Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a segítséget a vízfolyásra semmi tippem... amúgy motorolaj mennyi kéne a kecskébe mer esedékes lenne a cseréje...
Ezt mondom én is mester.
jah a te mocid betették mintának
Oda le mind kettő.Akkor az kurva szopacs mert én még egyszer se vettem észre hogy nekem csurgott volna,még csak nem is csepegett.nekem ilyen gondok a vizzel vannak ha melegszik akkor nagyon hamar elcsurog és most ez miatt voltak problémáim,nem tudsz valami tippet esetleg? ? ? ?
ez az én motorom volt

amugy a fekete az szellőző a gyujtásnak, semmi jelentősége hová megy csak viz ne menjen bele a másik meg tulfolyó ha ott folyik a karbiból a lé akkor fel van akadva az úszó, kocogtasd meg valamivel lehet hejreáll, ha nem szétszeded...
mind a 2? amúgy nem csurog hanem folyik mint állat
Az nekem ide van levezetve.
ez nem az én motrom sajna de ezen látni a legjobban,most a motrom kint pihen a garázsba és nincs kedvem kimenni lefényképezni.de hogy hogy csurog belőle? ?az nem lehet akkor ott valami baj lehet.jól van az úszóka a karbiba?
az én munkám most éppen az egy kis henger meg hengerfej csiszolás...
nah ittvan milyót csinálsz?
Van idő nekem is egy szép munkám van most.....
pill keresek gyorsba
Jólenne az a kép mert ott sok minden van....
hali! sikerült összeraknom a motoromat (crm125) de sajna a karbi aljából folyik a benzin ha kinyitom a bcsapot és nemtudom h melyik cső kell oda... sajna azt a rész nem én szedtem szét tudnátok segíteni nekem? ha képet is küldtök az még tutibb lenne. köszi előreis!
irtam már hogy bp és nem br kell bele ! az meg 8 vagy 6 vagy 7 az már egyénfüggő mert az a hőértéke csak
jól szétkaptad nem azért.....
amúgy a gyertya nem túl kicsi nem túl nagy köznek kell hogy legyen de szerintem inkább kisebb.....
ngk br8 es vagy talán eg nemtom melyik szokott lenni, de asszem 0,8mm mindegyiknél.
amilyennel megveszed a gyertyát olyannak, de azt nemtudom az menyyi
a kuplungon csak húzni kellett most már jó...

a dugó nem szorul meg

viszont kiderült ha a hűtő levegős volt bár nem tudom h azért állt e le és h h került bele levegő

de most a légtelenítés és gyertya tisztítás után úgy tünik h megy...

amúgy a gyertyhézagnak mekkorának kéne lennie?
berakok már én is egy pár képet a mocimról
miután leállt a motor, a dugó nem szorul? tehát a berugóval tudod forgatni?
a kuplungnál meg lehet, hogy elég csak utánahúzni. ezt meg tudod tenni a kuplungkarnál, meg alul is a bovden végénél.
az már akkor jól mehet...
a öreg faternak ez meg már megvan olyan 15 éve....
a ktm háányas?

94es 620 as kicsit régi de majd ha meglátod húú..

amugy meg eztláttad már? http://sportmotor.hu/motoros_v...


ez az mz csak ugy unalomüzésnek van
Mondjuk még ilyet nem láttam élőbe,legalább is erre felé nem.szép
de a CRM szebb volt meg a mostani KTM,az hányas?azt mondták hogy nem olyan jók...
jól viselkszik?nem romul el gyakran?
majd ha akarod akkor lefényképezem ha összerakjuk holnap.
nekünk is van ilyen oldszkúl verda el is kezdtem de meguntam


kettőötven peregyes emzé
Neeem nekem se jönnek be ezek a régiek de ez 1960-as évjárat minden papírjaival.a öregem megőrizte....


JAWA 250