Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szakállas telepet ismered? miklóshoz tartozik surjány fele
Miklósi Vagyok!elég nagy a territóriumunk,mikor osszeverődünk a környékbeli komákkal,szajol,tenyő,rákóczi fiaival úgy nézünk ki mint a Mad Max 2-be a Harci Kutyák bandája
bárcsak ott tartanánk:D jász nagykun szolnok megye meik részénlaksz törökszentmiklós felé nemszoktál motorozni?
nem tartom valószínűnek!a lényegbe a lényeg:ha már rajta van az új henger,új dugó és menetkísz,Szépen tatásan eltötyögsz vele legalább 15km-t,Úgy,hogy NEM PÖRGETET SZÉJJEL a száját akkor tutkó,hogy pöpec lessz!
full szintetikusat szoktam 1:40 be járatóshoz ilyen 1:30 elég?
Uff!a gyári dugón a felső gyűrű féltrapéz,az alsó sima,mongyuk lényegtelen ha széjjel ment...a bejáratás ilyen szakszavas faszsággal 10 üzemóra,,,1 üzemóra ,1óra névleges fordulaton ,csak én eztet pont leszartam..15km-ig mint egy ETZ-ét,az a biztos oszt kész a keveréket 100-as naftábul meg Castrol full Syntecből hozom ossze,de ha megnézed az olajtartájon a cimkét(Má mintha rajta van még)ez áll rajta=ATTENZIONE OLIO CASTROL NEW FORMULA FULLY SYNTHETIC,ez magyarra lefordítva:ILYENT TEGYÉ BELE! a full szintetikus olajtól gyorsul az égés,vagyis intenzív gázreakció-gyorsítás,de megfelő kenést is ad.
lehet hogy az enyém is gyári volt majd megnézem.nekem is 94 es mennyi időt járattad?és ien keverékkel?olaj az gondolom fulszintetikus
az enyim másfél éve van nálam,a vétel után félévre kellet dugót cseréni C-ésrő D-ésre,94-es a motor és a Gyári dugattyúja vót,számold ki,Kurva sokat,hozáteszem egy Faszkalaptól vettem aki adta a szájának rendesen ,,amúgy a lényeg a megfelelő bejáratás,meg nem kell elmebeteg fasz móggyára hajtani oszt akkor minden fasza mer sokan beleesnek abba hibába,hogy összekeverik a krosszmotorral
egy crm kb mennyit bír 1 dúgóval?én endúróra használom tavasszal vettem de vagy 5-6 éves volt kb a dugó benne de őszig kibírta 3 ezer km endúró
Na pont ezé basztam el a Kx-et a portárú!egy üzemórás finghoz ugyebár nem árt nélkülözni egy kis kest,én meg annyira nemtudok nélkülözni,hogy NINCS! Uniós áraK mellé ALBÁN fizetés ,jókis 25-ös vaddisznó,két olyan ződ okádéké se adnám már oda!
nekem október óta áll és még állni is fog sajna nem 2 forint a henger+ dugó meg a csapágyak de ha aztnézzük hogy 1 cross henger 150 akkor jónakmondható
van egy szöveged
Én is He! az enyim 3hete van szétbombázva,hétvégire totál kész,oszt szétkúrjuk a határt
van benne valami nehogymá otthon megtudd csinálni...a villáskulcsos megoldás se rossz:) csak lenne raknánk már összefele mennék már:/
egyébként nem olyan speckó ez. egy élére állított villáskulcsal és egy rá csippantott wise grippel (magyarul tán bricc fogó) meg lehet oldani .
Hát azé,hogy nehogymá otthon szerelgessük a Ruszki kúcsainkal elvileg japók tervezték de boldog-boldogtalan gyártotta olaszok,spanyolok,portugálok,még asszem egy 96-os szériát kilöktek a faszfej jenkik is kituggya mijárt ezeknek a fejükbe
nemtudommértnem tudtak 6 lap fejűt rakni oda....
jaaa igaz! én is csináltam ilyet! már beugrott
a kuplung felöli oldalon ami a kulungot tartja máshol szabvány 6 lap fej van itt meg nem nemtom lehet hogy nemgyári
Mindent a helyi motoros bótba szereztem be,a főnök bármit megszerez bármihez ,11 éve csak itt veszek mindent,netről még nem rendeltem,de szerintem nem is fogok ,de várjá itt egy link,unokaöcsém a robeszához ezektől rendelt hengert,Van nekik Cucc NSR/CRM-hö http://italmondo.hu/index.php?... Gondolom a SPEC kulcs alatt a kuplung meg a balansz idióta anyacsavarára gondoltá,na figyu,én csináltam,szerintem te is megtudod:6x6mm tömör zártszelvény,egy 20x20mm zártszelvény meg egy 10-es anya oszt kalap kabát ,a 6x6-osokat annyira kell belőni,hogy pont szinteljen az anya tetejével,mind a két szart lelehet szedni vele
hová kell speckó kulcs
gyűrűtőrés sajna megkarcolta a licasilt és már nemlehet javítani de tavaszra meglesz főtengő csapágy nekem is odavan meg a kuplung kinyomó meg a ballansz tenger gyujtás felöli oldalá a szimering csak nemtudtuk széthúzni mert speckó kulcs kell hozzá de tavaszra mennivog remélem:) tömítésgarnitúrát honnan vetted?
a tömítésgarnitúra egy 10-es,minden benne van!szimering garnitúra 6000péz,főtengely csapágyak KOYO 3500péz/db,a legdrágább a balansz tengely két csapágya vót,egy tűgörgős meg egy sima ,de Speciális méretű japán fos,9000/db,dugót nem kellet basztatni,1 éve kapott egy D-és Vertexet krómgyűrűkkel,kb.ennyi..Oszt Tieddel Mi Lett?Gyűrűtörés?
kb mennyibe voltak a csapágyak?dugót ieneket is cseréltél?nekem most sajna hengert is kell:/ tomítésgarnitúra mennyibevolt?
ja aztis.összes csapágy,összes szimering újj,kicsit nemvót olcsó de leszarom,úgy csörgött má mint a kurva isten,má kész van,tank meg az idomok rá oszt a hétvégin röföghet is NA ELŐRE