szedegeti a talpát.. mármint ha nem egy Göthösre hajtott lomról van épp szó én is ARROW rendszerrel vettem anno. de a hüjegyerek adta vele azt a Gyári kutyafasz alakú dobot is,egyszer csak úgy unalomból ráraktam de azzal a mozdulattal párperc múlva Lebasztam róla a picsába
ÁÁ ,ő volt a Tifany ,,nemvót rossz alkata,bár nekem ezekkel az NSR pótkerekekkel nem jönbe ,,kinek mi ,amúgy meg ha már szóbahoztam ,mit lökött rajta az a Pollini?..a fogyasztáson kívül
Adott egy 125ös CRM. Vasperselyes henger van hozzá Vertex dugóval. Mekkora különbségnek kell lennie a henger és a dugattyú átmérője között? 0,3mm az milyen? Össze fogom rakni próbára, de érdekelne gyári adat. Van NSR manuálom, de nem nagyon találom, na meg ez már nem gyári, hanem perselyezett henger. A dugóra amúgy 53,96 van írva... Zoli
Cseréld ki az akksit mindenképp, az enyém is eladó:) három hónapos.
Én is írtam egy mailt neked....
Nekem a hengerem is NSR, nem csak a power ház és a tárcsa....
Én beállt dugattyúval vettem meg a CRM-et Olasz import..., és én is az itthon lévő 160 polini hengerrel akartam javítani, új dugattyúval és honolással ez 33000ft ba volt ...de megvettem egy másikat és ott tartok, hogy felrakom a gyári 125 hengert , mert nem bírom sehogy beállítani...
Nah megvettem a CRM-et, vettem rá egy NSR hengert és hamar kiderült, hogy a CRM powerház nem megy fel az NSR hengerre. Így felraktam az NSR-hez valót, ami maradt itthon a bontásból, de annak meg van cserélve a bovdenezése. Most megcsináltam úgy, hogy az NSR ház, forgató lemez és bovden van fent a CRM motorral. Ma sikerült kerülnöm is vele egyet, de szerintem nem nyit a power, vagy valamiért úgy kb 5 ezer fölé nem forog még akkor sem ha visszarakom a sebességet... Elég sötét volt és pontosan nem láttam az órát. A powert amúgy beállítottam jelölésre, sikerült megoldani. Úgy látom, hogy a tiéden is NSR ház van fent, ezért van fordítva a bovden az ábrától... Az előző henegeren, amivel jött, be volt ragadva a power, így arra gondoltam lehet hogy a motor is rossz volt, vagy elromlott... Itt tudnánk beszélni és segíteni egymásnak, ha valóban még aktuális a tiéd is... Üdv
Szerintem nagyon durván jó volt!
szériához képest álom
arrow rendszerm, karbon membrán meg tökömtudja már mi volt rajta ! de lépet mint a kurvaisten