Nekem amikor füstölt meg nem vette fel a fordulatot akkor kezdett elmenni a vizem vele a hengerbe,szóval a hengerfejpakolásom volt szar.én nem tudom csak azért írom mert nekem így volt amikor füstölt egy darabig én is az olajra panaszkodtam de nem ott volt a gond...
esetleg ez is egy lehetőség de nem bizta én csak úgy mondom
Laci te gyári hengerfej pakolást vettél a CRM_re?nem emlékszel hogy milyen anyagból volt meg hogy KB milyen vastag?vagy vékony?vagy esetleg megmondaná valaki aki ilyesmit vett mostanába?
több benzint akkor fog adni ha cserélsz fúvókát, a benzinmennyiséget az olaj nem befolyásolja! először lődd be a gyári értékeket a karbin és utána kezdd el cserélgetni, csavargatni!
olajról: az sem jó ha sok az olaj, meg az sem ha kevés. az olajozónál is úgy állítsd be, hogy a gyárinál kicsit több olajat kapjon.(ezt is hasonlóan lehet mint a powert -- előző posztom). én is ilyen beállítással használom és nincs ebből adódó gondom, persze nem gagyi olajat rakok bele.
Pontosan nem tudom,hogy mit merre,mert az enyém még a nyitott családhoz tartozik nekem a 180 as henger az extra.Külföldi fórumokon kellene körülnézni.Ez a haver CRMje történet kb 10 éves,szóval nem akarok hazudni.Itt a fórumon is lehet valaki aki ismeri a témát pontosabban.
Köszi!Egész barátságos áron megy!A Mobil 1 drágább.Remélem még olyan jó szaga van mint régen!Anno,ha barátnőmmel elmentünk pénteken motorozni,szombat éjjel mikor betettem a lábam a diszkóba egyből szagról kiszúrtam,hogy kilógot a kis ribanc.És nem a parfümje miatt.
Hogyérted hogy folytott verzio mer a kipufógó már csak szinte egy csö abba semi folytás sincs mi az amit ezen még lefolytott?Gyujtáson mit állitsak?Vagy mivel tudom nagyob erö leadásra kényszeriteni mer az olasz gyári papirba még az van hogy 15 loerö és még nem let megbontva jo lene ha egy 10 ló még valahogy hozzájöne
Hali!
CRMOTTO Neked már a fojtott változat van,ami ugye 15le a nyugati szabályok miatt.A kipuf szerintem jó vásár volt,már ha kompletten jött első dobbal,mert az a lényeg.Wienerneustadti haveromnak volt egy ilyen ezüstblokkos (újabb,fojtott verzió), mint a tiéd.Ő a gyújtáson variált, nem tudom pontosan mit, de nagyon megdobta a teljesítményt.Egyébként ne vegyél sportkarbit,bőven elég a meglévőt átfúvókázni.Nem tudom mennyi kilométer van a vasadban, de 15ezer után érdemes dugót cserélni.kb 25ezresből megúszod és megspórolhatsz egy motorgenerált, ami ugye nem annyi. Az olajat pedig véletlenül se vedd el tőle!Hadd füstöljön!Azért 2ütem .Ha 500 kilométeren nyel egy liter olajat, az teljesen természetes,ettől lesz hosszú életű,ez a gyári beállítása!Egyébként a vízpumpa mellett van egy kis műanyag dekli, az alatt találod az olajpumpát.A gázbowden egyik ága jön ide,az vezérli, egy mentes perselyen tudod az alapjárati olajmennyiséget variálni.Előnye még a magas olajfogyasztásnak, hogyha tartósan mész motorfékkel,akkor sem károsodik a technika.Nem tudom milyen olajat használsz,de én mindenképp minőségi szintetikus olajat ajánlok. Nekem pl. a Mobil 1 Racing 2T nagyon bejött.
Találtam egy Arrow kipufogot Tarjánba egy honda bontoba el is hosztan 10000ft volt és még 2000 vot bele egy uj gyapot szerintetek sok volt? És még 7000 volt a sok matrica amit a képen látok én gyártatam egy dekoros gyerekkel Dunaföldváron
Ok kösz az infokat én arra gondolam hogy kéne venni rá egy használt sportkarbit aval bisztos kurva jo lenne a levegöt aszt majd akor joban ráálitom és aszt hol tom beálitani hogy kicsit több anyagot adjon és keveseb olajat mer okádja a füstöt mint az állat
powernél a tengelyforgató tárcsán(amibe a 2 bovden megy) van egy kis jelölés, azt kell összelőni egy másik jelöléssel. álló motornál. Lacinak van erről képe, de ha visszalapozol én is raktam be képet meg volt is róla szó. szóval kezdetnek ennyit, ha ez sem jön be akkor a karbit kell gyárira állítanod(tű pozíció, fúvókaméret ha nem gyári, levegő)
SM szettel még sehol sem tartok.Ha jó idő lesz majd legózom!Egyébként is aug 13.-án kapok jogsit,ami mindjárt itt is van
esetleg ez is egy lehetőség de nem bizta én csak úgy mondom
olajról: az sem jó ha sok az olaj, meg az sem ha kevés. az olajozónál is úgy állítsd be, hogy a gyárinál kicsit több olajat kapjon.(ezt is hasonlóan lehet mint a powert -- előző posztom). én is ilyen beállítással használom és nincs ebből adódó gondom, persze nem gagyi olajat rakok bele.
rég láttalak, készvan már a supermoto szet?
szerintem ze a világ legjobb olaja drága de a legjobb is
CRMOTTO Neked már a fojtott változat van,ami ugye 15le a nyugati szabályok miatt.A kipuf szerintem jó vásár volt,már ha kompletten jött első dobbal,mert az a lényeg.Wienerneustadti haveromnak volt egy ilyen ezüstblokkos (újabb,fojtott verzió), mint a tiéd.Ő a gyújtáson variált, nem tudom pontosan mit, de nagyon megdobta a teljesítményt.Egyébként ne vegyél sportkarbit,bőven elég a meglévőt átfúvókázni.Nem tudom mennyi kilométer van a vasadban, de 15ezer után érdemes dugót cserélni.kb 25ezresből megúszod és megspórolhatsz egy motorgenerált, ami ugye nem annyi. Az olajat pedig véletlenül se vedd el tőle!Hadd füstöljön!Azért 2ütem .Ha 500 kilométeren nyel egy liter olajat, az teljesen természetes,ettől lesz hosszú életű,ez a gyári beállítása!Egyébként a vízpumpa mellett van egy kis műanyag dekli, az alatt találod az olajpumpát.A gázbowden egyik ága jön ide,az vezérli, egy mentes perselyen tudod az alapjárati olajmennyiséget variálni.Előnye még a magas olajfogyasztásnak, hogyha tartósan mész motorfékkel,akkor sem károsodik a technika.Nem tudom milyen olajat használsz,de én mindenképp minőségi szintetikus olajat ajánlok. Nekem pl. a Mobil 1 Racing 2T nagyon bejött.
még lehet hasznát is veszem, ha a másik valami miatt nem ér ide