A CRM125 igényel valamilyen különösebb karbantartást az átlagos endurókhoz képest? Nem vagyok otthon 2T ügyben (meg enduróban sem). Ugye ezek nem üzemórás gépek?
Pl: milyen intervallumú az olajcseréje?
Köszi a választ előre is!
Ebben ti vagytok a szakember
Heló.Az a valami vagy csapágy(ak),vagy Tűgörgő(k)!Álltalában a főtengelycsapágyak hánynak be először.Én nemrég újítottam fel a blokkomat,az összes csapágyat kikellett cserélnem ,,,És ha már költségekre vagy kíváncsi,persze függ attól,hogy mi szorul cserére,akkor azt mondom,hogy nem érdemes kínai meg egyébb utángyártott fost rakni bele ,ha csapágyakról beszélünk akkor vagy az eredeti olasz Athena-SKF 5-6000ft/db,vagy a japán Koyo ami szintén jó minőségű,és valamivel olcsóbb is anyitt még megosztok,hogyha netán estleg a kiegyenlítő tengely Tűgörgős csapágya vagy a belső sima fémkosaras csapágya szarakodik az sújos pénz,mert ez a két szemét speciális méretű,csak gyártótól beszerezhető(made in japan),24900 pénzt fizettem érte párba .Na de nem festem a falra a sátánt Sok Szerencsét üdv Zoli
Sziasztok!
Elég érdekes a kérdés, de nagy átlagban lenne valami tippetek, hogy mekkora költséggel járhatna ilyen jellegű probléma orvoslása? CRM 125 Augusztusban lett benne dugó cserélve, a blokkban valami mégis csörög. Egyébként jól megy keveset eszik jó a kompresszió.Köszi előre is a tippeket.
Üdv.
Van 1 125-ős crm-em amit ha elkezdek pőrgetni 8000-nél megáll és ha rajta hagyom a gázt egy jó 5-10 másodpercig csak akkor kezd el ki pőrőgni 10000-ig. Ez mitől lehet, mit csináljak vele?
Szeva.Részemről sajna tárgytalan,az unokaöcskös CRM-je nézett hüvejezés elé,de megúszta egy D-és dugattyúval.Amúgy valszeg Meteor lehet mert azokba nincs jelzés,de ugyanúgy olasz mint a Vertex vagy a Polini,szóval semmivel se rosszabb.Egyébként az új ára 15rugó úgyhogy hüvejjel együtt nyugodtan kérd meg az árát üdv.Zoli
sziasztok nekem honda crm van csak most egy 1800ccm-is malossi henger van rajta és a hengernél valahogy át engette a vizet és a blokk ba ment a viz ahol a főtengely van milehet a baj segicsen valaki aki tugya és a henger hez kén henger fej tömités hol lehet kapni hozzá ha valaki tud hozzá irja már meg!
Szeva.Milyen dugattyú az?Mármint azt látom,hogy 125-ös,,VERTEX,METEOR vagy mi?Meg mi a gyártási tiltása A,B,C,D vagy E?Ha megadod az infót Mondok egy árat
Lenne egy kérdésem felétek.
Tudtommal az 50-es CRE Hondákba ugyan úgy Minarelli AM blokk került mint az Apriliákba, blokkot keresek mostanság (minarellit) de véletlenül észrevettem hogy a Hondánál a 125-ös blokknak is baloldalt van a kihajtása mint a Minarelli Am blokknak (sajnos a 125ös apriliákba már Rotax blokk került).
Namármost az lenne a kérdésem hogy mennyire nehéz berakni az 50-es Mina helyére a 125-ös Honda blokkot? Esetleg van-e valaki itt a fórumon aki Miskolc környékén lakik és lenne kedve egy találkozóhoz
üdv ! Most vetem egy honda crm 125-öt és valami gáz van vele .
Üresbe ha felpörgetem 6 ezerig és viszaengedem a gázt elkezd kopogni,zörögni de terhelés közeb nem halani+ha 6. vagyok és viszaszeretném rakni 5. nem tudom kicsit kikel engednem a kuplungot és ugy veszi be. Én ara gondoltam hogy log az 1 ik fogaskerék sornak a csabágya. valami jótanács igy látatlanbol
üdv! először is köszönöm a választ!
elég mély karcok vannak benne mivel a haverom crosspályán hajtotta arol 2t-vel és a dugó hozzáért a henger falához így elég szépen elmaszatolta megfogadom a tanácsod ! további szép napot!
Gyártási évtől függetlenül mindegyik Nikasilos,Fúratni Tilos ,HÓNOLNI Henger mérése intóval, több helyen. Ezzel megállapítható, hogy van-e benne alakhiba, azaz a hengeres alaktól való eltérés (kúposság, hordósság, ovalitás)
Ez a mérés már arról is tájékoztat, van-e értelme nekiállni hónolni, azaz ha kijön majd tisztára a kopás, normális méreten marad-e a henger, más szóval lesz-e bele majd dugattyú méretileg.
Aztán hónolás tisztára, majd dugóválasztás a hézag figyelembevételével, oszt gázt...
néztem a vididet. Lehet veszek 1-et, de még nem is ültem ilyen gépen.