nem a görbület számit hanem a torok nagysága, 34-es kell rá a 160-as polini miat mega a kipuf rendszer miat, vagy fuvokázni kell, de én inkább a nagyobb karbi hive vagyok, 1989-es vagy 90-es cr-é nem paszol, esetleg 80-as cr-é?
csak a crm é passzol hozzá az nsr ét mondják hogy passzol de az se passzol mert a crm é be van görbület meg veszel nagyobb karbit akkor ne legyen sokkal nagyobb a szívó csonknál a karbi mert akkor hogyha szerencséd van akkor tudsz faragni a szívó csonkból annyit hogy passzoljon bele.
Nem tudja valaki milyen motornak a szívó csonknak a felfogatása passzol crm-éhez? de viszont nagyobb kell, mert nagyobb karbi is lesz. Vagy valakinek van őtlete hogy lehet ki bőviteni?
Sziaasztok ÜDV minden tagnak, első hozzászólásom és kérdésem, az lenne hogy 125ös CRM-nek mutató szerint mennyit kellene pörögnie üresbe üveg gázon? mert az enyém 10500nál megáll. Köszi előre is a segítséget.
Üdv! Énis nemrég ujítottam a gépen , nyugodtan vehetsz Athena tömítést vagy szimering szettet,nekem eddig beváltak, csapágyakkal meg menj be egy rendes csapágyboltba, nekem másnapra hozták is mindet, és a legjobb a Koyo. Ezen ne spórolj, jobb a drágább. Hajtókarból én mindenképp proxot néznék ,semmiképp vmi olasz olcsoságot. Dugónál a wössner,vertex,prox naggyából egy kategória. A felujitast ha még nem vagy jártas benne , mindenképp legyen veled olyan aki szedett már szét blokkot ,mert ha szétgurulnak a váltó fogaskerekei, azt vívódás lehet összerakni :D cmsnl.com-on találsz robbantott ábrákat a mocihoz, az is sokat segíthet. Sok sikert hozzá!
nekem oly kérdésem lenne hogy valaki nem-e tud véletlenül honda crm 125 1998 ÚJ GYÁRI henger csak hengert
ha valaki tud kérem ne tartsa magában
vagy valaki nem tudja hogy ha be megyek a hondához mennyit kérnek egy hengerért?
heló én is most újítom a gépet és én nsr tömittés szettet vettem hozzá mert passzol bele és mégis 5000ft al olcsóbban kijössz meg én koyo csapágyakat és wössner dugót vettem bele épp ma vettem meg+ szimeringek de sajnos idomokat nem találok sehol hogyha van valakinek léci írjon.
Felújítás alá került a motorom (125-ös CRM) és tapasztalatok után érdeklődöm.
Milyen főtengely szimeringet szabad venni? Athena szettet? külön Prox-ot vagy valami mást?
Milyen főtengelycsapágyat ajánlanátok? SKF, NTN, KOYO?
Problémám van a jelenlegi jelölésével, mert amiket én le tudtam olvasni róla azt nem igazán találtam meg a neten és így azt sem tudom, pontosan mit kellene beletenni, mi tudná kiszolgálni a következő 20-25-ezer km-t.
Amit most bent van:
25x62x17 NTN JAPAN OU TM6305EX2 (vagy TM8305EX2, vagy TMB305EX2),
22x56x16 NTN NY TM63/22C3 (vagy TM83/22C3, vagy TMB3/22C3)
Ezeket kellene kiváltanom valami tartós, jó megoldással.
Aztán kellene felső tűgörgő is, ebből egy olasz márkát találtam, de csak azt az egyet, így nincs sok választási lehetőség...
Kellen egy ATHENA tömítésszettet néztem hozzá, mást nagyon itt sem találtam, így bízom benn, hogy ez jó lesz.
Dugónak pedig egy C-s 53.98-as Vertex dugókészletet választanék.
Lehet (de bízom benn, hogy nem lesz rá szükség), hogy szükség lesz egy hajtókarszettre is, de abból is csak egy típus találtam, így nem lesz nehéz a választás ha arra kerül a sor.
Szóval a kérdésem, kérésem az lenne, hogy AKINEK TAPASZTALATA VAN a fenti alkatrészekkel kapcsolatban, az kérem ossza meg velem, esetleg adjon tanácsot főtengelycsapágy kérdésben.
(Nem akarok márkavitát szítani, így kérem, hogy tényeken alapuló, érzelmektől amennyire lehet mentes tanácsokat adjatok. Persze fel sem tételezem, hogy a CMR-esek egymás torkának ugranának )
Esetleg ha tudtok ajánlani valami helyet ahol ezeket baráti áron be is lehet szerezni, azt külön megköszönném!
Minden építő jellegű hozzászólást előre is köszönök!
Eladó visszaalakítás miatt Minarelli Am6 os blokkra való Malossi mhr team 80-as hengerem. Nemrégiben újan vettem a motorhoz! (az új ára 100 fölött volt) 700 km-ert mentem vele tehát még épp hogy csak be van járatva és A-s dugó van hozzá! Nagyon keményen ment! Az egyik legerősebb henger amit átalakítás nélkül rá lehet tenni a blokkra (22le 12500rpm) ui: eladó szintén újan vásárolt dellorto 26-os karbim szívócsonkal együtt! A henger ára 32000 ft A karbi ára 8000 ft A kettő együtt 37000 ft Hívj vagy írj Megeggyezünk! tel:0620/9564824 nagy1122@freemail.hu
Aha értem és köszi! Még az a problémám hogy terepezésnél felfele ütnek az első telók és hogy erősebb rugót vegyek-e vagy mit tudok vele csinálni jer már mind 2 teló szimeringes lett... Előre is köszi a segítséget :)
mienknek pl az volt a baja ,hogy nem nyitott a power az arow rendszerrel vissza kellet tennünk a gyári rendszert. faszán felpörgött és 6-ezernél többet nem pörgöttvele.
Hello
Nemrég vettem egy 125-ös Honda Crm-et az a problémám hogy amig kinem nyit a power elég gyenge meg 4-5-6 odikban nem nagyon akar addig felpörögni h nyisson a power ha estleg valaki tud segíteni írjon akár e-mail ben is : szocsi11@citromail.hu! Válaszokat előre is köszi
kérem jelezze akinek van köszönöm
ha valaki tud kérem ne tartsa magában
vagy valaki nem tudja hogy ha be megyek a hondához mennyit kérnek egy hengerért?
Az mit jelent, hogy 5000-re olcsóbban kijövök? Mennyiért sikerült szerezni és hol?
Felújítás alá került a motorom (125-ös CRM) és tapasztalatok után érdeklődöm.
Milyen főtengely szimeringet szabad venni? Athena szettet? külön Prox-ot vagy valami mást?
Milyen főtengelycsapágyat ajánlanátok? SKF, NTN, KOYO?
Problémám van a jelenlegi jelölésével, mert amiket én le tudtam olvasni róla azt nem igazán találtam meg a neten és így azt sem tudom, pontosan mit kellene beletenni, mi tudná kiszolgálni a következő 20-25-ezer km-t.
Amit most bent van:
25x62x17 NTN JAPAN OU TM6305EX2 (vagy TM8305EX2, vagy TMB305EX2),
22x56x16 NTN NY TM63/22C3 (vagy TM83/22C3, vagy TMB3/22C3)
Ezeket kellene kiváltanom valami tartós, jó megoldással.
Aztán kellene felső tűgörgő is, ebből egy olasz márkát találtam, de csak azt az egyet, így nincs sok választási lehetőség...
Kellen egy ATHENA tömítésszettet néztem hozzá, mást nagyon itt sem találtam, így bízom benn, hogy ez jó lesz.
Dugónak pedig egy C-s 53.98-as Vertex dugókészletet választanék.
Lehet (de bízom benn, hogy nem lesz rá szükség), hogy szükség lesz egy hajtókarszettre is, de abból is csak egy típus találtam, így nem lesz nehéz a választás ha arra kerül a sor.
Szóval a kérdésem, kérésem az lenne, hogy AKINEK TAPASZTALATA VAN a fenti alkatrészekkel kapcsolatban, az kérem ossza meg velem, esetleg adjon tanácsot főtengelycsapágy kérdésben.
(Nem akarok márkavitát szítani, így kérem, hogy tényeken alapuló, érzelmektől amennyire lehet mentes tanácsokat adjatok. Persze fel sem tételezem, hogy a CMR-esek egymás torkának ugranának )
Esetleg ha tudtok ajánlani valami helyet ahol ezeket baráti áron be is lehet szerezni, azt külön megköszönném!
Minden építő jellegű hozzászólást előre is köszönök!
Tisztelettel,
TACRM
Nemrég vettem egy 125-ös Honda Crm-et az a problémám hogy amig kinem nyit a power elég gyenge meg 4-5-6 odikban nem nagyon akar addig felpörögni h nyisson a power ha estleg valaki tud segíteni írjon akár e-mail ben is : szocsi11@citromail.hu! Válaszokat előre is köszi