Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

laci multkor írtad hogy a 160 az Polini jobb mint a 180-as malossi,miben külömböznek? mármint köbcentibe van eltérés azt tudom.
szasztok!
Quadomat szívesen cserélném CRM125-re.Ha érdekel valakit írjon vagy az adatlapomon van az msn címem.
2009 januári. Kazuma Falcon110 4T Nagytestű,Kitűnő állapotban,hátul tárcsa, elöl dobfékes.3+1 sebességes,félautomata,+pótkulcs.
Köszi szépen!
A motortolásban sajnos én is jártas vagyok:(
Okés, köszi. Majd csak lesz valami előbb utóbb.
Nem teszem rá a nyakam, hogy egy gyári új henger dugóval tömítéssel megáll hetvenből meg kell kérdezni.Athena kínál gyári mértetű hengert is,valszeg még ez is olcsóbb mint a gyári,ha aggódsz a plusz cm3 és a tartósság miatt.
Ő az áldozat:
Csak h értsétek, 80ért vettem a gépet ami relative jó áron volt, kb 80 volt a felujjítás és most megint majdnem 100...:S Ezért tartom soknak.
Nem, nem arról van. Sztem perselyezett mert a henger is volt műhelyben ahol farigcsálták. Most viszont nagyon elgondolkoztam rajta, hogy érdemes-e még ennyit rákölteni. Mert nem igazából a teljesítmény növekedés hajt, inkább h működjön. Most ő is henger hibás. Azt mondták ez már kuka:S Csak gyáriból kb 70ezer a henger ha jól tudom, akkor már inkább a tuning.
Kissa!Még mindig nem tudjuk hol bujkál a Wartburg!Az enyémben Trabant van és köszöni szépen jobban érzi magát mint a gyári!
Lassies!Nem akarom elvenni a kedved,de nekem már állt be a hátsó kerékcsapágyam és kurva ciki volt hazatolni,mert szorult mint állat.Számot sajnos nem tudok mondani,de majd megnézem a tartalékkerekemben holnap,ha látom felteszem.
Akkor csak a hengert kell cserélni,a többit nem kell b@ßtatni,ha minden új.A műszert véletlen nem egy sérült hengeres kék gépről vetted Pest mellett(talán Fót?)Egyébként érdemes rárakni a nagyobb hengert,pláne ha a mostani perselyezett(amit persze nem tudok),akkor mellbevágó lesz a különbség.De ha még gyári bevonatos a hengered akkor is sokkal jobban fog menni a naggyal.Kicsit drága,de ha meg akarod tartani mindenképp érdemes.Nyomatékot is érezhetően többet ad,ami endurozásnál nagy királyság.
Köszi

még gurul csak inkább kicserélem, de majd csak akkor ha már megvan az új, addig nem akarom bojgatni
91-es ha jól tudom. Elég hiányos állapotban van, se műszer sem semmi nem volt rajta. Igazából nem tudom h mennyi lehet benne. Én vettem rá egy km órát, amit 0-ra állítottam mert télen teljesen fel lett ujjítva a blokk. Azóta 400km-t futott.
Jó lesz a gép Kissa,csak így tovább!Én is most állok neki a sajátnak,de nem érzek hozzá elég erőt!
Szerintem az athena okés és nem elfelejtendő, hogy ezen kívül szerintem már más cég(mallossi,polini) nem gyárt tuninghengert a géphez.15ezrenként így is,úgy is illik kicserélni a dugót,ha széria,ha tuning.Ha azt akarod,hogy jobban menjen érdemes rádobni egy nagyhengert.Futott km-től függően esetleg érdemes megnézni a főtengelyt is(csapágyak+hajtókar),ahogy a cikkben is írják,amit a Laci felrakott.Egyébként mikori a géped és mennyi km van benn?
És ez az Athena ez jo? Nem hangzik valami márkásnak. Szeretném, ha már 1 darabig müködne a gép
múlt heti összefoglaló:
ha gyors válasz kell:
rá van írva a csapágyra
ha ráér:
vedd ki és vidd el a két csapágyat meg szimeringet amit kiszedtél csapágyboltba és kérj ugyan olyat (japánt vagy skf-et)

ha jól értelmezem a "helyén járkál" akkor a csapágy mellé vegyél csapágyragasztót is!
Szépjónapot!
Tudja valaki hogy milyen csapágy kell a hátsó kerékhez?
mert enyém elég szépen járkál a helyén...
Basszus nézegettem az athena hengerszetteket:DT-hez 170-es 517 font, CRM-hez a 190-es csupán 310.Ezért sem vennék DT-t
javascript:smile(document.frmmsg.body,'03');do
cument.frmmsg.body.focus()
Ezekben a vasakban 15ezer kilométerenként illik megfogni a dugót és elhajítani jó messzire.Ez a szériára is igaz,de a tuninghengerekre fokozottan.Lehet hogy használattól függően elmegy 20ezret,de ezt nem lehet tudni ha mégsem akkor a mutatvány sokba kerül.Egyébként nem kell cserélni,ha felrakod a szettet az kb. 15 ezerig jó.A későbbiekre gondoltam és arra céloztam,hogy a cseredugó nem drágább,mint a széria.
Itt az angol link,elviekben ezt forgalmazzák itthon is:
http://malossiuk.com/search/?s...
Nem vettem semmilyen dobot az eredetinek lett rárakva egy kúp a hátuljára és egyszínűre lett festve és persze belül a folytást kicsit lightosabbra vettem
Fogyasztása kb 7 liter! Ezért cserébe megy rendesen ahhoz képest hogy 25-ös! Dt-t ne vegyél gyenge! A kdx elég jól megy de rendre meghal a váltó,egyik haveromnak 4 éve áll a garázsban mert nem kap alkatrészt,bontott pedig nincs,vagy nehéz találni! Megbízhatóság szempontjából csillagos ötös,ha figyelsz rá,nem sajnálod a zsét szintetikus olajra,2-3 szezont megy egy dugóval úgy,hogy pályára is jársz! Én csak javasolni tudom 25-ös endúrók közt a legjobb és legerősebb! Talán még a Ktm mx ami nagyon megy viszont megbízhatatlan,szervízigényes és marha drága hozzá az alkatrész!
Viszont még 1 kérdés. Itt leirtad, hogy mi mennyi. És h utánna dugócsere 25böl megvan. Az miért kell? Amit adnak hozzá azt utánna még ki kell majd cserélni?