Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi meg is néztem mikor először mondtad a pink-nél de láttam az árakat.... hagytam is azonnal... perselyezik amúgy már.
sose csináltam még ilyet azért kérdeztem hátha vannak alternatívák ... mindig tanul valamit az ember. szétszedésig eljutottam de mikor egy halom tűgörgő retek rozsdával a markomba hullott nem tudtam megmondani h az hogy is nézhetett ki eredetileg. köszi a képet
szia,majdnem.Gyáli
megfelelően elkopott?
SOS!
Valaki tudna nekem egy képet mutatni egy elkopott nicasilos henger belsejéről!Sűrgős és fontos lenne!
köszönöm,ő pesti?
fordulj Bajner Józsi bácsihoz! ő ebben a pro
06302312299
Muszáj időnként (évente lagalább) átzsírozni, mert zsír nélkül/szennyezett zsírral/szárazon a tűgörgők szétkoptatják a perselyeket, aztán lehet azokat is cserélni. A rendszeres karbantartással lényegesen megnő az élettartam. 1,5-2 óra alatt megvan az egész, összeszereléssel együtt, egyáltaéán nem veszélyes.
Nincs semmi különleges. Legalább is a tisztításnál, zsírzásnál nincs. A zsírt ne sajnáld tőle, én a porvédők alatt is megtömtem, így kisebb az esélye, hogy belemegy a víz/sár. Ha meg mosod a gépet, akkor a himba környékét óvatosan sterimobozzad.
na, ezt jo hogy mondod, kikapom, oszt kap tisztitast meg zsir, lassan ugyis jonnek a joidok, beindul a fotelcross. mire erdemes figyelni tapasztalat alapjan, van valami trukk? megvallom oszinten, gyorsasagin mar bohockodtam himbas cuccal, csere, de ilyen szetkapom-megtisztitom-visssza nem volt ...
Szeva! Figyu! Nem tudom már hanyadik napja írogatod ezt a himba "csapágyszámok" c. történetet, de szerintem neked fogalmad sincs, hogy miként néz az ki! Nincsenek számai (legalább is a klasszikus értelemben nincsenek), csak méretei vannak, meg esetleg cikkszámokat tudnak neked mondani a Hondánál, mást nem! Hogy értsed miről van szó, csináltam egy képet. Remélem így világos lesz a dolog (ez nem labaszás, mert ha nem csináltál még ilyet, akkor nem tudhatod) de nem véletlenül írtam neked pár napja a "Pink Motors" - felújítószett című történetet! A felújítószett tartalmazza az össze cserélni való holmit, ami oda kell. A tűgörgők, meg a csapok kiválthatók lennének más megoldással, a porvédők helyére is lehetne biztos találni méretes szimeringet, de a perselyeket szerintem - főleg a kívánt minőségű anyagból - nem nagyon csinálná meg senki a szükséges minőségben. Létezik még egy alternatív megoldás, az összes csap helyét megperselyezteted esztergályossal, csak az a kérdés, hogy jó lesz-e az anyagminőség megválasztása. Amúgy meg, ha fel van újítva a gyári cuccossal, akkor ha évente 1x szétszeded, kimosod, átzsírozod (ha sokat mész, akkor évente 2x), akkor egy pár évig rendben lesz.
Már a tegnap egy jó képességű esztergályos megkapta a holmit.... szombatra már kész szentem
azért kérdeztem h valaki megtujda mondani h milyen számú csapágyak kellenek akkor lehet h negyedéből meglehet úszni az egészet.... eccer rég qvadba kellett kerék csapágy mondták h 5000 /db én meg erre anyád... elmentem egy csapágybótba és 400/db be megvettem ugyanazt ....
Eladó vagy endurora cserélhető
http://kepesmotor.hu/honda-kro...
Intózzátok meg a hengert, hogy tudjátok van-e kopása és ahhoz rakni dugót az illesztésnek megfelelően, vagy ha bírja akkor gyűrűzni csak a dugót, lehetnek más lógó csapágyak, léptető villák, kuplung stb., de ezek mind a használattól függnek.
én csinálom a motorszerelőnél! elvileg fél évet ment nemrég lehúztuk a hengert és a dugó még patent állapotba volt! milyen cserélni valóra gondolsz?
az jó ár, de a hajtókar cserénél tuti emberhez vidd, mert könnyen el lehet tolni és arra számolj, hogy ha széthuzzátok a blokkot biztos találtok még cserélni valót (nem tudom mennyit ment a motor).
hát ha abban benne van a szerelési díj is,akkor mondjuk oké az ár
Egy közepes képességű esztergályos is simán megoldja
nekem a szerelő 85-90-et mondott wössner dugóval az jó ár nem?
dugószett kb 25-30 márkától függően
hajtókar szett 25 körül
tömítés 10-12
meg apróság ami még kellhet pár ezerért
és mennyibe áll meg kb egy generál (dugó; hajtókar; főtengelycsapágy; szimering; tömítés) 85-90 az jó ár?
két főtengely csapágy kb 7-8
szimering meg attól függ hogy gyári vagy sem
5-10 között
Cr 250 1996
megtudnátok mondani mennyibe fáj kb a főtengely felújítás (2 csapágy 2 szimering)
megfelelő csapágyat a megfelelő helyre hozzá valo csapot bele, és jo alaposan bezsirozni,

fontos trűkk nehogy forditva rakd be a himbát, mint az egyik haverom, mert akkor oda a rugozás,