Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó éjt,lépek.zsír lehetett,kár hogy nem próbáltam.TM forever!
hűtő, szatyináéknál (gerecsemotor.hu) érdemes próbálkozni, vagy laposracer (krosszmotorok.hu) indítás, az enyém rendbe van, kb 3hónap hétvégéin motoroztam vele,ez olyan 40 óra, 5fokba 2-3szor lenyomom szivatóval érzéssel, utánna indul. (alapjáratot visszatekertem,szóval nincs, ha perec van ne menjen tovább.) kipuf, gyári rezo van, acerbis enduro müanyag dobbal, előte volt gyári dob is, teljesítménybe változást nem vettem észre.
épp képek után kutatok a telómon...tolok be mindjárt "közöset" ha találok
tökre sajnálom a gépet...csapatnék vele még 1 et...
azért elég komolyat lehet vele menni ha baszva van neki
ha hétvégén azt hozod,majd tesztelném
mondjuk már mentem vele sokat...de szerintem patent a 125
na ki akkkkirály?
kezelhető csajmotor!nekem is az van
király vagy
jó sokan leszünk szerintem
persze!ha nyitva van szombaton akkor okés!elöbb nem érek rá,persze takony mehet!
ha totál véletlenül a rugóbolt felé járnál,megtennéd nékem hogy veszel ott 2-3 kisebb rugót hogy úgy ráátegyük a rezót mint a szaaaar?
hálás lennék
csőőőőcs
vasárnap akkó taksony?
hellooo
persze,simán
mire...hogy legyn benne mindig benya
Sziasztok!
Csajomnak 125 - 1995ős cr kezelhető lenne?
Mire kell odafigyelni egy ilyen gépnél?
Kössz a válaszokat!
...ha a sarkán van, akkor nem tömni kell, hanem beforrasztani!
tarjáni bontó
hé srácok, nem tudjátok ohol lehetne "olcsón" 94es 125ös crhez hűtőt kapni, hol lehetne ezt megnézni? vagy h lehetne megcsinálni mert a jobb oldali hütőnek a bal sarkánál van egy lyuk amit már nem tudok tömni help mee mert hiányzik a pálya! előre is kösz
nemtudom,típus függő
Mennyinek kell lenni kb 8-9bar?
hát,kompresszióméréssel nagyjából ki lehet deríteni hogy mi a helyzet bent
nekem egyáltalán nincs alapjárat,szóval az mind1
de ha a tiéden volt,és most nincs,az lehet a dugó kopása miatt is
Faisst!Ha nem olyan az állapota mint ahogy mondtad az egy kompresszióméréssel kideríthető?
Még azt nem mondtam hogy alapjárat sem mindig van.
Lehet vmi szerepe az indításnál?
ki megy el 100-150 órát egy 2t vel?
125 ös gépek 30-40 óra,versenyben kb 15-20,250 esek meg olyan may 60-70,versenyben ez meg olyan 40..annál tovább már fölösleges benne hagyni,csak gányol a dugó.
van ismerős,aki 200 akárhány óránál szedte szét a 450es kawát és semmi baja sem volt...dugócsere oszt heló
450 est mondjuk 1-1,5 évente kéne ujjítani..akkor belefér 100-150e
azt meg hogyan? Én úgy tudom hogy egy 4t -nek a szerviz ideje 100-150ü.o. ennyit e 2t is kibír és mikor bele kell nyúlni a 4t -be akkor abban dugó hajtókar szelepek vezérműlánc... a 2t-ben meg cserélsz egy dugót gyűrűt tűgörgő csapszeg aztán kész az egyik megvan 200-250e-ből a másik kb 50e. nem?
nem feltétlen drágább a 4t
2-3 szor annyit bír mint a 2t...kb ugyan annyiból fent lehet tartani...erre már rájöttem