Helllótok tudjátok mit mondott a gyerek akitől venném a hengert?hogy őneki a NSR-en gyári hajtókar volt rajta szerintem akkor gyári főtengő is meg minden,és ha én is úgy csinálnám csak....? nem kockázatos?
Helló!Én Nyáregyházán lakok,az kb 15 km-re van Ceglédtől. Tarjánban?Szerintem az mindegy bármelyik motoros bolt meg tudja oldani pl a futár szolgálatot. Tudnál esetleg weblapcímet adni a mocis boltról?
Előre is Köszi!
Hello! Nekem van egy 80ccm-s CRM-em és a napokban szakadt el a kilométer spirálja!Tudnátok segíteni hogy hol tudnék venni hozzá?
A segítségeteket elöre is köszönöm!
Üdv!
használtat NSR-ről,amihez szerintem meglesz minden ami kell,power is meg minden csak a főtengőtől félek egy picit...
na meg ha nem lesz jó akkor én is úgy megoldom ahogy te
A gyári kipufogótól semmi baja nem lesz,a tuningrendszer még kicsit emel a teljesítményen,ahogy Laci írta.A karburálás a lényeges,mert attól megpusztulhat a vas.Nagyobb térfogatú levegőt szív be ugyanannyi benzinnel ergó nem megy,jobban melegszik besül és egyebek.Át kell fúvókázni.Új hengert találtál?
Ha gyári powert raksz nagyhengerre(mindegy hogy NSR v.CRM) arra kell figyelni,hogy(az enyémnél legalábbis) A power tengelye nem ér be teljesen a neki szánt furatba a kipunyílás túloldalán.Én lehúztam a hengert mert azt hittem csapszeges,pedig csak a power csilingelt.Ezt a tengelyt egy zégergyűrű tartja a helyén,ami egy horonyban fekszik fel.Én úgy oldottam meg a problémát,hogy esztergáltattam pár milivel kijjebb egy hornyot a zégernek,így be tudott csúszni a helyére.Ez valszeg a nagyobb kipufogónyílás miatt van.
na igen azért nem passzolna na akkor erről ennyit,de ha tudtok valamilyen kipuffot,arrow vagy ilyesmit akkor linkeljétek fel jo,és a fő tengőt miben kellene változtatni...?
erről írhatnátok egy picit,na meg a kipuff nem lessz baj?,ha egy darabig a gyárival megy?
én most vadásztam egy malossit,180-ast,,,,,kellene a kipuff is
de a NSR-rezó nem passzol mi?egyébként minden passzol a hengerre a 180-asra(power szelep)meg ilyenek....?
NSR cucc sajnos nincs készleten ,de mindegy.NSR-nek nem csak a rögzítőcsapja vékonyabb?(asszem 50-es 52 helyett)Egyébként a DEP kipukkal az a bajom,hogy olyan okádék hegesztésük van mint a förtelem.Attól lehetnek jók,de akkor is igénytelen 300eurós új ár mellett.Nemhiába angol termék....
Köszi,majd valamit vadászok a hang magában megéri,igazad van.
Egyébként nálad a főtengelykönnyítés miből állt?Épp van egy felesleges főtengelyem felújítás előtt...
Laci!Nekem gyári elsőkamrám van,esztétikusan kibelezve,ami akkor (még a 25'ös hegerrel) érezhetően emelt a teljesítményen.Szerinted a tuningkipukat nem a 25ös hengerekhez tervezték?Ezen agyalok,hirdettek ebay-en egy DEP rendszert,csak a köcsög német csóka nem akarta postázni magyarba.Pedig 50EUR ból megállt volna a cucc(plusz posta).De nem tudom a nagyobb hengerrel mennyire lehet hatékony.Vélemény?
Ha hozzáállíttatod(be szép magyar szó ) a karburátort az már úgy okés.Persze lehet mindent a végletekig hegyezni,de ez már részletkérdés.Gondolom nem versenymotort akarsz építeni.Egyébként megkérdeztem a hengert, 94ezres a listaára pinknél.Érdemes személyesen átvenni,mert eszméletlen jó macskák dolgoznak a bootba.A 190es henger cikkszáma 65300.
de az is tuti dob rajta ha csak egy sima nagyhenger megy rá vagy ha erre a hengerre egy kipurendszer, de a legtöbbet ugy lehet kihozni belőle ahogyan én csináltam ezis azis
Lehet pont ezért voltam én annyira elszálva a polinitől mert volt hozzá komplkett kipufogó rendszerem, hozzáhangolt karbim, membrántuningom meg könnyitett főtengelyem
de egy tény, a 180 tuti jobban gyilkolja a főtengelyt!
nem mintha a 160 nem kúrná hátulról szárazon seggbe
Laci!Dobj egy mailt a géped új tulajának,hogy méresse le padon !
Egyébként a mallossim is 160-as volt gyerekkorában,de nagyobb perselyt kapott és a felömlők is át lettek munkálva.Szerintem a kettő között nem lehet komoly különbség,de a motor nem csak hengerből áll ugye van ott még karburátor, membrán, meg kipufogó is, ami talán a leglényegesebb 2ütem esetében és ha csak az egyiken változtatsz is tolódik valamerre az egész egyenlet.
:a mallossi felhasználó.
egyébként kell bele dugó is hol lehet venni?mennyiért?
Előre is Köszi!
melmet hogy hogy karburálás....
A segítségeteket elöre is köszönöm!
Üdv!
na meg ha nem lesz jó akkor én is úgy megoldom ahogy te
erről írhatnátok egy picit,na meg a kipuff nem lessz baj?,ha egy darabig a gyárival megy?
de a NSR-rezó nem passzol mi?egyébként minden passzol a hengerre a 180-asra(power szelep)meg ilyenek....?
Egyébként nálad a főtengelykönnyítés miből állt?Épp van egy felesleges főtengelyem felújítás előtt...
Lehet pont ezért voltam én annyira elszálva a polinitől mert volt hozzá komplkett kipufogó rendszerem, hozzáhangolt karbim, membrántuningom meg könnyitett főtengelyem
de egy tény, a 180 tuti jobban gyilkolja a főtengelyt!
nem mintha a 160 nem kúrná hátulról szárazon seggbe
Egyébként a mallossim is 160-as volt gyerekkorában,de nagyobb perselyt kapott és a felömlők is át lettek munkálva.Szerintem a kettő között nem lehet komoly különbség,de a motor nem csak hengerből áll ugye van ott még karburátor, membrán, meg kipufogó is, ami talán a leglényegesebb 2ütem esetében és ha csak az egyiken változtatsz is tolódik valamerre az egész egyenlet.
:a mallossi felhasználó.
egy malossit használó véleményét is ki kéne kérni