Igazat is adok neked Laci. Ez egy gyönyörű dög.De CR blokkos,kétütemű.Az 54mm X 54.5mm -es égéstérből és a megadott 40.9 Le teljesítményből gondolom,hogy ebben a CRM-ben CR blokk van.Ezzel nekem semmi bajom. De amiről dobtam fel képet,az egy CRM F125 X nevű négyütemű 15lovas varrógép.Az oldalon 2008. 10. 27.dátum van és újdonságnak (nuovo) hozzák.
Bármely Honda kereskedésben meghozzák szerintem.Gondolom hajtókar kéne,csapágyak és hézagolók.Az alvázszámot,motorszámot vidd magaddal,de gondolom,ezzel nem mondtam újat. Privát tapasztalat,hogy előnyösebb az alkatrészt megvenni és szakemberrel összerakatni.Ha benthagyod a szervizben a főtengelyt hogy újítsák fel,fenn áll a veszélye,hogy átbasznak,nem cserélik ki a hajtókart,te meg fizetsz,mint a köles.Ez sajnos saját tapasztalat, gondolom vannak becsületes szervizek is.
a cr nek a lámpás változata a CRE amit szintén a HM csinál meg van a 2000 akárhánytól aszem 4 vagy 6 tól gyártott CRM 125 teljesen új tipus és kétütemű. a gas ga stopicban irta régebben a trialosJani nevű tag aki eléggé benne van a témában mert asszem importőre is pár motornak meg régóta motoros körökben van és egy két helyen már megfordult. este adok neked irásos bizonyitékot a tipusokról de most nem érek rá mert dolgom van.
Nem áprilisi tréfának szánom,különben is már 2.-a van.Amit feltettél adatlap,az a CR 125-nek a lámpás,motardos változata.Régebben CRE néven nyomta őket a HM Honda.
Szerintem a 450-es leömlője kajakabb ennél.
Nem tudom mennyire tudsz olaszul,de szerintem ez érthető.Az oldalon van adatlap is. http://www.motonline.com/nuovo...
Nézd végig a videót,vizuálj a blokkra.A hangja nekem is gyanús,de az egy 4ütemű motor .A kipuf vonalvezetését figyeld.Egyébként a mobile.de-n is van fent hirdetésben egy vadi új.
Hali Tesók!
Lehet,hogy csak nekem újdonság,de olasz Hondás barátaink készítettek ismét valami csemegét. A HM Hondánál (olasz dealer és részben gyártó) találtam rá a kicsikére, nekem nagyon teccik, annak ellenére hogy 4ütemű!A formája szerintem magasból ver mindent.
Íme: http://www.secondamano.it/iad/...
Az szerintetek nagy baj ha az olajzásnál van az a kis állító mint a powernél és arra ami megy zsinór hogy az laza?hogyan kell azt állítani ha kell ....
vagy az úgy jólvan?nemhogy besül mert akkor az nem lessz jó
szóval a piros gép amit én betettem 125ös 2t pár éves modell és CRM
amit meg te az új CRM 125 és a F tipusjel is mutatja 4T
na csak megszületett