Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
amúgy a másik is gyári rezó?
Énnekem is csak úgy mondták gondoltam megosztom
szerintem 1-2 hét amíg összerakom a mocit, utána fogok foglalkozni az új rezóval. semmiképpen nem vágom szét vagy módosítom egyiket sem, pont azért, hogy utána is használható legyen, el tudjam adni. a két kipufogó megegyezik, annyi különbséggel, hogy az egyik 6kg a másik meg 2,5 és máshol vannak a felfogatási pontok.
kísérleti jelleggel vettem, ha nem jön be akkor sincs baj mert ott a gyári
szal amit írtál teljesen egyet értek, nekem sincs doktorim áramlástanból, de max időt veszítek vele, játszani meg mindig kell
Amúgy arra az ötletre,hogy más kipuffot rakni rá ami nem arra való az hülyeség.
Mikor nyáron akartam venni kipuffot enyémre akkor ránézésre szinte midnden 125/250/2T kipuff ugyan olyan(fefogatást kivéve)de lebeszéltek róla mivel minden típusnak más az öblítése és nem úgy fog vele menni pl az én gépem nem menne jól egy 03 as rezóval sőt még lehet rosszabbul is lehet az akár milyen tuning kipuff.

Bocs h ide írtam igaz nem CRM-em van remélem nem gondd
Hello!
ha esetleg nem kellene a cr 250 rezó vagy nem raknád fel rá lehet engem érdekelne...
Ti egyébként merre laktok ( kátém, kissa ) ?
a wiseco az jó, csak 35000 huf:)
wiseco-ban nem gondolkoztál? kíváncsi lennék annak is az árára. holnap írok is a magyar forgalmazónak.
szóval, amikor még tél volt
4000 körül van, azthiszem suzuki rmx-hez. + kapsz egy olyat is amilyen méret nem kell. de lehet h ez lesz a megoldás.
amikor még tél volt
MK2-es
egy jóféle kipurendszer igensokat számít és sokkal könyyeb is !
amúgy meg tényleg szerettem a lopakodót, csak egyszer ebből a csendességből szedtem össze combcsont meg alkarcsont törést (nem hallották, hogy jövök )
én is gondolkoztam rajta, használtban nem találtam, mindennel együtt kb 80 alatt nem úszod meg.
kátém a tiéd is fordított telós elől?
jaja, nekem is ez fúrta az oldalamat, hogy nagyon nehéz. amugy "csak" 6 kiló az összes olajjal ami még benne van. egy kiégetés segíthet a dolgon.
a crm250.com-on azt irják, hogy a emberek többséga angliában a crm 250-en lecseréli a kipufogó rendszert DEP vagy FMF-re. Kérdeztem is angol forumon hogy milyen azzal, azt írták, hogy olyan erő lesz ben alul mint egy 4 üteműben. De az a rendszer kb 60000 huf...
mondjuk amikor réges rég vettem, akkor volt rajta vmi horpadás, meg ráfércelve vmi folt, de hogy mi van alatta, az isten sem tudja, a kis japcsiktól minden megoldás kitelik, lehet hogy most is bennt ül az egyik és folytogatja a motort
az első kipufogó(rezo) teljesen gyári, még ki sincs belezve nehéz mint a dög, kb 8 kg:)
ha cross dob van rajta akkor is olyan halk alapjáraton, nem túl krosszos, a gyári dobbal meg egyenesen lopakodni lehet
beugrott hogy kérdeztél a rezóról. az egy cr250 rezó, de még nem volt fent a motoron, majd arra is vmi szép megoldást ki kell találni. a gyári dobban van kb 2 kiló folytás, persze nem véletlenül. lehet nem is fogom lecserélni.
közben nézegettem a videófelvételed, és ez is kb. hasonlóan gyorsul 100-ig, 0-100 7-8 mp körül lehet, de a rezó akkor is gyanús nekem
és a pinkmotors-nél vannak prox főtengelyszimmeringek is találtam is 38x52x8-ast két félét is itt is megnézheted hátha stimmel vmelyik
jaja épp ma beszéltem velük. elvileg van tömítés szett is.
nekem 13/48
sebességet a km órájával elég pontatlanul lehet mérni a vége felé
az első gyári a hátsó pro circuit crm-re való direkt