http://motorcycleproducts.co.u...
Tudom,hogy ez Mk1-hez passzol és angol a lap,de kiindulási alapnak szóba jöhet.Van külön,az biztos.Ha gyári kell javaslom a Lakamoto-t tapolcán.Egyébként így már értem az aggodalmad.Egyszer nekem is szétugrott a csapszeg,nem volt filléres mutatvány.Nem akarok rossz tanácsot adni,a helyedben valszeg én is kicserélném.Mindenképp olcsóbb,mint egy komplett generál,nincs elkeserítőbb,mint mikor lehúzod a hengert és egy sündisznót látsz a dugattyú helyén.
Nem önszántamból raktam bele új dugót. Eltört az egyik gyűrűm és nem tett túl jót se a dugónak se a hengernek. Mikor szétszedtük úgy tűnt, hogy minden gyári még benne. Ezért félek, hogyha mondjuk széthullik valamelyik tűgörgő az nem lesz túl egészséges. Most nem tudom pontosan mennyi km van benne, de sztem nem valós. Nem lehet hozzá kapni hajtókart semelyik cégnél. Elvileg a 86-87es trx hajtókarja majdnem megfelelő hozzá, csak annak más a tűgörgők mérete. Elvileg azt bele lehet fabrikálni más tűgörgővel. Ezen az oldalon le vannak írva a tűgörgők méretei. Elvileg a Prox is gyárt trx-hez hajtókart. Azt mondod h lesz előjele annak ha vmit cserélni kell?
Csak hogy megnyugtassalak,semmilyen Honda CRM-et nem forgalmaztak itthon,csak huszonötösből kicsit többet hoztak be innen-onnan.Mégis kapsz mindenhez alkatrészt.És ne feledd ez nem üzemórás vas.Hogy új dugót raktál bele vétel után,az nagyon jó lépés volt,de a főtengelyt,ha nincs baja nem kell feleslegesen bolygatni.Azt egyértelműen hallani fogod,ha valami nincs vele rendben.
Válság van,szegény kereskedőnek is meg élnie valamiből.Akkor ezt a céget felejtsd el.Olyan isten nincs,hogy nem lehet rendelni külön is.Egyébként azt mondom inkább utángyártottat nézz,biztos találsz hozzá és a minősége sem rosszabb.Épp ma néztem hogy pl. a Wössner gyárt dugattyút CRMhez (125-250) .Kérdezd meg a pinkmotorsnál a hajtókart.Szerintem max a negyedéből megúszod.Egy telefont megér.Egyébként van valami konkrét panasza a motornak?Pl 'csörög'?Ha okés akkor felesleges még bántani.Km óra állás?
Megérdeklődtem a Hondánál h mennyibe kerül 1 hajtókar. Csak főtengellyel együtt lehet rendelni, de azért majdnem dobtam 1 hátast így is az árától, ami 160.000Ft. Jó bele vmi más motor hajtókarja nem tudja valaki?
A tiéd Mk3-as amit 94-től 96-ig gyártottak.A dekor alapján szerintem reális a 96.Egyébként itt van egy kis típustörténet és egyéb okosságok a mocidhoz: http://www.crm250.com/
Egyébként külföldiről behozott motornál előfordul,hogy nem stimmel a gyártási év.Nekem az eredeti svájci forgalmiban pl93 évvégi forgalombahelyezés van (előző tulajt kaszanovának hívták ),de az összes alkatrészben 91 szerepel.
pinkmotorsnál van prox főtengely nem? nekem az nem kellett, de dugó, tömítés szett van nekik. néhány csapágy olcsóbb a hondánál mint a csapágyboltban. amúgy mindent tudnak hozni neked 'jó' áron.
Basszus,azt már kezdem megszokni,hogy mindenki hazudozik,ha motort akar eladni(élből évjárat általában).De hogy a típust is elírják frissebb modellnek ez szerintem erős.
Azt jhallottam Kassán (szlovákia ) épült-nyiélt egy gokart pálya ami supermotozásra is alkalmas, nemtusok szlovákul, igy rá sem tudok keresni. nézznél nekem valamit?
Hali Swat!
Jó kérdés az RMX,anno én is akartam hozatni olaszból ilyen 250-est.Ami fenntartásom nekem lenne(típustapasztalat nélkül) az a hat év és a 3000(?)km.Mindenképp vigyél szerelőt és kérd meg a tulajt hadd nézz bele a hengeren a kipufogónyílásba.Ha esetleg prox dugót emleget a tulaj az eleve gyanús, mert általában az említett cég gyárt dugókat hüvelyes hengerhez.Visszatérve az urológiai diagnosztizáláshoz itt ki lehet szúrni,ha hüvelyezett a moci.Lehet millió más gondja is(félre ne érts,nem akarlak elkeseríteni) de a többit a külső állapotáról le lehet venni.És egy új henger qrva drága.Érdemes még felírni a vázszámot és udvariasan megkérni telefonon egy suzuki kereskedőt hogy nézze meg pontosan hányas évjáratú a gép.Pl megveszed mint 97-es az első alkatrészrendelésnél pedig kiderül,hogy 93-as...
Ami pozitívuma az RMX-CRM-KDX társaságnak,hogy munkábajáráshoz ugyanúgy használhatod,mint egy hétvégi csapatáshoz mondjuk a bakonyban.Fogyasztásról annyit,hogy sztem használatfüggő.Kétütem,de nem hiszem,hogy többet nyelne egy fzr-nél.
Tudom,h nem teljesen illik ide de nem tudtam máshova irni.
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy most szeretnék venni mocit és nem tom ,h milyet vegyek!
A választásom egy yamaha fzr 400asra és egy suzuki rmx 250 re esett(jogsimból kifolyoan).
A 250 es rmx-ról szeretnék kördezni,mert én ugy gondolom h sok hasonlóság van a crm és az rmx között.
A pali azt mondta,h 6 éve van nála és kb 3000km-t tett meg vele, a fogyasztását nem tudja.
Én arra gondolok,h már megérett egy dugócserére.
A fogyasztását sem mondta meg , (szerintem azért mert mint én h elöször lesz ilyen gépe kicsit soknak tünt volna )
Ja,kicsit elbeszéltünk egymás mellett.Viszont,hogy van CR blokkos CRM az nekem újdonság, ennyivel is többet tudok.
Viszont ha választanom kéne egy XL 125 és egy CRM-F között
A CR mocis technika szimpi nagyon,csak gondolom szegényem kajakra üzemórás.
Azt hittem nem tudnak itt Hozni a Hondánál mivel nem forgalmazták itt. Igazából nem tudom mit kéne felújítani a blokkomban. Mióta megvettem a mocit nem igazán mertem nagyon hajtani, nehogy valami elcsesződjön mert azt hittem h nem tudok venni hozzá cuccokat. Dugót azt cseréltem mikor vettem. De sztem főtengely felújítás is esedékes lenne. Megkérdezem akkor valamelyik Hondában.Köszi!
Tudom,hogy ez Mk1-hez passzol és angol a lap,de kiindulási alapnak szóba jöhet.Van külön,az biztos.Ha gyári kell javaslom a Lakamoto-t tapolcán.Egyébként így már értem az aggodalmad.Egyszer nekem is szétugrott a csapszeg,nem volt filléres mutatvány.Nem akarok rossz tanácsot adni,a helyedben valszeg én is kicserélném.Mindenképp olcsóbb,mint egy komplett generál,nincs elkeserítőbb,mint mikor lehúzod a hengert és egy sündisznót látsz a dugattyú helyén.
Egyébként külföldiről behozott motornál előfordul,hogy nem stimmel a gyártási év.Nekem az eredeti svájci forgalmiban pl93 évvégi forgalombahelyezés van (előző tulajt kaszanovának hívták ),de az összes alkatrészben 91 szerepel.
Azt jhallottam Kassán (szlovákia ) épült-nyiélt egy gokart pálya ami supermotozásra is alkalmas, nemtusok szlovákul, igy rá sem tudok keresni. nézznél nekem valamit?
Jó kérdés az RMX,anno én is akartam hozatni olaszból ilyen 250-est.Ami fenntartásom nekem lenne(típustapasztalat nélkül) az a hat év és a 3000(?)km.Mindenképp vigyél szerelőt és kérd meg a tulajt hadd nézz bele a hengeren a kipufogónyílásba.Ha esetleg prox dugót emleget a tulaj az eleve gyanús, mert általában az említett cég gyárt dugókat hüvelyes hengerhez.Visszatérve az urológiai diagnosztizáláshoz itt ki lehet szúrni,ha hüvelyezett a moci.Lehet millió más gondja is(félre ne érts,nem akarlak elkeseríteni) de a többit a külső állapotáról le lehet venni.És egy új henger qrva drága.Érdemes még felírni a vázszámot és udvariasan megkérni telefonon egy suzuki kereskedőt hogy nézze meg pontosan hányas évjáratú a gép.Pl megveszed mint 97-es az első alkatrészrendelésnél pedig kiderül,hogy 93-as...
Ami pozitívuma az RMX-CRM-KDX társaságnak,hogy munkábajáráshoz ugyanúgy használhatod,mint egy hétvégi csapatáshoz mondjuk a bakonyban.Fogyasztásról annyit,hogy sztem használatfüggő.Kétütem,de nem hiszem,hogy többet nyelne egy fzr-nél.
Tudom,h nem teljesen illik ide de nem tudtam máshova irni.
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy most szeretnék venni mocit és nem tom ,h milyet vegyek!
A választásom egy yamaha fzr 400asra és egy suzuki rmx 250 re esett(jogsimból kifolyoan).
A 250 es rmx-ról szeretnék kördezni,mert én ugy gondolom h sok hasonlóság van a crm és az rmx között.
A pali azt mondta,h 6 éve van nála és kb 3000km-t tett meg vele, a fogyasztását nem tudja.
Én arra gondolok,h már megérett egy dugócserére.
A fogyasztását sem mondta meg , (szerintem azért mert mint én h elöször lesz ilyen gépe kicsit soknak tünt volna )
A segítségeteket előre is köszönöm.
Én még várhatok mire azt mondhatom:Kész a vas
Viszont ha választanom kéne egy XL 125 és egy CRM-F között
A CR mocis technika szimpi nagyon,csak gondolom szegényem kajakra üzemórás.