Igen, és ott suhannak a sokat szidott 2000 előtti KTM-ek. Sőt, hipermegbízhatatlan Apriliák is. És vadi újak, mennek, mint a golyó. Hát, ez az enduro, nem a gazdasági úton nyélgáz a szántóföldek mellett.
Mikor lesz a Mester Trophy megint? Dec. 6., jól emlékszem?
nem.de legalább látják hogy már 93ban is motorokat gyártottak,másrészt sokaknak még egy jó állapotú 93asra sincs pénzük de mégis 2008asra ácsingóznak egy fillér nélkül.Pfff... ja meg a vissza-visszatérő kxe helyett " te kdx-et árulsz" vagy cre helyett " crm-et" stb.Nekem ezek a vidik nagyon tetszenek
Olyat hallottam hogy az aluvázas CR-ek csak 2003-tól jók mert az elöttük lévő széria váza reped...
am ez a pénzes dolog jó lenne majd vmikor de az is kb 2-3 év mire anyit ösze tudok kapargatni...
Én az ország közepén lakom, csak példát akartam rá hozni, hogy túlmelegedésre érzékeny a dobfék. De tudom, hol van Rétság.
Használd ezt a motort így, ahogy van, gyakorolj rajta és gyűjtsd a pénzt, vegyél idővel egy fiatalabbat.
Nógrád megyei vagy?
mert én igen ha Rétságot tudod hol van akkor az mellet Bánkon.
am nem igen akarok ott legurulni meg nem is most gondoltam bele venni hanem majd ha lesz pénzem.
és köszönöm a tanácsokat.
1985 vagy 1986-os.
Lehet rá tárcsaféket szerelni, kell hozzá előre egy másik fajta fékpedál, kell komplett fékrendszer (munkahengertől a fékcsövön át a hátsó nyeregig), és egy tárcsafékes hátsó kerék, meg egy hátsó villa. Ez mind beszerezhető bontottan, pl. nekem is hányódik valahol, de az egészet nem úszod meg sehol 30ezer alatt, az tuti.
Amúgy sincs sok értelme, jó a dobfék is, ha normálisan meg van csinálva, és nem Kékestetőről akarsz legurulni vele Pásztóig.
Más olajakat meg sosem használtam, én csak a Castrolról tudok nyilatkozni.
Mi a rajz?
Motorgenerál folyamatban!
Mikor lesz a Mester Trophy megint? Dec. 6., jól emlékszem?
(és te most EZEKET a motorokat sózod a sok csillogó szemű kamaszra? )
am ez a pénzes dolog jó lenne majd vmikor de az is kb 2-3 év mire anyit ösze tudok kapargatni...
Használd ezt a motort így, ahogy van, gyakorolj rajta és gyűjtsd a pénzt, vegyél idővel egy fiatalabbat.
mert én igen ha Rétságot tudod hol van akkor az mellet Bánkon.
am nem igen akarok ott legurulni meg nem is most gondoltam bele venni hanem majd ha lesz pénzem.
és köszönöm a tanácsokat.
Lehet rá tárcsaféket szerelni, kell hozzá előre egy másik fajta fékpedál, kell komplett fékrendszer (munkahengertől a fékcsövön át a hátsó nyeregig), és egy tárcsafékes hátsó kerék, meg egy hátsó villa. Ez mind beszerezhető bontottan, pl. nekem is hányódik valahol, de az egészet nem úszod meg sehol 30ezer alatt, az tuti.
Amúgy sincs sok értelme, jó a dobfék is, ha normálisan meg van csinálva, és nem Kékestetőről akarsz legurulni vele Pásztóig.
Más olajakat meg sosem használtam, én csak a Castrolról tudok nyilatkozni.
mint kezdő...
v a tárcsaféket fel lehet eá szerelni?
és csak olyan kerék kell hozá?
A fordított teló nem feltétlen szükséges. Sőt, a tiéd akár sokkal strapabíróbb lehet. Van képed a motorról?