a kipufogó egy nagyon összetett,kényes dolog..
minden apró módosításnak ára van..megváltoznak a gázlengések,negatív hullám,kipuff gáz áramlási sebessége meg ilyesmi
dobnak is fontos része ennek.
ha már veszel tuning rezót,akkor már dobot is vegyél,úgy van értelme
Hallod az pontosan mit jelent? Ha jól tudom igazából a dob az már nem vesz részt abban aminek a rezonátornak jelentősége van! Igazából a dob csak hangot gázkiáramlást befolyásol!
Lehet az a baj, hogy nagyon megszivatom!Ha rárúgtam párat szivatóval rajta kell hagyni vagy vissza lehet nyomni,esetleg gázt kell-e húzni ezek nem teljesen tiszták?
Hát ilyen velem is elő fordult! bár nálam heteket állt szabad ég alatt amúgy gyertya probléma na meg nem helyes elindítás
Volt úgy hogy össze vissza szivattam meg vért izzadtam akkor sem indult persze a helytelen indítás végett miután lehiggadtam szivatóval 2-3_szor lenyomtam a berugókar tök finoman utána egy erőteljes rugás aztán már dübörgött is
Sziasztok!
Nemrég vettem egy cr 250-et 94-est!
Az a problémám, hogy hidegen(2-3 nap állás) nagyon nehezen tudom indítani!
Az is lehet nem jól csinálok vmit!Kérem aki tudja,hogy kell vagy mi lehet a baj az írjon!Előre is köszi!
hát csak annyit tud mint egy gyári 250cr Én is amcsiból akarom csak nem tudom melyiket! lesz még hozzá egy powerwing meg egy boyesen membrán csak hogy ne nyugdíjas motor legyen Neeem amúgy versenyzéshez kell! Meg mi az hogy 4T-s korszak vissza jön még az a fincsi 2T hozzáteszem amatőr szinten tökmindegy hogy 2 avagy 4T max annyi hogy a 4T a puhafaszuaknak való
minden apró módosításnak ára van..megváltoznak a gázlengések,negatív hullám,kipuff gáz áramlási sebessége meg ilyesmi
dobnak is fontos része ennek.
ha már veszel tuning rezót,akkor már dobot is vegyél,úgy van értelme