Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valaki írjon már mert nem akarom hogy megvegyem fölöslegbe azt a hengert...
egyébként kell bele dugó is hol lehet venni?mennyiért?
Helllótok tudjátok mit mondott a gyerek akitől venném a hengert?hogy őneki a NSR-en gyári hajtókar volt rajta szerintem akkor gyári főtengő is meg minden,és ha én is úgy csinálnám csak....? nem kockázatos?
Helló!Én Nyáregyházán lakok,az kb 15 km-re van Ceglédtől. Tarjánban?Szerintem az mindegy bármelyik motoros bolt meg tudja oldani pl a futár szolgálatot. Tudnál esetleg weblapcímet adni a mocis boltról?
Előre is Köszi!
hajtókar is kell másik?aztán lerhet majd kapni ehhez a 180-ashoz dugót,gyűrűt meg satöbbit....
Hova valósi vagy?én is vettem Tarjánba,de nekem 125-ösöm van.
melmet hogy hogy karburálás....
Hello! Nekem van egy 80ccm-s CRM-em és a napokban szakadt el a kilométer spirálja!Tudnátok segíteni hogy hol tudnék venni hozzá?
A segítségeteket elöre is köszönöm!
Üdv!
használtat NSR-ről,amihez szerintem meglesz minden ami kell,power is meg minden csak a főtengőtől félek egy picit...
na meg ha nem lesz jó akkor én is úgy megoldom ahogy te
A gyári kipufogótól semmi baja nem lesz,a tuningrendszer még kicsit emel a teljesítményen,ahogy Laci írta.A karburálás a lényeges,mert attól megpusztulhat a vas.Nagyobb térfogatú levegőt szív be ugyanannyi benzinnel ergó nem megy,jobban melegszik besül és egyebek.Át kell fúvókázni.Új hengert találtál?
Ha gyári powert raksz nagyhengerre(mindegy hogy NSR v.CRM) arra kell figyelni,hogy(az enyémnél legalábbis) A power tengelye nem ér be teljesen a neki szánt furatba a kipunyílás túloldalán.Én lehúztam a hengert mert azt hittem csapszeges,pedig csak a power csilingelt.Ezt a tengelyt egy zégergyűrű tartja a helyén,ami egy horonyban fekszik fel.Én úgy oldottam meg a problémát,hogy esztergáltattam pár milivel kijjebb egy hornyot a zégernek,így be tudott csúszni a helyére.Ez valszeg a nagyobb kipufogónyílás miatt van.
na igen azért nem passzolna na akkor erről ennyit,de ha tudtok valamilyen kipuffot,arrow vagy ilyesmit akkor linkeljétek fel jo,és a fő tengőt miben kellene változtatni...?
erről írhatnátok egy picit,na meg a kipuff nem lessz baj?,ha egy darabig a gyárival megy?
szerintem passzol, de nsr nek alul megy a kipuja
én most vadásztam egy malossit,180-ast,,,,,kellene a kipuff is
de a NSR-rezó nem passzol mi?egyébként minden passzol a hengerre a 180-asra(power szelep)meg ilyenek....?
NSR cucc sajnos nincs készleten ,de mindegy.NSR-nek nem csak a rögzítőcsapja vékonyabb?(asszem 50-es 52 helyett)Egyébként a DEP kipukkal az a bajom,hogy olyan okádék hegesztésük van mint a förtelem.Attól lehetnek jók,de akkor is igénytelen 300eurós új ár mellett.Nemhiába angol termék....
NSR főtengó crm lendkerékkel
Köszi,majd valamit vadászok a hang magában megéri,igazad van.
Egyébként nálad a főtengelykönnyítés miből állt?Épp van egy felesleges főtengelyem felújítás előtt...
wááá nagyon odabasz a dep meg az arrow, nagyhengerrel is simán érezhető a külömbség! hangról nem is beszélve
Laci!Nekem gyári elsőkamrám van,esztétikusan kibelezve,ami akkor (még a 25'ös hegerrel) érezhetően emelt a teljesítményen.Szerinted a tuningkipukat nem a 25ös hengerekhez tervezték?Ezen agyalok,hirdettek ebay-en egy DEP rendszert,csak a köcsög német csóka nem akarta postázni magyarba.Pedig 50EUR ból megállt volna a cucc(plusz posta).De nem tudom a nagyobb hengerrel mennyire lehet hatékony.Vélemény?
Ha hozzáállíttatod(be szép magyar szó ) a karburátort az már úgy okés.Persze lehet mindent a végletekig hegyezni,de ez már részletkérdés.Gondolom nem versenymotort akarsz építeni.Egyébként megkérdeztem a hengert, 94ezres a listaára pinknél.Érdemes személyesen átvenni,mert eszméletlen jó macskák dolgoznak a bootba.A 190es henger cikkszáma 65300.
de az is tuti dob rajta ha csak egy sima nagyhenger megy rá vagy ha erre a hengerre egy kipurendszer, de a legtöbbet ugy lehet kihozni belőle ahogyan én csináltam ezis azis
szóval akkor az egész rendszert kellene cserélni mi?hát én csak a hengerre gondoltam,de akkor az nem csak úgy van igaz....
na ez korrekt

Lehet pont ezért voltam én annyira elszálva a polinitől mert volt hozzá komplkett kipufogó rendszerem, hozzáhangolt karbim, membrántuningom meg könnyitett főtengelyem

de egy tény, a 180 tuti jobban gyilkolja a főtengelyt!
nem mintha a 160 nem kúrná hátulról szárazon seggbe
Laci!Dobj egy mailt a géped új tulajának,hogy méresse le padon !
Egyébként a mallossim is 160-as volt gyerekkorában,de nagyobb perselyt kapott és a felömlők is át lettek munkálva.Szerintem a kettő között nem lehet komoly különbség,de a motor nem csak hengerből áll ugye van ott még karburátor, membrán, meg kipufogó is, ami talán a leglényegesebb 2ütem esetében és ha csak az egyiken változtatsz is tolódik valamerre az egész egyenlet.
:a mallossi felhasználó.
ne,mtudom, csak ezt hallottam

egy malossit használó véleményét is ki kéne kérni