a képek alapján a tied 89-90es, sztem gyárilag jön hasonló áttétellel. nagyobb végsebesség, kisebb gyorsulás, erő. ha endurózol akkor hátra rakj nagyobbat.
te tudod. szerintem ha endurozik az ember akkor pont nem olyan jó, hogy annyira überkönnyű, bár ez a pilóta súlyán is múlik. ezt csak azért mondom mert volt hogy elmentem tesóm kxf-jével motorozni egyet (100 kg vagy kevesebb), mire kiértem a krosszpályára, szétrázta a kezem meg a derekam, mert pattogott a "kis" egyenetlenségeken, ami a földúton volt. meg ha kicsit gyorsabban mentem már szorítani kellett mint az állat, hogy nyomba maradjon stb, szal elég szar volt. utána a ktm-mel ez az út (120 kg.) olyan volt mint egy álom, szinte magától ment. és szerintem pont azért is, mert egy kis többlet súly meg tehetetlenség stabilitást ad. meg hát a futóművek erre lettek tervezve.
az meg a másik... a szerviz de majd egyszer veszek egy krossot is csak még a CRM-el nyomom egy kicsit,végül is ha úgy nézed nem lehet egy megbízható csoport a KROSS mert azokat úgy tervezték hogy versenyen nyújtsák a legjobb eredményeket.vagy nem?
jah igen arra de már spirálom van mert azt tudtam venni.énekem is hasonló elképzeléseim voltak, mármint a CR meg YZ.de nekem mondták a fórumon a cr-esek hogy ha kimegy egésznap a pályára akkor KB 20-25 liter benzin elmegy neki ami aztán már nem semmi,,,na jó akinek van fedezet benzinre is annak nagyon jóó
igen, a súly nagy próbléma, nagyon sokat számít. 100 kg körül már egész jó lenne De pl egy Drz is kb. 120kg és a kategóriájában akad jobb is.
Crossal már rég mentem, de emlékeim szerint nincs baj a kezelhetőséggel. Esetleg áttételcsere, futóműpuhítás enduróhoz+ vmi fejidom és kész
Még töröm a fejem rajta, de nem annyira sürgős egy új mocc. Most a cirmivel meg vagyok elégedve (ma cseréltem hátsó kerékcsapágyat, nagyon baba lett , meg a km-spirált is megrendeltem, csináltam rá kis sárvédőt a himbákhoz...
nehezek és gyengék... most nem azért, én is ugyanígy gondolkodtam nem is oly rég, de szerintem 110-120 kiló körül megállnak a régiek a vastankkal meg acélvázzal meg ilyen finomságokkal is, és egy 250 2t enduro is van 45-50 ló körül, ami bőven elég endurozáshoz szvsz. azt se felejtsük el hogy sokkal kezelhetőbben adják le ezt a teljesítményt, és az áttételek miatt kevesebbet is fogyasztanak, most ezt döntse el mindenki hogy fontos-e vagy nem. az egyetlen ami a cross javára dönt az a futómű, mert néha amikor felmész pályára akkor az enduro bizony sokszor koppan, de ezen is lehet segíteni egy kis tuninggal, és szerintem megtérül a költsége a fogyasztásban meg a szervízköltségekben.
Van benne vmi, én is szívesen elfogadnék egy ec 300-at (tapasztalatból: NAGYON megy), de 2000-es előttit nemigen tanácsos venni. Egy jobb állapotú meg kb 5-600 ezer Ft.
én most egy 250-es cr-ben gondolkodom (enduro, néha pályára). Jó lenne egy 250-300as exc is, dehát az ára... A régebbi endurokkal meg az a baj hogy nehezek és gyengék, meghát nincs igazán jó belőlük -- maradt a cr vagy yz
vett valaki már dugó szettet?és milyet?mennyiért?
csak kérdezem hogy tudjam KB ha olyanra kerülne sor.
köszi..(250-es CRM-NÉL)
Crossal már rég mentem, de emlékeim szerint nincs baj a kezelhetőséggel. Esetleg áttételcsere, futóműpuhítás enduróhoz+ vmi fejidom és kész
Még töröm a fejem rajta, de nem annyira sürgős egy új mocc. Most a cirmivel meg vagyok elégedve (ma cseréltem hátsó kerékcsapágyat, nagyon baba lett , meg a km-spirált is megrendeltem, csináltam rá kis sárvédőt a himbákhoz...
én most egy 250-es cr-ben gondolkodom (enduro, néha pályára). Jó lenne egy 250-300as exc is, dehát az ára... A régebbi endurokkal meg az a baj hogy nehezek és gyengék, meghát nincs igazán jó belőlük -- maradt a cr vagy yz
a biztonság kedvéért ha esetleg ráteszed a hengert szépen kézzel forgasd át
namiértis?