köszi meg is néztem mikor először mondtad a pink-nél de láttam az árakat.... hagytam is azonnal... perselyezik amúgy már.
sose csináltam még ilyet azért kérdeztem hátha vannak alternatívák ... mindig tanul valamit az ember. szétszedésig eljutottam de mikor egy halom tűgörgő retek rozsdával a markomba hullott nem tudtam megmondani h az hogy is nézhetett ki eredetileg. köszi a képet
Muszáj időnként (évente lagalább) átzsírozni, mert zsír nélkül/szennyezett zsírral/szárazon a tűgörgők szétkoptatják a perselyeket, aztán lehet azokat is cserélni. A rendszeres karbantartással lényegesen megnő az élettartam. 1,5-2 óra alatt megvan az egész, összeszereléssel együtt, egyáltaéán nem veszélyes.
Nincs semmi különleges. Legalább is a tisztításnál, zsírzásnál nincs. A zsírt ne sajnáld tőle, én a porvédők alatt is megtömtem, így kisebb az esélye, hogy belemegy a víz/sár. Ha meg mosod a gépet, akkor a himba környékét óvatosan sterimobozzad.
na, ezt jo hogy mondod, kikapom, oszt kap tisztitast meg zsir, lassan ugyis jonnek a joidok, beindul a fotelcross. mire erdemes figyelni tapasztalat alapjan, van valami trukk? megvallom oszinten, gyorsasagin mar bohockodtam himbas cuccal, csere, de ilyen szetkapom-megtisztitom-visssza nem volt ...
Szeva! Figyu! Nem tudom már hanyadik napja írogatod ezt a himba "csapágyszámok" c. történetet, de szerintem neked fogalmad sincs, hogy miként néz az ki! Nincsenek számai (legalább is a klasszikus értelemben nincsenek), csak méretei vannak, meg esetleg cikkszámokat tudnak neked mondani a Hondánál, mást nem! Hogy értsed miről van szó, csináltam egy képet. Remélem így világos lesz a dolog (ez nem labaszás, mert ha nem csináltál még ilyet, akkor nem tudhatod) de nem véletlenül írtam neked pár napja a "Pink Motors" - felújítószett című történetet! A felújítószett tartalmazza az össze cserélni való holmit, ami oda kell. A tűgörgők, meg a csapok kiválthatók lennének más megoldással, a porvédők helyére is lehetne biztos találni méretes szimeringet, de a perselyeket szerintem - főleg a kívánt minőségű anyagból - nem nagyon csinálná meg senki a szükséges minőségben. Létezik még egy alternatív megoldás, az összes csap helyét megperselyezteted esztergályossal, csak az a kérdés, hogy jó lesz-e az anyagminőség megválasztása. Amúgy meg, ha fel van újítva a gyári cuccossal, akkor ha évente 1x szétszeded, kimosod, átzsírozod (ha sokat mész, akkor évente 2x), akkor egy pár évig rendben lesz.
Már a tegnap egy jó képességű esztergályos megkapta a holmit.... szombatra már kész szentem
azért kérdeztem h valaki megtujda mondani h milyen számú csapágyak kellenek akkor lehet h negyedéből meglehet úszni az egészet.... eccer rég qvadba kellett kerék csapágy mondták h 5000 /db én meg erre anyád... elmentem egy csapágybótba és 400/db be megvettem ugyanazt ....
Intózzátok meg a hengert, hogy tudjátok van-e kopása és ahhoz rakni dugót az illesztésnek megfelelően, vagy ha bírja akkor gyűrűzni csak a dugót, lehetnek más lógó csapágyak, léptető villák, kuplung stb., de ezek mind a használattól függnek.
az jó ár, de a hajtókar cserénél tuti emberhez vidd, mert könnyen el lehet tolni és arra számolj, hogy ha széthuzzátok a blokkot biztos találtok még cserélni valót (nem tudom mennyit ment a motor).
sose csináltam még ilyet azért kérdeztem hátha vannak alternatívák ... mindig tanul valamit az ember. szétszedésig eljutottam de mikor egy halom tűgörgő retek rozsdával a markomba hullott nem tudtam megmondani h az hogy is nézhetett ki eredetileg. köszi a képet