nekem fúrás + dugó még hátra van, te hol csináltattad és mennyiért, prox dugó van most benne? trx vagy cr?
kb egy hónap sikertelen próbálkozás után(bár időm sem volt):
a tengely végére esztergáltattam egy acéldarabot, aminek az egyik oldalán van egy 1 cm mély furat amit ráhajtok a tengelyre ütközésig és nem fekszik fel a vázra. a másik oldala domború. így a motort oldalára kell fektetni, jól megtámasztani a másik oldalon, hogy legyen húzása és nagykalapáccsal jó nagyokat ráütni, persze közben csavarlazítóval fújkáld sűrűn. főleg amikor már megindult. ezzel a módszerrel nem teszed tönkre a tengely végét és a mentet sem.
Egyébkén és a yakokomotonál pécsen megkérdeztem és a jobboldali főtengelyszimmeringre 9200huf-ot mondtak ez az gyári stimering, tel.: 72/238994 ha nem találsz olcsobbat.
Én a lengővillát még nem szedtem, de próbáltam csak a tengely nem akar kijönni, neked hogy sikerült kivenned?
Én a blokkot nek szedtem szét, csak a hengert furattam + új dugót tettem bele, mert az olajpumpa egyszer nem nyomott rendesen és kicsit megsült a dugó.
lengővilla tengely csapágyait(4db+2 csapszeg) hogy oldottad meg? beleőszültem mire megszültem a megoldást annak a tengelynek a kivételére.
Láttam egy crmes képet ahol egy srác levágta a lengővillát a tövénél, hogy ki tudja venni a blokkot.
épp most újítom. főtengelyszimeringet próbálom most levadászni, egyenlőre sikertelenül(jobb oldalon), hasonló méret van, de más kialakítás. hondánál 5400ft ha jól emlékszem.
van még 2 csapágy a váltótengelyen amivel szopok, egyikre 22ezret mondtak, másikra 7ezret (csapágyboltban). Mr. HOndát már meg sem merem kérdezni. Emlékszel a te csapágyméreteidre, a felújítást te cisnáltad?
méreteket bemásolom mindjárt
Amugy én is tudok sokmindent már a crmről, többek közt innen a crm250.com-ról, csak kíváncsi voltam hogy hidegben neked is nehezen indul-e. Az enyém most még bejárató kb 150 km van az új dugóban. Te is most újítottad fel a tiédet?
Én a crm250.com oldalon nézetem meg a karbi beállításokat, és stimmelt. Amúgy én a főtengelyszimmerigek méreteit kérdeztem, meg azt, hogy te hol vetted őket:) ezt meg tudod nekem mondani?
milyen gyertyát használsz? a levegőcsavar mennyire van kitekerve? mekkorák a fúvókák és a tű hányas állásában van?
a 250esek nehezen indulnak, jónak számít ha a hideg motort nyáron 3rúgással elindítom, ha hideg van akkor előfordul, hogy pár percet igénybe vesz az indítás. de az enyém messze nincs rendesen beállítva. pedig csak idő, türelem, toll, papír kell hozzá.
mikori a crm-ed? ha állótelós akkor nem biztos, hogy egyeznek a csapágyméretek.
Mester a hűtő slágoknak hogyan kell menniük?
Hűtőből a vízpumpába aztán a hengerbe,utána a hengerből a termosztaton keresztül vissza a hűtőbe nem?nincs termosztatom ugyebár.meg kell oldanom ezt a víz ügyet mert nem jó vége lesz megint....
Hali!
Valaki tud segíteni crm 250-esem most furattam, új dugo.. és hidegben 15 fok alatt nem akar indúlni, csak ha kiveszem a gyertyát és spriccelek bele benzint. Valami tipp, hogy miért lehet ez?
Nekem is van egy honda crm 250-esem. Az egyik első kipufogó az gyári a képen azt felismertem, a másik az milyen és miről való, jobban megy vele? Honnan szerezted be az alkatrészeket hozzá? nekem is kéne főtengelyszimmering, de gyári az nagyon drága. Még nem szedtem szét, megmondanád mekkorák a méretei a főtengelyszimmeringeknek, hogy tudjak keresgélni olcsobbat, te honnan szerezted be őket?
köszi!
Tamás
7 deci kell bele vagy mennyiről is beszélt a Laci .javíts ki mester ha tévednék jo?.én meg se találtam annyit tudok hogy a váltó felén van,de többet nem,én is akarok cserélni de csak a télen most még ezt a szezont ki birja.
kb egy hónap sikertelen próbálkozás után(bár időm sem volt):
a tengely végére esztergáltattam egy acéldarabot, aminek az egyik oldalán van egy 1 cm mély furat amit ráhajtok a tengelyre ütközésig és nem fekszik fel a vázra. a másik oldala domború. így a motort oldalára kell fektetni, jól megtámasztani a másik oldalon, hogy legyen húzása és nagykalapáccsal jó nagyokat ráütni, persze közben csavarlazítóval fújkáld sűrűn. főleg amikor már megindult. ezzel a módszerrel nem teszed tönkre a tengely végét és a mentet sem.
Én a blokkot nek szedtem szét, csak a hengert furattam + új dugót tettem bele, mert az olajpumpa egyszer nem nyomott rendesen és kicsit megsült a dugó.
Láttam egy crmes képet ahol egy srác levágta a lengővillát a tövénél, hogy ki tudja venni a blokkot.
bal: 22x34x7
van még 2 csapágy a váltótengelyen amivel szopok, egyikre 22ezret mondtak, másikra 7ezret (csapágyboltban). Mr. HOndát már meg sem merem kérdezni. Emlékszel a te csapágyméreteidre, a felújítást te cisnáltad?
méreteket bemásolom mindjárt
Amugy én is tudok sokmindent már a crmről, többek közt innen a crm250.com-ról, csak kíváncsi voltam hogy hidegben neked is nehezen indul-e. Az enyém most még bejárató kb 150 km van az új dugóban. Te is most újítottad fel a tiédet?
Én a crm250.com oldalon nézetem meg a karbi beállításokat, és stimmelt. Amúgy én a főtengelyszimmerigek méreteit kérdeztem, meg azt, hogy te hol vetted őket:) ezt meg tudod nekem mondani?
Itt van néhány kép:)
a 250esek nehezen indulnak, jónak számít ha a hideg motort nyáron 3rúgással elindítom, ha hideg van akkor előfordul, hogy pár percet igénybe vesz az indítás. de az enyém messze nincs rendesen beállítva. pedig csak idő, türelem, toll, papír kell hozzá.
mikori a crm-ed? ha állótelós akkor nem biztos, hogy egyeznek a csapágyméretek.
nem Magyarország,szlovákia.elvezetés vagy mi,nálunk az gumi slág.
ugykellmenni valahogy deh neked valami más kinja van amit nemtudok hogy mi
Hűtőből a vízpumpába aztán a hengerbe,utána a hengerből a termosztaton keresztül vissza a hűtőbe nem?nincs termosztatom ugyebár.meg kell oldanom ezt a víz ügyet mert nem jó vége lesz megint....
Ez még olvadáskor volt,tudod aláztam a DT-t.
he ez sáros mossad meg
jah kicsit sáros is....
de kicsit tekergeted öszevisza lehet jobblenne, de akkor meg melegben nem.
de nemvágom a 250es crmet
Valaki tud segíteni crm 250-esem most furattam, új dugo.. és hidegben 15 fok alatt nem akar indúlni, csak ha kiveszem a gyertyát és spriccelek bele benzint. Valami tipp, hogy miért lehet ez?
Nekem is van egy honda crm 250-esem. Az egyik első kipufogó az gyári a képen azt felismertem, a másik az milyen és miről való, jobban megy vele? Honnan szerezted be az alkatrészeket hozzá? nekem is kéne főtengelyszimmering, de gyári az nagyon drága. Még nem szedtem szét, megmondanád mekkorák a méretei a főtengelyszimmeringeknek, hogy tudjak keresgélni olcsobbat, te honnan szerezted be őket?
köszi!
Tamás