Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a kipufogó egy nagyon összetett,kényes dolog..
minden apró módosításnak ára van..megváltoznak a gázlengések,negatív hullám,kipuff gáz áramlási sebessége meg ilyesmi
dobnak is fontos része ennek.
ha már veszel tuning rezót,akkor már dobot is vegyél,úgy van értelme
Hú,de elvagy te tívedezve
Nem mondom hogy nem jó! Én is szivesebben mennék a 4T-vel többet kihozna belőlem de a pénztárcámból is!
Hallod az pontosan mit jelent? Ha jól tudom igazából a dob az már nem vesz részt abban aminek a rezonátornak jelentősége van! Igazából a dob csak hangot gázkiáramlást befolyásol!
Nekem mondod Öreg vagyok,meg genya,ezé ülök a soküteműre
azér nem kell elájulni a 2t-től...
nagyon is jó dolog a 4ütem...hasznos a versenyen
szivatót kihúzod,gázhoz nem nyúlsz,rárúgsz 1-2-3 at,aztán indul...persze ha olyan az állapota
Gázt ne húzz neki elég a szivató! azért van
Az meglehet de egy kétüteműt sokkal nehezebb uralni, kihasználni! Nagyobb kondit igényel és több odafigyelést nemde?Na meg egy hangyányit több tudást!
fél éves,de nekem Tm van,nem honda
Lehet az a baj, hogy nagyon megszivatom!Ha rárúgtam párat szivatóval rajta kell hagyni vagy vissza lehet nyomni,esetleg gázt kell-e húzni ezek nem teljesen tiszták?
60 Ps egy egész ménes de remélem lesz ennél több is
Az pontosan mit jelent és befolyásol?
mind ilyen amelyik egyből indul,az nem is motor
Ha tudnál pár jó tanácsot adni az üzemeltetésével kapcsolatban meg ilyesmi azt szívesen venném!A tied milyen idős?
Hát ilyen velem is elő fordult! bár nálam heteket állt szabad ég alatt amúgy gyertya probléma na meg nem helyes elindítás
Volt úgy hogy össze vissza szivattam meg vért izzadtam akkor sem indult persze a helytelen indítás végett miután lehiggadtam szivatóval 2-3_szor lenyomtam a berugókar tök finoman utána egy erőteljes rugás aztán már dübörgött is
Naaaaaaaaaa,vannak ottan keményfaszúak is
semmi,csak kicsit összezavarodnak a dolgok a kipufogás terén
soha nem lesz az gyenge...
hát nemtom...
én is 2t vel versenyzek jópár éve...
de én is kezdek a 4t felé húzni....
következő gép tuti 450 lesz már
Látom itt már olyanok is vannak akiknek gyenge ez a gép!
Én még nagyon tartok tőle!
jaj meg mi van ha dobot nem veszek hanem marad a gyári?
Sziasztok!
Nemrég vettem egy cr 250-et 94-est!
Az a problémám, hogy hidegen(2-3 nap állás) nagyon nehezen tudom indítani!
Az is lehet nem jól csinálok vmit!Kérem aki tudja,hogy kell vagy mi lehet a baj az írjon!Előre is köszi!
hát csak annyit tud mint egy gyári 250cr Én is amcsiból akarom csak nem tudom melyiket! lesz még hozzá egy powerwing meg egy boyesen membrán csak hogy ne nyugdíjas motor legyen Neeem amúgy versenyzéshez kell! Meg mi az hogy 4T-s korszak vissza jön még az a fincsi 2T hozzáteszem amatőr szinten tökmindegy hogy 2 avagy 4T max annyi hogy a 4T a puhafaszuaknak való
gyenge a gép amúgy?