Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most kapásból nem tudok, de biztosan van Kecskeméten is, meg egyéb nagyobb városban is. Nézegesd a szakmai telefonkönyvet, vagy menj be valami gumis(ok)hoz, és érdeklődj ott, biztosan tud valamelyikük segíteni.
kösz!
de hol találok én fékfelijito szakit?
kecson van? vagy nem tudsz?
Ha endurózni akarsz, akkor enduró-gépet vegyél. ...azzal messzebb jutsz és nem eszik annyit, főleg ha 4T.
Valószínűleg azért, mert vagy a dob kopott nagyon (ahogy írtad is), vagy a fékbetétek kopottak és amikor a fékkulcs szétnyitja a fékpofákat, akkor képes keresztbe fordulni a két fékpofa között. 2 megoldás van: vagy kicseréled a kereket (vagy csak a dobot cseréled és átküllőzöd), vagy keresel egy fékpofa felújító szakit, akinek elviszed a kereket is, meg a pofákat is és ragasztatsz rá vastagabb feradort (ez a megoldás a kókányolós, de lenyegesen olcsóbb). ...hozzáteszem, ....szerintem.
Olyan sokat....ohh istenem egy benzinkút kell hozzá akkor.
és enduro terepre?
jah de háát az egész nap de ha csak egy két órát vagy kint.akkor nem eszik meg egy 20-ast
ne ez legyen a lényeg!
bárcsak tankolni kéne....
de nagyon sokat a crm-hez képest!
hát ha egy napot pályázok,akkor kb olyan 20-25 liter benzin nekem.
20-asba keverem azaz akkor +1 liter olaj...
szóval nem keveset
mennyit eszik a CR 250 KB?viszonylag?pályán,és enduro terepen?tapasztalatok esetleg?
vagyis ha jól beállitom a féket ako fog de akkor meg beragad!
ha ugy állitom hogy nem ragad akkor meg nem fog!
na helló
ki volt nyársapáton? királyvolt!
az a kérdésem lennne hogy a gépem dobfékes és az agy belseje el van kopva és igy nem jó a fék ,és eszt hogy lehetne megcsinálni?
nincs tippem esztergályos nem tudja szerintem!
A műanyag kerék alatt.
Ami eredetileg volt benne, az valamilyen fémből volt (de nem réz és nem alu). Fogalmam sincs, hogy miből. Amit csináltak az vastagabb, de ugye ezt a klingerit-féle anyag borítja, tehát meghúzásnál lapul. Azt ne kérdezd, hogy mennyire, mert nem tudom. Szerintem fontosabb, hogy a henger talpánál jó legyen a tömítés vastagsága a rés-vezérlés miatt. Persze olyan szempontból ez is fontos, hogy nyilván a hűtőfolyadék miatt + a meleg, tökéletesen kell tömítenie. Ha véletlenül vastagabb lenne összehúzáskor, mint a gyári, akkor is csak minimális mértékben, tehát olyan mértékű kompresszió-veszteség, amit te észrevennél, nem hiszem, hogy lenne. Ha meg kicsivel vékonyabb, akkor nyilván az égéstér térfogatának csökkenése miatt nő a kompót, viszont annyival meg nem vékonyabb, hogy problémát okozna szerintem (pl. gyertya elektródájába beleverne a dugó, mást nem nagyon tudok elképzelni). De azért nyugodtan gondold át, én is a saját farkammal vertem a csalánt, amikor úgy döntöttem, hogy jó lesz ez. Azt nem szeretném, hogy kidobott lóvé legyen a részedről. Senkivel nem vitatkoznék, aki azt állítaná, hogy a gyári a legjobb oda, mert nyilván igaza van!
Zoli! A műanyag fogaskerék ahol illeszkedik a tengelyen, ott van. A tengelyen! Csak nem látod addig, amíg a fogaskerék meg nem fordul rajta, vagy le nem veszed róla!
Hello.Segitségeteket kérném crf450x -et(supermoto szettel utcára,rendszámost) szeretnék vásárolni! Van valakinek tapasztalata (életartalom,fogyasztás stb.) Válaszotokat elöre is köszönöm.
ÉS HOL VAN "RICNI" AZ EREDETI TENGELYEN?
Lenne egy kérdésem,örülnék ha válaszolnál,megérte váltani a crm-et a CR-re mire használod?enduro terepre is megfelel a cr 250?
Beszéltem ma az esztergályos ismerőssel. Az mondta van egy ricniző kése vagy mi. Azt nekiereszti a régi ricninek, és az megduzzasztja annyira hogy jó legyen. Már csak szimeringet kell vennem és jó is lesz.
De farok vagyok
a rendben van! az felkiáltójeles
Rendben van?

És vastagságra a tied ugyanolyan lett mint a gyári?
Szia Attesz!
légyszives nézz rá az e-mailedre
köszi
nekemis a tömítés szettbe 2 féle volt.
egyik olyan fémből a másik pedig belül fém,kívül valami klingerit,de elég vastag a "gyári"-hoz képest..
ma elkészült a vázam,szerintem egész jóra sikeredett!
Majd ha kész, utána pénzezünk!
Okés! Küldd el a hengerfej-tömítést és megcsináltatom. Amúgy valamilyen szürke színű, klingerit szerű anyag (láttam már személygk. hengerfej-tömítést hasonló anyagból), a belső pereme alu-lemez, ill. úgy van megoldva, hogy az alulemez szerintem a belső peremtől kiindulva végifut teljes keresztmetszetben, csak azért nem látni, mivel mindkét oldalon borítja ez a klingerites motyi (ezt onnan sejtem, hogy a víztér nyílásainál ütöttem még rá lyukasztóval nyílásonként vagy 2 db 6-os, vagy 8-as lyukat, mivel a gyárin csak nyílásonként 5-ös furat van - kivéve a kipufogó felől, mert ott teljes a nyílás a tömítésen). Mondogatták már többen, hogy az ilyen tömítés nem jó, meg hogy rézből kell, de nekem semmi bajom vele.
Nem tudom pontosan, mivel a sógorom csinálta (CNC esztergályos). Elmondtam neki hova kell, meg milyen célra és hogy szimeringek futnak a tengelyen. Az anyagot ő választotta, gondolom ért hozzá, rábíztam.
A tengelyt milyen anyagból csináltattad?
Hello Ken!
már hogy az istenbe ne felelne meg!
gondolom kell hozzá az én régi hengerfej tömítésem!? Azt leszedem elpostázom neked. Te meg adj nekem egy bankszámlaszámot és átutalom neked az összeget.
Nagyon köszi!