Úgylátszik ebben az országban csak a mi motoros boltunk az ÉLETKÉPES ,,Akármelyik Mezei csapágyboltba megkapod,,vagy beviszed és Legyártsák! A CRM meg akkor csinál ilyet ha sok vagy kevés levegőt kap,,KALIBRÁLGASD a Karbit!ha meg nem akkor vagy dugulás,,,lehet szar a gyertya,,,vagy elgyengült a Membrán!
Azóta is. És még abba nem tudna nekem valaki segíteni h első kerék csapágyat cseréltem meg volt benne 2 szimering és a kilométer óra spirál meghajtójának felőli részen egy 50X40X5-ős méretű szimering volt amit nem kapok sehol vagyis egyikhelyen mondták h tudnak hozatni 5000-ért. Olyat honnan tudnék szerezni?
Miért csinálja azt a crm-em h kinyit a power megy mint az állat és mikor becsukodik és huzok neki egy kis gázt megtorpan és kuplungal huzogatni kell neki egy kicsi gázt és akkor jó.
gyors megoldásnak gondolkoztam a blokk cserén de van 1 kis lóvém ugyhogyinkább marad a teljes felújítás az a biztos első sárvédő mipénz?meg 1 jobbos dekli?
Láttam az egyik fotógalériádban, hogy 58-at szántál egy hengerszettre, úgyhogy tisztában vagy az árakkal... Az elképzelésem: maga a blokk, gyújtással, deklikkel. Henger, hengerfej, dugattyú, karburátor, szívócsonk, membrán, berúgókar és váltókar nélkül 35eFt. Adásvételit meg tudjuk oldani, ha szükséges. Üdv
Szia! Szerintem felújításkor elég kifizetni azt amit muszáj. Hidd el én se és más se adja oda a blokkot egy hajtókarozás árában. Ezzel biztos mindenki egyet ért. Üdv
neismond ha végre össze lesz rakva akkor kap egy3litykó benzint járatni alapjáraton aztán elfogy akkor még finoman és ha belesz járatva akkor ami a csövön kifér.:D
Dekli alatt a kuplung deklire gondolsz?
Összes hirdetésem.
Érd.
email: honda4022@gmail.com
tel.: 0630-7255588