Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hehe fasza lett..:D
Én csináltam egyet, nem szép, de a célnak tökéletesen megfelel és erősebb mint a műanyag volt!
értem...köszi
nem tudok,
vett valaki már dugó szettet?és milyet?mennyiért?
csak kérdezem hogy tudjam KB ha olyanra kerülne sor.
szevasztok , vki estleg nemtud also lancvezetot?
a képek alapján a tied 89-90es, sztem gyárilag jön hasonló áttétellel. nagyobb végsebesség, kisebb gyorsulás, erő. ha endurózol akkor hátra rakj nagyobbat.
te tudod. szerintem ha endurozik az ember akkor pont nem olyan jó, hogy annyira überkönnyű, bár ez a pilóta súlyán is múlik. ezt csak azért mondom mert volt hogy elmentem tesóm kxf-jével motorozni egyet (100 kg vagy kevesebb), mire kiértem a krosszpályára, szétrázta a kezem meg a derekam, mert pattogott a "kis" egyenetlenségeken, ami a földúton volt. meg ha kicsit gyorsabban mentem már szorítani kellett mint az állat, hogy nyomba maradjon stb, szal elég szar volt. utána a ktm-mel ez az út (120 kg.) olyan volt mint egy álom, szinte magától ment. és szerintem pont azért is, mert egy kis többlet súly meg tehetetlenség stabilitást ad. meg hát a futóművek erre lettek tervezve.
olyanra hogy húzol egy kis gázt, lassan kiengeded a kupplungot és elindul. főleg ha még lánc is van rajta.
ÜDV! annyit szeretnék kérdezni hogy ha hátul 40 fogas a fogaskerék elöl pedig 15....akkor az kb milyen tulajdonságra vezet?
köszi..(250-es CRM-NÉL)
az meg a másik... a szerviz de majd egyszer veszek egy krossot is csak még a CRM-el nyomom egy kicsit,végül is ha úgy nézed nem lehet egy megbízható csoport a KROSS mert azokat úgy tervezték hogy versenyen nyújtsák a legjobb eredményeket.vagy nem?
ha a fogyasztás miatt aggódsz és a benzint drágának tartod akkor ne vegyél krosszt! sokkal többet fogsz költeni a szervízekre, mint benzinre.
jah igen arra de már spirálom van mert azt tudtam venni.énekem is hasonló elképzeléseim voltak, mármint a CR meg YZ.de nekem mondták a fórumon a cr-esek hogy ha kimegy egésznap a pályára akkor KB 20-25 liter benzin elmegy neki ami aztán már nem semmi,,,na jó akinek van fedezet benzinre is annak nagyon jóó
igen, a súly nagy próbléma, nagyon sokat számít. 100 kg körül már egész jó lenne De pl egy Drz is kb. 120kg és a kategóriájában akad jobb is.
Crossal már rég mentem, de emlékeim szerint nincs baj a kezelhetőséggel. Esetleg áttételcsere, futóműpuhítás enduróhoz+ vmi fejidom és kész

Még töröm a fejem rajta, de nem annyira sürgős egy új mocc. Most a cirmivel meg vagyok elégedve (ma cseréltem hátsó kerékcsapágyat, nagyon baba lett , meg a km-spirált is megrendeltem, csináltam rá kis sárvédőt a himbákhoz...
nehezek és gyengék... most nem azért, én is ugyanígy gondolkodtam nem is oly rég, de szerintem 110-120 kiló körül megállnak a régiek a vastankkal meg acélvázzal meg ilyen finomságokkal is, és egy 250 2t enduro is van 45-50 ló körül, ami bőven elég endurozáshoz szvsz. azt se felejtsük el hogy sokkal kezelhetőbben adják le ezt a teljesítményt, és az áttételek miatt kevesebbet is fogyasztanak, most ezt döntse el mindenki hogy fontos-e vagy nem. az egyetlen ami a cross javára dönt az a futómű, mert néha amikor felmész pályára akkor az enduro bizony sokszor koppan, de ezen is lehet segíteni egy kis tuninggal, és szerintem megtérül a költsége a fogyasztásban meg a szervízköltségekben.
Van benne vmi, én is szívesen elfogadnék egy ec 300-at (tapasztalatból: NAGYON megy), de 2000-es előttit nemigen tanácsos venni. Egy jobb állapotú meg kb 5-600 ezer Ft.

én most egy 250-es cr-ben gondolkodom (enduro, néha pályára). Jó lenne egy 250-300as exc is, dehát az ára... A régebbi endurokkal meg az a baj hogy nehezek és gyengék, meghát nincs igazán jó belőlük -- maradt a cr vagy yz
És milyen motorhoz?
Köszi!
teljesen jó
a biztonság kedvéért ha esetleg ráteszed a hengert szépen kézzel forgasd át
kilóméteróra meghajtó csigára és km spirálra gondolsz
megy
abba meg a takométerspirál
takométermeghajtó ami a első tengelyen van.
Mert mos készülök venni egy CRM 125-öt és van egy 180-as malossi hengerem + 2db NSR 125 blokkom otthon....így könnyebb lenne az alk. ellátás.
nekem van 2 vízpumpám, ha kell valami szóljál mielőtt észveszejtő költekezésbe kezdesz
attól függ mi. nekem NSR főtengely volt a CRM ben, és rengeteg dolog kb 98 % megegyeziok. de a váltó az nem

namiértis?