Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bocsi nem akartalak megsérteni!
Haver 10w-50-es Castrolt használ a Crf-be és minden tökéletes, neki ezt javasolták!
A következő csere Motul lesz!A szervizbe azt mondta a srác 15w50est rakjak bele myára.nem olcso 5300/liter.
nekem pályára mit javalolsz?
maradjon 1:30 vagy 1:40 jó pályára is? na kiprobálom a 8ast szombaton, remélem azzal nyit rendesen power, meg viszek 7est is. azt meg haza felé a városba, ott ne álljon meg mert beköpi.
hi, 1-40-en nyomom (endurora) meg 8-as gyertya, és a totyorgesnel egyel lejjebb rakom, azota nem kopkod, ha erzem, hogy mar kohog, akkor ha nincs mas lehetoseg kuplung, oszt nyelgaz parszor, garantaltan letisztitja még a jovo hetet is :-)
szia
kb 1:30 keverem, az jó neki? amugy ja nekem is megölte a gyertyákat, elég hamar, remélem a 8as beválik, mert szeretnék újat venni, igy megértem hogy nem vitték el, meg mikor felmentem a pályára szenvedés is volt, ahogy dadogott fingom nem volt mit csináljak, igy élvezhetetlen, pedig most érzem hogy vennem kell újat, de előtte ezt el kéne adni, de igy?
9-est nekem is megcsinalta, utana lett 8-as, azt is majdnem megcsinalta, aztan onnantol probalok nem lassan menni. viccces, hogy nem csak bekopte, hanem ki is nyirta a gyertyakat a vas ... huzni kell nekije, oszt nem lesz baj, keverekre is figyelj ...
értem én ezt, sztem huzom neki anyira mint az átlag motoros, de hogy fél óra után meghal a gyertya az nem normális
az lesz viszek ki 8ast, és probálgatom, csak bassz, végre elvitték volna, erre:D
na, mind1 probálgatom, köszi
...és persze minél nagyobb a hőértéke, annál jobban kell csavarni a gázmarkolatot, mert ha nem, akkor a gyertya sem tud kiégni (öntisztulni), és gyorsan tönkremegy. ...persze hozzáteszem, hogy "elvileg"
Próbáld meg 8-assal is, de nem kell megvenni szerintem a méregdrága versenygyertyát (G). Próbáld "S" (rézelektródásakkal), azok olcsók. Aztán ha a hőérték stimmelne és már nem is dadog, akkor az adott hőértékből esetleg a minőségi-elektródás. Van itt egy kis segítség, korábban tette fel a képet ide valaki, és nagyon hasznos!
NGK BR9EG gyertyát használtam előtte de a legolcsobbtol kezdve már volt olya 5ezerért vettem, most a 7es, ezt nem tom milyen, de ezzel nem áll meg, csak dadog
megnézem 8as gyertyával is, de ha már ez se akkor fingom nincs.
BR8ES gyertyával megyek, és kb 1-1,5 óra után a motor fogja magát és megáll.
Utána az a gyertya használhatatlanná válik, hiába takarítom...
Csere és a motor megy tovább.
Váltóolaj nem fogy olyan mennyiségben hogy észrevenném de nem tudok másra gondolni mint a főtengelyszimering.
Sajnos ez olyan, hogy kísérletezgetni kell vele, hiába egyezik mondjuk 2 moci típusra is és évjáratra is, az egyikbe tökéletes egy adott típusú gyertya, a másikba meg képes 1 óra alatt tönkre menni. A 8-as hőértékű milyen gyártmány és típusjelzésű volt pontosan? (van akinek az NGK BR8EG tökéletes és évek óta megy vele, semmi baja, de pl. Matlé - igaz az övé 250-es - 6- os hőértékűt használ és azt mondta hogy ő nem ismeri azokat a fogalmakat, hogy "beköpi", vagy "tönkre megy") Sajnos ez ilyen.
hello.
volt 1olyan problémám hogy cr125 beköpte a gyertyát, aztán már el is rontotta.
javasoltátok tegyek bele 7es gyertyát, azóta indul, nem rontja el, de a következő lett 7es gyertyával a hiba, néha bedadog, és csak sokkal később nyít a power, nagyon zavaró pályán ez a dolog, egész hétvégn szenvedtem vele, ráadásul tegnap emiatt nem vették meg
5let valakinek?
Egy kicsit óvatosabban a szavaiddal barátom! A "szegényke" 34 éves,családja van, és 4 gyereke. Ismered a mondást ugye? Amit szabad Jupiternek..........
vélemény és tapasztalat a MITAS C 20-al kapcsolatban ?
vagy inkább a C 16
szegényke összevan zavarodva
Hali! Nem voltam mostanában, bosszant hogy nem találok CDI-t. Amíg nincs bele való, addig parkol a garázsban. Nem szenvedek vele így. A tesóm árulja a kawát, szerintem ő egyáltalán nem tudja hogy mit szeretne. Belekóstolgat mindenbe. A kawa előtt volt egy tt 600-a, meg egy Honda CBR 1100 XX- e. A hondát eladta fél év után, a tt-t elcserélte a kawára, most meg árulja a kawasakit. Közben (ha minden igaz) vett egy suzuki V-strom-ot (de még nem láttam, csak lefoglalózta, és kb. egy hete kellett mennie érte). Össze - vissza próbálgat mindent. Engem bosszant ez a CDI-s dolog , kivárom, míg lesz rá való. Addig van más (felújítgatom a kéró emeleti szintjét). ...meg közben próblok fogyni kicsit (eddig sikerrel), csak nem annyira egyszerű, mert 15-20 kg a cél. Utána biztos szuflával is jobban bírom. Ez van.
vidi is van pont róla
jajjj elne felejtsem elmondani! lett egy rosz esésem!
füvön mentem és behuztam az elsőféket és orraáltam!
és rámesett a moci, hálistennek épp akkor ugydöntöttem hogy egy kicsit több felszerelést veszek és egy térd kéküléssel megusztam
cső,én mondtam
Mi a helyzet,nem motoroztok?semmi képanyag,meg beszámoló!jó a gép?tesódról sem hallani.
Ha teheted, akkor inkább a Motul!
Sziasztok!most vettem egy Honda CRF 450R 2008 ast.Olajat cseréltem benne.Castrol 4t raktam bele 10w40est a motorba és a válltóba is!Ez félszintetikus olaj! a szervizvbe Motult raktak bele úgyan úgy 10w40est csak full szintetikust!Ha valakinek van 450es CRFje szivesen venném ha irna hogy ő milyen olajakat használ bele!
Segítségét előre is köszönöm!
Akkor keress, biztosan találni fogsz.
nekem kecson meg kécskén körösön meg cegléden lene ó mert ez van köleben!