Nem teszem rá a nyakam, hogy egy gyári új henger dugóval tömítéssel megáll hetvenből meg kell kérdezni.Athena kínál gyári mértetű hengert is,valszeg még ez is olcsóbb mint a gyári,ha aggódsz a plusz cm3 és a tartósság miatt.
Nem, nem arról van. Sztem perselyezett mert a henger is volt műhelyben ahol farigcsálták. Most viszont nagyon elgondolkoztam rajta, hogy érdemes-e még ennyit rákölteni. Mert nem igazából a teljesítmény növekedés hajt, inkább h működjön. Most ő is henger hibás. Azt mondták ez már kuka:S Csak gyáriból kb 70ezer a henger ha jól tudom, akkor már inkább a tuning.
Lassies!Nem akarom elvenni a kedved,de nekem már állt be a hátsó kerékcsapágyam és kurva ciki volt hazatolni,mert szorult mint állat.Számot sajnos nem tudok mondani,de majd megnézem a tartalékkerekemben holnap,ha látom felteszem.
Akkor csak a hengert kell cserélni,a többit nem kell b@ßtatni,ha minden új.A műszert véletlen nem egy sérült hengeres kék gépről vetted Pest mellett(talán Fót?)Egyébként érdemes rárakni a nagyobb hengert,pláne ha a mostani perselyezett(amit persze nem tudok),akkor mellbevágó lesz a különbség.De ha még gyári bevonatos a hengered akkor is sokkal jobban fog menni a naggyal.Kicsit drága,de ha meg akarod tartani mindenképp érdemes.Nyomatékot is érezhetően többet ad,ami endurozásnál nagy királyság.
91-es ha jól tudom. Elég hiányos állapotban van, se műszer sem semmi nem volt rajta. Igazából nem tudom h mennyi lehet benne. Én vettem rá egy km órát, amit 0-ra állítottam mert télen teljesen fel lett ujjítva a blokk. Azóta 400km-t futott.
Szerintem az athena okés és nem elfelejtendő, hogy ezen kívül szerintem már más cég(mallossi,polini) nem gyárt tuninghengert a géphez.15ezrenként így is,úgy is illik kicserélni a dugót,ha széria,ha tuning.Ha azt akarod,hogy jobban menjen érdemes rádobni egy nagyhengert.Futott km-től függően esetleg érdemes megnézni a főtengelyt is(csapágyak+hajtókar),ahogy a cikkben is írják,amit a Laci felrakott.Egyébként mikori a géped és mennyi km van benn?
ha gyors válasz kell:
rá van írva a csapágyra
ha ráér:
vedd ki és vidd el a két csapágyat meg szimeringet amit kiszedtél csapágyboltba és kérj ugyan olyat (japánt vagy skf-et)
ha jól értelmezem a "helyén járkál" akkor a csapágy mellé vegyél csapágyragasztót is!
Ezekben a vasakban 15ezer kilométerenként illik megfogni a dugót és elhajítani jó messzire.Ez a szériára is igaz,de a tuninghengerekre fokozottan.Lehet hogy használattól függően elmegy 20ezret,de ezt nem lehet tudni ha mégsem akkor a mutatvány sokba kerül.Egyébként nem kell cserélni,ha felrakod a szettet az kb. 15 ezerig jó.A későbbiekre gondoltam és arra céloztam,hogy a cseredugó nem drágább,mint a széria.
Itt az angol link,elviekben ezt forgalmazzák itthon is: http://malossiuk.com/search/?s...
Nem vettem semmilyen dobot az eredetinek lett rárakva egy kúp a hátuljára és egyszínűre lett festve és persze belül a folytást kicsit lightosabbra vettem
Fogyasztása kb 7 liter! Ezért cserébe megy rendesen ahhoz képest hogy 25-ös! Dt-t ne vegyél gyenge! A kdx elég jól megy de rendre meghal a váltó,egyik haveromnak 4 éve áll a garázsban mert nem kap alkatrészt,bontott pedig nincs,vagy nehéz találni! Megbízhatóság szempontjából csillagos ötös,ha figyelsz rá,nem sajnálod a zsét szintetikus olajra,2-3 szezont megy egy dugóval úgy,hogy pályára is jársz! Én csak javasolni tudom 25-ös endúrók közt a legjobb és legerősebb! Talán még a Ktm mx ami nagyon megy viszont megbízhatatlan,szervízigényes és marha drága hozzá az alkatrész!
Viszont még 1 kérdés. Itt leirtad, hogy mi mennyi. És h utánna dugócsere 25böl megvan. Az miért kell? Amit adnak hozzá azt utánna még ki kell majd cserélni?
Quadomat szívesen cserélném CRM125-re.Ha érdekel valakit írjon vagy az adatlapomon van az msn címem.
2009 januári. Kazuma Falcon110 4T Nagytestű,Kitűnő állapotban,hátul tárcsa, elöl dobfékes.3+1 sebességes,félautomata,+pótkulcs.
A motortolásban sajnos én is jártas vagyok:(
még gurul csak inkább kicserélem, de majd csak akkor ha már megvan az új, addig nem akarom bojgatni
rá van írva a csapágyra
ha ráér:
vedd ki és vidd el a két csapágyat meg szimeringet amit kiszedtél csapágyboltba és kérj ugyan olyat (japánt vagy skf-et)
ha jól értelmezem a "helyén járkál" akkor a csapágy mellé vegyél csapágyragasztót is!
Tudja valaki hogy milyen csapágy kell a hátsó kerékhez?
mert enyém elég szépen járkál a helyén...
cument.frmmsg.body.focus()
Itt az angol link,elviekben ezt forgalmazzák itthon is:
http://malossiuk.com/search/?s...