Miklósi Vagyok!elég nagy a territóriumunk,mikor osszeverődünk a környékbeli komákkal,szajol,tenyő,rákóczi fiaival úgy nézünk ki mint a Mad Max 2-be a Harci Kutyák bandája
nem tartom valószínűnek!a lényegbe a lényeg:ha már rajta van az új henger,új dugó és menetkísz,Szépen tatásan eltötyögsz vele legalább 15km-t,Úgy,hogy NEM PÖRGETET SZÉJJEL a száját akkor tutkó,hogy pöpec lessz!
Uff!a gyári dugón a felső gyűrű féltrapéz,az alsó sima,mongyuk lényegtelen ha széjjel ment...a bejáratás ilyen szakszavas faszsággal 10 üzemóra,,,1 üzemóra ,1óra névleges fordulaton ,csak én eztet pont leszartam..15km-ig mint egy ETZ-ét,az a biztos oszt kész a keveréket 100-as naftábul meg Castrol full Syntecből hozom ossze,de ha megnézed az olajtartájon a cimkét(Má mintha rajta van még)ez áll rajta=ATTENZIONE OLIO CASTROL NEW FORMULA FULLY SYNTHETIC,ez magyarra lefordítva:ILYENT TEGYÉ BELE! a full szintetikus olajtól gyorsul az égés,vagyis intenzív gázreakció-gyorsítás,de megfelő kenést is ad.
az enyim másfél éve van nálam,a vétel után félévre kellet dugót cseréni C-ésrő D-ésre,94-es a motor és a Gyári dugattyúja vót,számold ki,Kurva sokat,hozáteszem egy Faszkalaptól vettem aki adta a szájának rendesen ,,amúgy a lényeg a megfelelő bejáratás,meg nem kell elmebeteg fasz móggyára hajtani oszt akkor minden fasza mer sokan beleesnek abba hibába,hogy összekeverik a krosszmotorral
Na pont ezé basztam el a Kx-et a portárú!egy üzemórás finghoz ugyebár nem árt nélkülözni egy kis kest,én meg annyira nemtudok nélkülözni,hogy NINCS! Uniós áraK mellé ALBÁN fizetés ,jókis 25-ös vaddisznó,két olyan ződ okádéké se adnám már oda!
nekem október óta áll és még állni is fog sajna nem 2 forint a henger+ dugó meg a csapágyak de ha aztnézzük hogy 1 cross henger 150 akkor jónakmondható
Hát azé,hogy nehogymá otthon szerelgessük a Ruszki kúcsainkal elvileg japók tervezték de boldog-boldogtalan gyártotta olaszok,spanyolok,portugálok,még asszem egy 96-os szériát kilöktek a faszfej jenkik is kituggya mijárt ezeknek a fejükbe
Mindent a helyi motoros bótba szereztem be,a főnök bármit megszerez bármihez ,11 éve csak itt veszek mindent,netről még nem rendeltem,de szerintem nem is fogok ,de várjá itt egy link,unokaöcsém a robeszához ezektől rendelt hengert,Van nekik Cucc NSR/CRM-hö http://italmondo.hu/index.php?... Gondolom a SPEC kulcs alatt a kuplung meg a balansz idióta anyacsavarára gondoltá,na figyu,én csináltam,szerintem te is megtudod:6x6mm tömör zártszelvény,egy 20x20mm zártszelvény meg egy 10-es anya oszt kalap kabát ,a 6x6-osokat annyira kell belőni,hogy pont szinteljen az anya tetejével,mind a két szart lelehet szedni vele
gyűrűtőrés sajna megkarcolta a licasilt és már nemlehet javítani de tavaszra meglesz főtengő csapágy nekem is odavan meg a kuplung kinyomó meg a ballansz tenger gyujtás felöli oldalá a szimering csak nemtudtuk széthúzni mert speckó kulcs kell hozzá de tavaszra mennivog remélem:) tömítésgarnitúrát honnan vetted?
a tömítésgarnitúra egy 10-es,minden benne van!szimering garnitúra 6000péz,főtengely csapágyak KOYO 3500péz/db,a legdrágább a balansz tengely két csapágya vót,egy tűgörgős meg egy sima ,de Speciális méretű japán fos,9000/db,dugót nem kellet basztatni,1 éve kapott egy D-és Vertexet krómgyűrűkkel,kb.ennyi..Oszt Tieddel Mi Lett?Gyűrűtörés?
ja aztis.összes csapágy,összes szimering újj,kicsit nemvót olcsó de leszarom,úgy csörgött má mint a kurva isten,má kész van,tank meg az idomok rá oszt a hétvégin röföghet is NA ELŐRE