nem tudom mire gondolsz van egy fém gyűrű ami rámegy a főtengely jobb oldalára(abban ül fel az O gyűrű) és külső kerületére meg a főtengely szimering illeszkedik. de azt nem kell cserélni, szal másra gondolhatsz.
ma vittem el a vázat, segédvázat, tankot homokszórni, festeni
Jah ott akartam venni van egy fasza csapágy bolt ahol szerintem lenne is és nem is olyan drágáért,csak kellene tudni előre a méretet mert bakkor megveszem és csak utána veszem ki,kitudja hogy ugyan az-e lehet a csapágy méret a 250-esével de nincs itt aki megtudná mondani 125-ösre?
én csak 250hez tudok méreteket, ott 6203 és 6202 ha jól emlékszem, és kijön kb 1500ből a koyo csapágy. de ha szar a csapágyad akkor vedd ki, mert ugyis cserélni kell, ha szerencsés vagy akkor megveszed csapágyboltban, ha nem akkor hondánál
RX re is gyártanak nagyhengereket,kipufot,meg egyébb apróságot.Havernak volt egy Tuareg Rallyja 160 polinivel,totál úgy ment mint a CRM,de aggresszívebbnek hatott és a CRM volt a nyomatékosabb.
Egyetértek, hogy kategóriájában a legjobb vas.Kisebb dobbantókon nálam sem volt vele semmi probléma(nem szoktam krosszozni,csak néha ilyen is szembejött).Egyébként szerintem még az Aprilia RX ami labdába rúg,kegyetlen jó az egyenesfutása,tényleg rallyfíling alapjában jó a rotax blokk,viszont a CRM sokkal fordulékonyabb és sokkal könnyebb vele technikás placcon motorozni.És miről másról szólna egy enduro,ha nem erről.Városban ugyanez a helyzet.
háát, én nem feszegettem a határait a futóműnek, van itt a "falu" végén egy ugrató, ahol dt, KMX meg egy másik DT meg én ugratgattunk . Azok koppantak minden ugrásnál. akármelyikkel ugrottam egyformát, még közel nem volt a teló a végéhez...
szóval bőven tultesz a dtken meg a vele egy katzegóriában lévő endurokon.
szerintem persze, ahogyan a cikkben is irtam ha jólemlékszem hogy én azért nagyon amatőr vagyok...
Teccik a cikk a az(ex)mocidról!Egyébként a rugóstagok tűréshatára tudod hol van?Nyél háromnál enyhe emelkedő tetején pici dobbantó után elfogy alólad a talaj.Mint kb a rajzfilmekben, úgy érzed megállsz a levegőben és végigfut az agyadon:elb@sztam ba**meg!Hat méter majd függőlegesen,és két kerékre érkezel a szakadék aljára.Hozzáteszem ez nem rendeltetésszerű használat.De a technika egész jól tolerálta a mutatványt.Első köröm volt a félig betemetett alsósági krosszon, utána homályosítottak fel,hogy a haladási irány az pont a másik.
Miről is van szó?mennyibe kerül a teleszkóp szimering előre?meg egy hátsó csapágy?valaki cserélt ilyet mostanság?megmondhatná a számát mert holnap vennék én is aztán csere lenne belőle.....
DT kicsit gyengusz és elavult technika(lásd VAS lengővilla és egyebek).Nem akarom fikázni,mert alapjában az sem rossz motor és kezdő endurónak(SM-nek) tökéletes.KDX-el a probléma a megbízhatóság kérdése.A 25-ös fordított telós jól megy,de hajlamos bent meghalni a power szelep,meg egyebek.Az SR variáció meg szerintem gyengébb.Honda,az Honda még ha van bent egy kis olasz beütés is.Olvasd el boncteremben írásomat a CRM ről,nagyjából ott vannak a lényegesebb dolgok,ha kérdésed van azt szívesen várom.
Milyen színű lesz, a motorjával, hogy állsz, összeraktad már?