szerintem 1-2 hét amíg összerakom a mocit, utána fogok foglalkozni az új rezóval. semmiképpen nem vágom szét vagy módosítom egyiket sem, pont azért, hogy utána is használható legyen, el tudjam adni. a két kipufogó megegyezik, annyi különbséggel, hogy az egyik 6kg a másik meg 2,5 és máshol vannak a felfogatási pontok.
kísérleti jelleggel vettem, ha nem jön be akkor sincs baj mert ott a gyári
szal amit írtál teljesen egyet értek, nekem sincs doktorim áramlástanból, de max időt veszítek vele, játszani meg mindig kell
Amúgy arra az ötletre,hogy más kipuffot rakni rá ami nem arra való az hülyeség.
Mikor nyáron akartam venni kipuffot enyémre akkor ránézésre szinte midnden 125/250/2T kipuff ugyan olyan(fefogatást kivéve)de lebeszéltek róla mivel minden típusnak más az öblítése és nem úgy fog vele menni pl az én gépem nem menne jól egy 03 as rezóval sőt még lehet rosszabbul is lehet az akár milyen tuning kipuff.
Bocs h ide írtam igaz nem CRM-em van remélem nem gondd
a crm250.com-on azt irják, hogy a emberek többséga angliában a crm 250-en lecseréli a kipufogó rendszert DEP vagy FMF-re. Kérdeztem is angol forumon hogy milyen azzal, azt írták, hogy olyan erő lesz ben alul mint egy 4 üteműben. De az a rendszer kb 60000 huf...
mondjuk amikor réges rég vettem, akkor volt rajta vmi horpadás, meg ráfércelve vmi folt, de hogy mi van alatta, az isten sem tudja, a kis japcsiktól minden megoldás kitelik, lehet hogy most is bennt ül az egyik és folytogatja a motort
beugrott hogy kérdeztél a rezóról. az egy cr250 rezó, de még nem volt fent a motoron, majd arra is vmi szép megoldást ki kell találni. a gyári dobban van kb 2 kiló folytás, persze nem véletlenül. lehet nem is fogom lecserélni.
amúgy a másik is gyári rezó?
Énnekem is csak úgy mondták gondoltam megosztom