Oda le mind kettő.Akkor az kurva szopacs mert én még egyszer se vettem észre hogy nekem csurgott volna,még csak nem is csepegett.nekem ilyen gondok a vizzel vannak ha melegszik akkor nagyon hamar elcsurog és most ez miatt voltak problémáim,nem tudsz valami tippet esetleg? ? ? ?
amugy a fekete az szellőző a gyujtásnak, semmi jelentősége hová megy csak viz ne menjen bele a másik meg tulfolyó ha ott folyik a karbiból a lé akkor fel van akadva az úszó, kocogtasd meg valamivel lehet hejreáll, ha nem szétszeded...
Az nekem ide van levezetve.
ez nem az én motrom sajna de ezen látni a legjobban,most a motrom kint pihen a garázsba és nincs kedvem kimenni lefényképezni.de hogy hogy csurog belőle? ?az nem lehet akkor ott valami baj lehet.jól van az úszóka a karbiba?
az én munkám most éppen az egy kis henger meg hengerfej csiszolás...
hali! sikerült összeraknom a motoromat (crm125) de sajna a karbi aljából folyik a benzin ha kinyitom a bcsapot és nemtudom h melyik cső kell oda... sajna azt a rész nem én szedtem szét tudnátok segíteni nekem? ha képet is küldtök az még tutibb lenne. köszi előreis!
miután leállt a motor, a dugó nem szorul? tehát a berugóval tudod forgatni?
a kuplungnál meg lehet, hogy elég csak utánahúzni. ezt meg tudod tenni a kuplungkarnál, meg alul is a bovden végénél.
Mondjuk még ilyet nem láttam élőbe,legalább is erre felé nem.szép
de a CRM szebb volt meg a mostani KTM,az hányas?azt mondták hogy nem olyan jók...
jól viselkszik?nem romul el gyakran?
majd ha akarod akkor lefényképezem ha összerakjuk holnap.
jah a te mocid betették mintának
amugy a fekete az szellőző a gyujtásnak, semmi jelentősége hová megy csak viz ne menjen bele a másik meg tulfolyó ha ott folyik a karbiból a lé akkor fel van akadva az úszó, kocogtasd meg valamivel lehet hejreáll, ha nem szétszeded...
ez nem az én motrom sajna de ezen látni a legjobban,most a motrom kint pihen a garázsba és nincs kedvem kimenni lefényképezni.de hogy hogy csurog belőle? ?az nem lehet akkor ott valami baj lehet.jól van az úszóka a karbiba?
az én munkám most éppen az egy kis henger meg hengerfej csiszolás...
amúgy a gyertya nem túl kicsi nem túl nagy köznek kell hogy legyen de szerintem inkább kisebb.....
a dugó nem szorul meg
viszont kiderült ha a hűtő levegős volt bár nem tudom h azért állt e le és h h került bele levegő
de most a légtelenítés és gyertya tisztítás után úgy tünik h megy...
amúgy a gyertyhézagnak mekkorának kéne lennie?
a kuplungnál meg lehet, hogy elég csak utánahúzni. ezt meg tudod tenni a kuplungkarnál, meg alul is a bovden végénél.
a öreg faternak ez meg már megvan olyan 15 éve....
94es 620 as kicsit régi de majd ha meglátod húú..
amugy meg eztláttad már? http://sportmotor.hu/motoros_v...
ez az mz csak ugy unalomüzésnek van
de a CRM szebb volt meg a mostani KTM,az hányas?azt mondták hogy nem olyan jók...
jól viselkszik?nem romul el gyakran?
majd ha akarod akkor lefényképezem ha összerakjuk holnap.
kettőötven peregyes emzé
JAWA 250