Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

asszem 67mm-ig 0.25-önként felette 67,5 és 68 mm es van csak
ha veszel akkor a pinkmotors.hu- n nézd meg ott kb 26500 huf a dugó szett és van tűgörgő meg sok más is...
aha, legalábbis volt mikor elszakadt a bowden, akkor azt erősen meg lehetett érezni...
nem hasalok rajta csak kicsit előredölök mert a menetszél már ott már eléggé tol hátra:)
ja, és gyári kipuff van rajta, vagy tuningolt? A végén még megpróbálom ráeröltetni az yz-rendszert
fasza oldal, ezt még nem olvastam. trx dugóban hogy vannak a túlméretek?
működik a tiéden a power szelep?
felegyenesedve ülsz rajta, vagy puccsítasz?
én amikor vettenm többet is megnéztem, első kérdésem mindig az volt mennyit megy végre és milyen áttétellel, tübben azt mondták hogy 130 körül megy 14:42-es áttétellel, azokat meg se néztem:)
gyári érték szerint is 100 mph, ami 160-at jelentene , bár tényleg nem a végsebesség érdekel, de ennek az értéknek van vmi csepp köze a teljesítményhez, ami ezek szerint nem a gyári, ha értitek mire gondolok...
az enyémen most 13:45 ös lánckerekek vannak és 160 könnyedén:)
a viedeó már régi 1 éves akkor 14:40-es volt kopott lánccal akkor nehezen akart menni 160-at is, szerintem a legjobb utcára és terepre a 13:45:)
ezért cserélgetik a crossoknál (van téli meg nyári főfúvóka, bár az yz250-es nem érzékeny annyira, mint a 125-ös), akkor a korántsem kihegyezett crm miért kinlódik annyira
az én 125ösöm tökéletesen indult tavasztól őszig. télen vagy nem is lehetett vagy csak félóra rugdosással inditani, de egy fúvóka csere és olyan tökéletes télen mint nyáron de akkor már nyároin nem lesz olyan mint télen na érted
ezért van yz-m
én zalaegerszegen csináltattam a fúrást, korrekt volt a szaki. Prox dugó van benne trx 250r (87-89-es évjáratúé) a cr-é nem jó bele
www.johnnystoybox.com itt van pár dolog, hogy mike egyeznek meg a crmmel.
kb. 300 km-t ment fúrás, dugó, főtengelyfelújítás óta (ezért nem értem, hogy miért gyengélkedik). Az indítási problémák meg valszín japán belpiacos mivoltából adódnak (melegebb, meg párásabb az idő náluk, ahhoz van hangolva a ketyere, legalábbis egy régebbi motorrevübe a főfúvóka cseréjével tudták orvosolni a tragédiát). Hideg időbe bekészülsz egy kis motorozásra, aztán meg jól megizzadsz, hogy beinduljon, ha egyáltalán beindul, de inkább új gyertya és rugásra indul, de mindig új gyertya, áááá...
sztem nincs olyan crm250 ami könnyen indulna hidegben
ne a 170et vedd mérvadónak
lehet hát meg még jó sok minden, ha nehezen indul akár gyertya is, vagy rosz karbi beállitás

vagy má kopott a dugó?
a rezója lehet a probléma oka ?(kicsit nyomott a lelkem) Ja, és ez is marha nehezen indul 5 fok alatt
elöl 14, hátul 45 (közel gyári), ekkora különbséghez (170 és 130) legalább 15 lóerő kell, akkor hova ment innen a ménes?
megfelelő áttétellel lehetséges, de minek száguldozni?
145öt ment a 125ös tuning CRM amin 160as henger volt és hátul csak ( !) 40 es lánckerék
ezt nézd meg, valaki nagyon ráment idegileg a problémára
internetről van a kép
1111 Ismerős a technosel üléshuzat. Most újítgatom fel a bátyám motorját (250-es crm), de még mindig nem értem, hogy hogy tudtál 170-et kihozni ebből a dögből. (mondjuk most bejáratós a járgány, de 130 körül már nem túl virgonc)
erről is a pénz tehet , ha lenne pénzem minden kis csavart megrendelni a hondától akkor enm szaroznék ilyenekkel, hanem szétvágnám felxszel netuddmeg olyan ideges voltam az elején. ugyan nem kérdeztem de ennek a tengelynek az ára sztem 20ezer fölött van.