az igen,,,,hát igen ez elő fordulhat,füstölt vagy mit csinált?
szerinted ha enduro terepre és kross pályára is megfog felelni egy CR 250,vagy várjak a CR-f jobb lenne?esetleg valami tipp,tapasztalat?jövőre vagy télre tovább adom a CRM-et
jaja , most csak velem van a baj ( műteni fognak ), mondjuk a ktm is kifingott tegnap de ma már meg is csináltam. szelepszárszimeringes lett, nemtéma...
tekerj kifelé a levegőcsavaron vagy 2-3 menetet és ha nemjó akkor visza.
akkor kipuff le, és a henger oldalán lévő RC valve feliratú doboznak az oldalát leveszed majd ott álitsaz ugy hogy a két jelölés össze legyen állitva. ha már ott vagy az egész tengelyt ki vehetnéd, ami elég macera de megéri megtisztítani magát a szelepet. az két részből áll és be tud esni a hengerbe ha teszed vissza és nincs a dugó felső holtpőonton. nekem is beeset.... de nemgond mert nagyon könnyen ki lehet kaparászni, viszont jobban elfér a kezed visszarakásnál ha lent vana dugó.
sok sikert
hell
nekem is ez volt állítottam a poweren aztán talán valamivel jobb is lett,nekem is ilyen volt egy darabig mind ha megakarna halni aztán a power kapcsolt akkor meg majd le estem.
Hello mindenkinek! Egy kérdésem lenne a rutinos crm tulajdonosokhoz! 25-ös crm van nekem és 5-6000 fordulat környékén állandóan megtorpan a motor,torokhangja van mintha megakarna fulladni aztán mikor nyit a power szelep szedi a lábát rendesen! Tudom hogy alacsony fordulaton nincs nyomaték hiszen 2 ütemű,de ha alacsony fordulatról huzatom 5-6 ezer környékén mindíg fullad aztán kipörög! Idegesít mert kanyarokban ha pont ilyen tartományban motorozok nem dobja ki a seggét! Mondtak már sok mindent gyújtás,levegő probléma valaki azt mondja dugóznom kellene! Igazság szerint nem szeretném szezonban szétszedni jó lenne ha kibírná télig! Ti tapasztaltatok már ilyet? Nektek hogy működik a gép? Előre is köszi!
szerinted ha enduro terepre és kross pályára is megfog felelni egy CR 250,vagy várjak a CR-f jobb lenne?esetleg valami tipp,tapasztalat?jövőre vagy télre tovább adom a CRM-et